Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Vain elämää -sarjassa itketään niin paljon?

Vierailija
24.09.2014 |

Siis mitä ne itkee tarkalleen ottaen? En tajuu.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 minuuttia ohjelman alusta ja eka mainoskatko. Hienoa nalonen!

Vierailija
2/23 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se koskettavaa, kun ollaan intiimissä pienessä porukassa ja oma kollega esittää oman versionsa kappaleesta. Onhan se tv-katsojana ehkä vähän vaikea samaistua, mutta mieti kappaletta, jonka artisti on tehnyt esimerkiksi kuolleelle läheiselleen ja joku esittää sen. Tottakai mieleen tulee kaikki tunnelataus mitä kappaleeseen liittyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Vain itkua sopisi nimeksi. Ehkä ohjelmaformaattiin kuuluu vuolas kyynelwhtiminen ja toisten kaulaan kapsahtelu.

Vierailija
4/23 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en ymmärrä, miksi ne kaikki itkee. Ymmärtäisin, jos se artisti itkis, joka on biisin tehny, mutta kun kaikki vollottaa.

Vierailija
5/23 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tää itkeminen ja melankolia vaan suomalaisille ominaista vai itketäänkö muidenkin maiden formaatissa..  Missä maissa tätä on muuten tehty?

Vierailija
6/23 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä koko ohjelma. En katso.

Vierailija
7/23 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka jakso oli hyvä ja aito. Nämä muut... :/

Vierailija
8/23 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 22:40"]

Eka jakso oli hyvä ja aito. Nämä muut... :/

[/quote]

Tarkoitin siis eka tuotantokausi!

Vierailija
9/23 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän covereita tehdään ja esitetään harva se keikka. Eivätkä noi kaikki ole edes itse kirjoittaneet noita biisejä! Ne on varmaan jotenkin sekasin.

Vierailija
10/23 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä kuka tahansa itkisi, jos joutuu noin paskaan ohjelmaan seuraamaan oman taiteilijauskottavuutensa hautaamista.

Vierailija
11/23 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa tekoitkua... pahenee vuosi vuodelta

Vierailija
12/23 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska musikaaliset ihmiset on keskivertoa emotionaalisempia. Mä mukaan lukien :)

Vierailija
13/23 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 23:55"]

Koska musikaaliset ihmiset on keskivertoa emotionaalisempia. Mä mukaan lukien :)

[/quote]

No miksi siellä sitten Edelmann, Loiri tai Cheek vetistelevät?

Vierailija
14/23 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 23:58"][quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 23:55"]

[/quote]

No miksi siellä sitten Edelmann, Loiri tai Cheek vetistelevät?
[/quote]

Miksi ei?

Vierailija
15/23 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kuullut, että neljännellä tuotantokaudella mukana olisi Tea Hiilloste (tunnetaan mm. tytöt tykkää kesähitistä vuosien takaa), Martina Aitolehti (toi itsensä musiikkitaivaalle 9 digits-hitillään ja esikoislevyllään Martina), Ville Virtanen eli Darude (sandstorm ym. isoja hittejä.), Juha Soppela (Tunnetaan Bat ja Ryyd-duosta), Markus Savolainen eli Mc Mane (räpännyt itsensä suomalaisten sydämiin mm. hiteillä: mä tuun muistaan sut, ja vitun teinit), Ebdo Mihemed, eli "Pensseli-Setä" (räjäytti poptaivaan pirstaleiksi hitillä Niilin Hanhet), Matti Nykänen, viihteen monitaitaja ja popmaailman ikoni (jättänyt jälkensä historiaan mm klassikoilla Ehkä otin ehkä en ja Anna mulle sexii) sekä teinipopin kruunaamaton kuningatar TUULI, joka aikoo viimeinkin paljastaa "salaisuudet" ohjelman ensimmäisessä jaksossa. Varma en oo, mutta tällaista huhua oon saanut tietoon.

Vierailija
16/23 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ohjelmasta. Mikä vika itkemisessä ? Tunteita saa osottaa jos niitä kerran on .

Vierailija
17/23 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehden etusivulla oli otsikko ensi jaksosta: Samuli itkee lähes koko jakson ajan! Repesin kassajonossa :D

Vierailija
18/23 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 22:39"]

Ärsyttävä koko ohjelma. En katso.

[/quote]

Komppi.

Ja koko hemmetin Facekin oli täynnä tyyliin "Oli niin koskettava jakso. Itkin silmät päästäni". Yllättäen kaikki kolmikymppisiä naisia. Yksikään itseään kunnioittava mies (tai nainen) ei moista roskaa katselisi.

Vierailija
19/23 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP. Kuvottavaa tekoitkuhuorausta tuulipukukansalle perjantai-illan iloksi...

Vierailija
20/23 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi BB:ssä tirkistellään suihkussa olevia kilpailijoita?

Miksi Hell's Kitchenissä suomalainenkin kokki huutaa pää punaisena?

Miksi Selviytyjissä syödään kilpaa oksettavia elukoita tai pilaantuneita elintarvikkeita?

Siksi, koska se kuuluu ohjelman formaattiin. Vain elämää -ohjelmassa artistit, joiden normaalisti täytyy pitää pokka tilanteessa kuin tilanteessa, saavat tilaisuuden "paljastaa herkän sisimpänsä". Ne, jotka eivät siihen itkien kykene, ovat väärässä ohjelmassa.

Olet ap oikeassa, vähempikin riittäisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän