Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Vain elämää -sarjassa itketään niin paljon?

Vierailija
24.09.2014 |

Siis mitä ne itkee tarkalleen ottaen? En tajuu.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuli itselläkin vedet silmiin muutamien biisien aikana. Kylmää porukkaa täällä.

Vierailija
22/23 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 00:27"]

Oon kuullut, että neljännellä tuotantokaudella mukana olisi Tea Hiilloste (tunnetaan mm. tytöt tykkää kesähitistä vuosien takaa), Martina Aitolehti (toi itsensä musiikkitaivaalle 9 digits-hitillään ja esikoislevyllään Martina), Ville Virtanen eli Darude (sandstorm ym. isoja hittejä.), Juha Soppela (Tunnetaan Bat ja Ryyd-duosta), Markus Savolainen eli Mc Mane (räpännyt itsensä suomalaisten sydämiin mm. hiteillä: mä tuun muistaan sut, ja vitun teinit), Ebdo Mihemed, eli "Pensseli-Setä" (räjäytti poptaivaan pirstaleiksi hitillä Niilin Hanhet), Matti Nykänen, viihteen monitaitaja ja popmaailman ikoni (jättänyt jälkensä historiaan mm klassikoilla Ehkä otin ehkä en ja Anna mulle sexii) sekä teinipopin kruunaamaton kuningatar TUULI, joka aikoo viimeinkin paljastaa "salaisuudet" ohjelman ensimmäisessä jaksossa. Varma en oo, mutta tällaista huhua oon saanut tietoon.

[/quote]

Enää puuttuvat:

Sepi Kumpulainen (laulava talonmies)

Maukka Perusjätkä

Nolla-Kojo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja iltapäivälehdistö saa otsikoita:

"AL: Kyynel osui naista arkaan paikkaan kesken Vain elämää-jakson - ambulanssilla sairaalaan."