Miksi Vain elämää -sarjassa itketään niin paljon?
Siis mitä ne itkee tarkalleen ottaen? En tajuu.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 00:27"]
Oon kuullut, että neljännellä tuotantokaudella mukana olisi Tea Hiilloste (tunnetaan mm. tytöt tykkää kesähitistä vuosien takaa), Martina Aitolehti (toi itsensä musiikkitaivaalle 9 digits-hitillään ja esikoislevyllään Martina), Ville Virtanen eli Darude (sandstorm ym. isoja hittejä.), Juha Soppela (Tunnetaan Bat ja Ryyd-duosta), Markus Savolainen eli Mc Mane (räpännyt itsensä suomalaisten sydämiin mm. hiteillä: mä tuun muistaan sut, ja vitun teinit), Ebdo Mihemed, eli "Pensseli-Setä" (räjäytti poptaivaan pirstaleiksi hitillä Niilin Hanhet), Matti Nykänen, viihteen monitaitaja ja popmaailman ikoni (jättänyt jälkensä historiaan mm klassikoilla Ehkä otin ehkä en ja Anna mulle sexii) sekä teinipopin kruunaamaton kuningatar TUULI, joka aikoo viimeinkin paljastaa "salaisuudet" ohjelman ensimmäisessä jaksossa. Varma en oo, mutta tällaista huhua oon saanut tietoon.
[/quote]
Enää puuttuvat:
Ja iltapäivälehdistö saa otsikoita:
"AL: Kyynel osui naista arkaan paikkaan kesken Vain elämää-jakson - ambulanssilla sairaalaan."
Kyllä tuli itselläkin vedet silmiin muutamien biisien aikana. Kylmää porukkaa täällä.