Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset naiset rakastuu Niemiseen? Kun suhteen onnistumisprosentti ei ole hääppöinen, kokeneempi ihminen tietää ettei kestä, Niemisen vauhdilla. Joku adhd on pakko olla.

Vierailija
22/30 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä nostaa miehelle hattua, kunnon pukki!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaiset naiset rakastuu Niemiseen? Kun suhteen onnistumisprosentti ei ole hääppöinen, kokeneempi ihminen tietää ettei kestä, Niemisen vauhdilla. Joku adhd on pakko olla.

No vaikka sellaiset, jotka ovat omasta mielestään juuri se oikea Tonille, jota ei kukaan nainen ole vielä koskaan aiemmin syvällisesti ymmärtänyt? Naiset, jotka luulevat olevansa kykeneväisiä selvittämään miehen tunne-elämän sotkut ja ongelmat ja muuttamaan hänet suurella rakkaudellaan? Höpsöjä riittää.

Vierailija
24/30 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vaikka semmoinen nykypäivän SusannaRuotsalainen, joka Matin luuli muuttavansa? Fiksu nainen oli, mutta...

Vierailija
25/30 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään Toni on tylsä. Ollut kauan tämän kihlatun kanssa eikä enää eroa tai tee lapsia.

Vierailija
26/30 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden päästä ihastunu taas toiseen ja ero.. mikähän tossa miehessä kiehtoo? Toki osa naisista tykkää että saa tuollaisen veijarimaisen p1lluhaukan muka kihlattua, mutta ei se mitään meinaa kun kohta se jo kyllästyy.  Toiset myös tykkää esim murhamiehistä.

Vierailija
27/30 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan se tuokii onnen ja rauhan löytäisi.

Vierailija
28/30 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toni Nieminen on symppis ja aika "puhtoinen poju". Vaikka naismaailmassa on vähän turhan paljon vauhtia ajoittain, repäisevin lehtiotsikko mitä olen itse vuosien varrella olen nähnyt on "Toni ja Kalle (Palander) kävivät kaupassa ja ostivat "kahmalokaupalla" olutta ja lonkeroa": Tonilla oli sikspäkki kädessä. Oikeasti, ihan sikspäkki kädessä? :D

Joskus olen ajatellut mennä kuuntelemaan häntä jonnekin juontokeikalle.

Säilynyt kuosissa myös, ei ole kaljamahaa kuten kaltaisillani ikätovereilla.

Ilmeisesti megalomaaninen velkataakkakaan ei monia pelota, tosin miksi pelottaisi, eipä sitä velkaa itse tarvitse maksaa euroakaan jos vähänkin junailee hommansa kuntoon. Onhan se ihan sama onko 200000 vai 600000 velkaa (tarkoitan siis oikeaa velkaa, ei esim. Asuntolainaa), ei edes sen lyhennyksiä normipalkalla voi maksaa ja suojaosuuden kumminkin aina saa itselleen.

Vierailija
29/30 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on täys Pelle!

Vierailija
30/30 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toni Niemisestä on tullut tylsä mutta parempi hänen kannaltaan näin.