Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä eroottisesta hieronnasta.

25.08.2021 |

Mitä mieltä olette eroottisesta hieronnasta.
Aihe on varmaankin mielipiteitä jakava ja todennäköisesti saan kuraa ja paskaa niskoilleni tämän kirjoitukseni johdosta. Minua miehenä kiinnostaa lähinnä naisten suhtautuminen siihen että käyttäisivätkö he tälläisiä palveluita jos niitä olisi tarjolla. Tietenkin oletan että naiset käyttäisivät mieshierojan palveluita, mutta voisihan toki naisille olla hierojana myös toinen nainen.
Mikä sitten olisi eroottisen hieronnan rajat? Tiedän että hierottavalle naiselle on mukavan nautinnollista jos hellästi hierotaan selkää ja rintoja, pyöritellään pakaroita, kuljetaan hieronnassa sormin lähellä intiimialueita jne.
Mutta haluaisiko jotkut enemmänkin? Lisänä voisi olla pikku vibroja hyväilyyn ja vaikka hieromasauvoja ynnä muuta konkreettisempaa kamaa mitä seksikaupoista saa. Joku voisi haluta että eroottinen hieronta etenee yhdyntään saakka.
Kenelle nämä palvelut sitten olisivat kohdistettu. Tätä voisi verrata lukuisten naisten harrastamaan seksipalvelujeen tarjoamiseen, heidän palvelujaan käyttää ne joilla on siihen jokin tarve – iästä riippumatta. Naisille suunnattuja eroottisten hierontapalveluiden käyttäjiä löytyy samalla periaatteella. Iäkkäämmät naiset joiden parisuhde on muuttunut kaverisuhteeksi, eikä kotona tapahdu enää mitään nautinnollisia hellyydenosoituksia, jotka kuitenkin haluavat pitää muuten toimivasta parisuhteestaan kiinni. (valitettavasti tätä esiintyy myös nuorempien kohdalla) , leskinaiset, joilla ei jostain syystä ole enään haluja tai mahdollisuuksia rakentaa uutta parisuhdetta. Yleensä naiset iästä riippumatta, jotka eivät jostain syystä ole löytäneet itselleen kumppania päivittäiseen elämään, kai heillekkin pitäisi olla mahdollisuuksia nautinnollisiin eroottisiin hetkiin. Joku tietenkin voi sanoa että masturbointi on se korvike, mutta luulen että se ei kuitenkaan ole sama asia.
Moraalinen puoli on oma kysymyksensä. Tuomittaisiinko kanssaihmisten taholta moraalittomana eroottisten hierontapalvelujen käyttäminen ja tarjoaminen? Luultavasti enemmistön mielestä kyllä, mutta yhteiskunnassa on nykyään aika vapaasti tarjolla naisten ylläpitämiä hierontapalveluja joista kaikki tietävät että ne pääsääntöisesti ovat myös konkreettisesti seksipalveluita, ja näitä palveluja on yhteiskunta alkanut pitämään normaaleina. Myönteisyys siis lisääntyy. Naisen ja miesten tasa-arvokin on kuuma aihe aina välillä, eroottiset hierontapalvelut naisille on omiaan edistämään naisten ja miesten tasa-arvoa.
Itse olen jossainmäärin harrastanut parisuhteissani eroottista hierontaa ja mielestäni olen aika pitkälle oppinut sen salat. Jos aika olisi kypsä eroottisille hierontapalveluille, saattaisin olla se henkilö joka näitä palveluja tarjoaisi naisille. Jostain syystä minua ei kiehtoisi miesasiakkaat. Minulla on elämässäni ollut useita parisuhteita, eli tarkoittaa samalla myös sitä että ikääkin on kertynyt puolivuosisataa. Olisinko ulkona tästä mahdollisesta asiakasvirasta ikäni vuoksi? Arvostaisivatko mahdolliset nuoret naiset ”ikämiehen” kokemusta, vai jäisikö minulle vain elämän ehtoopuolella olevat ”leskirouvat”. Sehän toki minulle passaisi, mutta kuka palvelisi ne nuoret naisasiakkaat? Löytyykö nuorista miehistä palveluhenkisiä eroottisia hierojia vai olisivatko ne sellaisia nopeasti eteneviä ”pikapanijoita”. Kauhulla ajattelisin myös että asiakkaakseni tulisi 150 kilon keijukaisnaisia. Voi mihin sitä itsensä siinä tapauksessa piilottaisi.

Mitä mieltä eroottisesta hieronnasta.

Vaihtoehdot

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi