Ottaisinko yhden temestan? Aivan kauhea olo
Psykiatri on määrännyt temestaa mutta en ole psytynyt sitä ottamaan... aivan kauvea olo... ottaisinko yhden että saan unta?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Ota<3
Ok, mä haen sellaisen. Hittoako ne kaapissa vanhenee!
Harvemmin Temestaa Suomessa nykyään edes määrätään kun on muitakin bentsoja joiden addiktiiviset ominaisuudet eivät ole niin pahat... Siis aikuisten oikeasti. Minä olen vetänyt heroiinia ja Temesta on kaikista vaikein riippuvuus minkä kanssa olen kamppaillut. Kaikista bentsoista tulee voimakas koukku mutta Temesta pahin. Sen takia Suomessa nykyään melkein pelkästään sairaalakäytössä.
Toki riippuvuus vaatii säännöllistä käyttöä, mutta siitä tulee helposti huomaamatta sitä. Ole helvetin varovainen.
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin Temestaa Suomessa nykyään edes määrätään kun on muitakin bentsoja joiden addiktiiviset ominaisuudet eivät ole niin pahat... Siis aikuisten oikeasti. Minä olen vetänyt heroiinia ja Temesta on kaikista vaikein riippuvuus minkä kanssa olen kamppaillut. Kaikista bentsoista tulee voimakas koukku mutta Temesta pahin. Sen takia Suomessa nykyään melkein pelkästään sairaalakäytössä.
Toki riippuvuus vaatii säännöllistä käyttöä, mutta siitä tulee helposti huomaamatta sitä. Ole helvetin varovainen.
Minult lääkäri kysyi että haluanko opamoxia, temestaa vai diapamia. Valitsin temestan ja sain siihen reseptin. En käytä säännöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
laitetaanko syyteharkintaan ?
Miksi? Ihan lääkärin resepti, ei mitään muuta...
Vierailija kirjoitti:
Ota koko paketti.
Otin kerran, en ota toista kertaa. En ole ap mutta älä vitsillä masenna ihmistä jolla on ehkä ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota koko paketti.
Otin kerran, en ota toista kertaa. En ole ap mutta älä vitsillä masenna ihmistä jolla on ehkä ongelma.
Montako päivää oli filmi poikki?
Vierailija kirjoitti:
Ota koko paketti.
Miksi alapeukut? Ei siihen kuole ellei ryyppää päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minult lääkäri kysyi että haluanko opamoxia, temestaa vai diapamia. Valitsin temestan ja sain siihen reseptin. En käytä säännöllisesti.
Mistä tämän lääkärin löytää? 😮
Mulla oli temesta, mutta halusin vaihtaa opamoxiin. Ei tullut viekkareita vaikka oli päivittäin käytössä. Toki tilalle tuli toinen bentso.
Vierailija kirjoitti:
Täyttä paskaa kirjoitit, telarit eli telaketjut lempinimeltä ovat voimakkaimmat bentsot ja temestä on tasapainoisin suomelle koska temestassa on sinistä substanssia kuten suomen lipussa
Onneksi Lord Jacob Rothschild on antanut minulle luvan heittää roskikseen lääkkeeni jos haluan vain ja ainoastaan hyvimvointisena tehdä niin, eilen otin omani lääkkeeni unettomuuteen. Jos joku kyseenalaistaa tätä poliittisesta järjestelmästä epädemokraattisesti niin Rothschild yrittää vapaa-ajalla hommatta potkut tälle kyseenalaistuksen tehneelle taholla.
Kokeile ainakin vitamiineja, mineraaleja ja vähennä stressiä. Ei alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Lord Jacob Rothschild on antanut minulle luvan heittää roskikseen lääkkeeni jos haluan vain ja ainoastaan hyvimvointisena tehdä niin, eilen otin omani lääkkeeni unettomuuteen. Jos joku kyseenalaistaa tätä poliittisesta järjestelmästä epädemokraattisesti niin Rothschild yrittää vapaa-ajalla hommatta potkut tälle kyseenalaistuksen tehneelle taholla.
*taholle
Ps. Olen myös BlackRock varainhoitoyhtiön työkalun työntekijä ja tiedän miten lääketehtaan funktion saa tasapainoiseksi.
Ota<3