Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka siirtyneet sekasyöjästä kasvissyöjäksi/vegaaniksi

Vierailija
24.09.2014 |

Huomasitteko muutoksen tehtyänne muutoksia terveydessä ja olossa? Tapahtuiko esim. jotain puhdistusreaktiota yms?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin ja piristyin. Olin hoikka jo ennestään.

Vierailija
2/7 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihoni voi todella hyvin lakto-ovo-vegetaristina. Jos erehdyn syömään enemmän eläinrasvoja, naama alkaa kukkia. Kasvirasvat eivät huononna ihon kuntoa. Olen terveempi ja virkeämpi. Kausiflunssat ym. virukset eivät tartu enää. Jaksan paremmin työskennellä raskaassa fyysisessä työssä sekä opiskella korkeakoulussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut mitään muutoksia.

Vierailija
4/7 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ei vegaanisuudessa voi olla mitään hyvää, koska maailman toiselta puolen kuljetetut B12-vitamiinit pilaa maapallon. Oma lehmä jokaiselle ja paskaa talikoimaan!

Vierailija
5/7 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä valita alapeukuista, mutta mikä ihme näissä ketjun viesteissä antaa aihetta alapeukkuun :DDD

Vierailija
6/7 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 21:29"]

Ihoni voi todella hyvin lakto-ovo-vegetaristina. Jos erehdyn syömään enemmän eläinrasvoja, naama alkaa kukkia. Kasvirasvat eivät huononna ihon kuntoa. Olen terveempi ja virkeämpi. Kausiflunssat ym. virukset eivät tartu enää. Jaksan paremmin työskennellä raskaassa fyysisessä työssä sekä opiskella korkeakoulussa.

[/quote]

Mitenhän se sun kroppa erottelee pihvistä tulleet eläinrasvat maidosta tulleista? ;) Ei sillä, parempi lakto-ovo kuin sekasyöjä. 

Siirryin itse vegaaniksi 2 vuotta sitten. Vastustuskyky on parempi ja lisäks oon hoikempi kuin sekasyöjäaikoina :) Ja olo on tietenkin parempi myös henkisesti :)

Vierailija
7/7 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä mikä johtuu kasvissyönnistä ja mikä muista elämänmuutoksista. Mutta aluksi laihduin selkeästi ja olen pysynyt terveempänä kuin ennen (toki sairastelen edelleen välillä). Mulle tosin sopii viljatkin huonosti, joten vasta nyt, kun olen jättänyt niiden syömistä vähemmälle, huomaan todella selkeitä terveysvaikutuksia. Kasvissyönnillä siis ei mun terveyteen ole ollut niin selkeää vaikutusta. Jos negatiivisia puolia pitäisi keksiä, niin välillä tuntuu, että syön liian kevyesti, mikä aiheuttaa väsymystä ja voimattomuutta. Se on tietty helppo korjata syömällä enemmän ja paremmin :)