Toisenlaiset äidit 24.9.
Kommentit (104)
Jos mies näyttää reilu parikymppiseltä niin miksi ei sais pukeutua nuorekkaasti :D Pitääkö juuri hyvätkin puolet yrittää kääntää vioiksi?? Ihme asennevammaa taas..
Nykyihmisten suhteet on niin täynnä draamaa että ihan kiva kun telkkarissa näytetään mitä sellanen normaalielämä voisikaan olla.. Kaikenmaailman pettäjäjuttuja sun muita tulee niin paljon että se vaikuttaa jo monien omiin ihmissuhteisiin..
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 22:08"]
Olivat aivan toistensa näköinen pari, eli naimanaamat.
[/quote]
Niin oli, voisivat olla kaksoset.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 22:54"]
Lapsellisia noi rytkyt aikuisella yli nelikymppisellä joka tapauksessa. Kaikenmaailman merkit ja lippikset kuin viistoistakesäisellä amisjannulla. Hyvä tyyppi varmaan muuten, mutta noi vetimet on aika naurettavia.
[/quote]
No mites ton isän olis pitänyt pukeutua? Mitä ajattelit hänen iäkseen ennen kuin se ohjelmassa kerrottiin? Mä pidin ainakin nuorempana kuin sitten oli, ja niin taisit säkin kun kerran tyylinsä kävi noin sua suututtamaan.
Näytti nuoremmalta se mies, ehkä 35-vuotiaalta.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 22:31"]
Jotenkin kurja fiilis jäi tästä, jotkut nuoret homoseksuaalit vielä ajattelevat että kun vähän päätään kolauttaa niin "paranevat"..
[/quote]
Tuo on jollekin totta ja tapahtunutta. Miksi se on sinulle kurjaa? Hän näytti pitävän elämästään.
[/quote]
No itsekin vähemmistön edustajana on tullut kohdattua kaikenlaisia ennakkoluuloja niin ei se ainakaan auta, että joku tällaista soopaa menee telkkarissa laukomaan.. Ja nimenomaan epävarmojen nuorien kannalta asiaa ajattelen.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 21:54"]Jos muuttasivat ulkomaille, niin tää muikkeli jäis totta kai lasten kans kotiin... Töitähän ei tietenkään voi itelleen ehtiä...
[/quote]
Täällä kanssasisaret jakaa alapeukkuja, ku iteki loisivat... :\
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 23:24"]
Näytti nuoremmalta se mies, ehkä 35-vuotiaalta.
[/quote]
Jep. Kysyin mun mieheltä, joka seurasi sivusilmällä ohjelmaa, että minkä ikäisenä pitäisi sitä miestä. Sano että 30-35 vuotta. Mun mies on ite 31. Eli pitäisin aika luotettavana näkemyksenä. Mut ehkä tän palstan mukaan jo 30-vuotias on ikäloppu ja ihan turha vaalia omaa tyyliä enää siinä vaiheessa... Ite oon toista mieltä, ja onneksi näköjään muutkin.
Mies näytti useassa kohtauksessa ihan Mika Häkkiseltä! Eiks vaan
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 23:51"]Mies näytti useassa kohtauksessa ihan Mika Häkkiseltä! Eiks vaan
[/quote]
öö... Ei...
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 23:03"]
Kun kaikki kuitenkin näkee miten tasapainoisesta perheestä on kyse. Yrittäkääpäs itse seurustella merimiehen kanssa. Ainakin ennen jäivät aika usein naimattomiksi, eli ei ole mikään helppo rooli naiselle.
[/quote]
Tää muori vaikutti tyytyväiseltä osaansa että saa olla itsekseen lasten kanssa ja "apukäsi" tulee silloin tällöin meriltä jeesaamaan.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 00:08"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 23:03"]
Kun kaikki kuitenkin näkee miten tasapainoisesta perheestä on kyse. Yrittäkääpäs itse seurustella merimiehen kanssa. Ainakin ennen jäivät aika usein naimattomiksi, eli ei ole mikään helppo rooli naiselle.
[/quote]
Tää muori vaikutti tyytyväiseltä osaansa että saa olla itsekseen lasten kanssa ja "apukäsi" tulee silloin tällöin meriltä jeesaamaan.
[/quote]
Jep, en sanonutkaan, että pitäisi olla huono asia. Mutta jokainen voinee myöntää, että tilanne on erilainen kuin ns. normiperheissä. Hyvä ja huono on mielipiteitä. Mutta liittyen tohon merimiesten vaimojen tilanteeseen ennen, olen itse nähnyt jonkin verran tätä vanhemman merisukupolven edustajaa, joka ei ole saanut ikinä perhettä. Ei se ehkä tunnu siinä kolmekymppisenä miltään, mutta vanhemmiten saattaa tuntuakin. Osittain siksikin uskon tuon miehen itkeneen menetettyä pojan syntymää. Siellä merillä aika kuluu eri tavalla... Kuulee tarinoita yms. Nainen tuskin nykyään alistuu mihinkään, vaan lähtee siihen mukaan omasta halustaan. Ja meidän kyllä sietäisi olla kiitollisia, että meillä on naisina siihen mahdollisuus.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 23:09"]Heh :) mahtaa tän perheen äiskä ja iskä saada hyvät naurut jos näitä lukee. Liivijengiläinen isä, äiti valinnu siittäjäksi ulkonäön perusteella eivätkä osanneet edes reagoida tarpeeks kun vauva syntyi :D eikä edes tarpeeksi kiinnostavia olleet :D eiköhän jokaisen meistä perhe ole toisenlainen johonkin toiseen verrattuna. Miusta taas ihana nähdä onnellisia ihmisiä joilla hyvät puitteet kasvattaa lapsia. Eiköhän tätä kurjuutta ole maailmassa tarpeeksi
[/quote]
Jos tämä nainen olisi ollut ylipainoinen kananpersetukkainen yh, täällä olisitte kilpaa kauhistelleet noita samoja asioita.
Upea perhe. Todella suloinen ja huolehtiva äiti, tuollaiset on harvassa. Räkänokkia kyllä riittää.
ymmärrän viehätyksen tuossa merimieselämässäkin. :) kuten äiti sanoi, suhde pysyy tuoreempana tms kun ehtii tulla ikävä. veikkaan, että parisuhde voi paremmin kuin niillä, joilla pyöritetään identtistä arkea päivästä ja vuodesta toiseen. voi alkaa toisen naama kyllästyttää!
veikkaan, että nainen on bi mutta piti itseään lesbona.
Itse synnytys oli ihan jumalattoman helpon näköstä. Mietin eka että jotain anturiako ne laittaa kun äiti oli vähän sen näkönen että "vähän nipistää" mutta ehei, se olikin ponnistusvaihe :-D
Synnytys näytti superhelpolta! Tuli melkein kateus ponnistusvaiheesta :D Irvisti vauvan ulos <3 Tosi rauhallinen ja kiva äiti oli :)
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 23:14"]
Jos mies näyttää reilu parikymppiseltä niin miksi ei sais pukeutua nuorekkaasti :D Pitääkö juuri hyvätkin puolet yrittää kääntää vioiksi?? Ihme asennevammaa taas.. Nykyihmisten suhteet on niin täynnä draamaa että ihan kiva kun telkkarissa näytetään mitä sellanen normaalielämä voisikaan olla.. Kaikenmaailman pettäjäjuttuja sun muita tulee niin paljon että se vaikuttaa jo monien omiin ihmissuhteisiin..
[/quote]
Mitään normaalielämäähän tuossa ei näytetty, tai jos näytettiinkin, niin hyvin rajallinen ja suppea kuva siitä. Muuten olen pitkälti samaa mieltä kanssasi.
Oli tosi suloinen vauva muuten, snif, Ja pikku Luka oli myös liikuttava ohjelmassa, kun kiipesi siskoa katsomaan <3