Toisenlaiset äidit 24.9.
Kommentit (104)
Minua ärsytti, että kun se mies alussa pillahti ymmärrettävistä syistä itkuun, niin sen jälkeen kamera/kuvausryhmä oikein odottamalla odotti uutta kyyneltulvaa tai edes jonkinlaista tunnekuohua. Jatkuvasti lähikuvaa sen miehen naamasta. Tuli jo oikeasti vähän sellainen olo, että siinä nyt hyväksikäytettiin toisia enemmän kuin mihin he ehkä olivat alun perin suostuneet.
Kerrottiinko millä laivalla tää isä oli töissä?
Tuttu jostain... Olen tosin itsekin käynyt kotkan merikoulun ja työskentelen merenkulun parissa... Tosi ei ole voinut olla minun aikaan opettajana... Mutta hämää miksi on niin tuttu!?
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 21:14"]Komee faija, ei näytä 41-vuotiaalta!
[/quote]
41v pitäis näyttää uurteiselta ikälopulta vai? Lienet joku 25v :)
Nainen näytti ikäistään vanhenmalta
No aika samanlaiselta tapaukselta kuulostaa kuin se Emilian jakso. Ainut vaan, että Emilia oli eronnut siitä miehestä.
Miksi nää Toisenlaiset äidit roikkuu aina tässä ensimmäisenä keskustelulistalla? Siis vaikka tätä ei olisi viimeksi kommentoitu.
Ensivaikutelma: mukava, vastuuntuntoinen ja tasapainoinen äiti.
Nämähän on ihan normaaleja. Tylsää... ;)
Oma teoriani suuntautumisen vaihtumiseen liittyen on se, että hän on enemmän naisista kiinnostunut biseksuaali, joka ei jostain syystä näe biseksuaalisuutta mahdollisena vaihtoehtona.
Harmi kun ei ole nähnyt oman esikoisensa syntymää :( toivottavasti näkee uuden tulokkaan syntymän (:
Komee faija, ei näytä 41-vuotiaalta!
Btw, oli muuten aikamoinen puuma siinä sinkkulaivassa!
Suretti kun näki kuinka koville isällä (thomas? ) otti,kun ei päässyt olemaan synnytyksessä mukana :(
Minusta hän sanoi, että "olen äiti", eikä "olen ammatiltani äiti".
Onpa kaunis toi nainen ja ihanan simpsakassa kunnossa vaikka viimesillään raskaana.
Siis täältähän on poistettu tosi paljon viestejä, liittyivätkö siis siihen vauvaan. Mitä ihmettä?! Haluaako joku valaista?