Tykkään repiä nahkaa kantapäistäni ja syödä niitä. Kysyttävää?
Ja ikää on 38 vuotta. Myös mieheni harrastaa samaa. Syömme myös kynsiäni.
Kommentit (47)
Mä vaan imeskelen, jos oikein ison kovettuman saan kantapäästä irtoomaan.
Apua! okei, tunnustan, pureskelen ja syön varpaista kynsinauhat... Toisaalta rasvaan niitä myös jottei tulisi kovettumia.
mäkin teen noin! välillä kantapäät on vereslihalla ja käveleminen sattuu :D
Samoin. Kipu on tuttua kun repii liikaa. Sit kun kovettuma lähtee lohkee, se irtoaa niin pitkälle että vie tervettäkin ihoa. Ja sit on kantapäät viikon kipeenä. Kunnes tulee uusi kovettuma.
Ootteko huomanneet mistään lääkkeistä tsi voiteista apua? Mulla toimii vähän ihotautilääkärin määräämät vahvat kortisonivoiteet. Niiden kanssa jalat ei ole niin kutisevat ja "repimistä kaipaavat", jolloin repiminen ei tunnu ihan niin pakottavalta tarpeelta.
Mieti nyt kaikki hiivatkin mitä ihmisen iholla pesii..niitä on varmasti paljon paksussa ihokerrostumassa jalkapohjassa
Sama täällä! Rupia rakastan repiä myös. Nielettekö ne? Minä vain pureskelen etuhampailla pari kertaa ja sylkäisen pois. On niin automaatio, että tarvii olla erityisen vieras seura, etten sitä ajatuksissani tee. Esim ystävät ovat kyllä huomanneet, vaikka ei se nyt niiin silmiin pistävääkään ole.
Kantapään kova halkeillut nahka on suurinta herkkua, vaikkei maistukaan oikein miltään. Samoin kynsinauhat ja kynsien vieressä olevat kuivat nahkariekaleet. Räkä menee myös...
Mä pureskelen niitä suoraan kantapäästä irti. Mun salainen harrastus. Jos toi mies vaan tietäis.. mulla on paljon muitakin ällöttävyyksiä salaisuuksia, oon oikeasti todella ällö. Mutta ällöilen vaan yksinäni salassa, joten eihän se silloin haittaa? :P
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 20:33"]mäkin teen noin! välillä kantapäät on vereslihalla ja käveleminen sattuu :D
[/quote]
Siis mä just nilkuttanu koko päivän, ku eilen miehen kanssa revittiin oikein urakalla kantapohjia.
Ap
Te ootte kyllä ihkuja! Minäkin puraisee pari kertaa hampailla vähän lituskaisemmaksi sitä palasta, ja heitän sen sitten sohvan ja seinän väliin. Mies suuttuu aina siivouspäivänä kun sohvan alta löytyy kokonainen muurahaiskeollinen kantapään palasia...:D
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 19:48"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 19:03"]
Syömme myös kynsiäni.
[/quote]
Kierrätystä! Köyhäilyn huippu : ) ruokakaupan laskut on teillä ehkä pienet.
Siis syötte molemmat sinun kynsiäsi?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 22:08"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 20:33"]mäkin teen noin! välillä kantapäät on vereslihalla ja käveleminen sattuu :D [/quote] Siis mä just nilkuttanu koko päivän, ku eilen miehen kanssa revittiin oikein urakalla kantapohjia. Ap
[/quote]
Kiva yhteinen harrastus? Onko teillä lapsia? Olisko kiva, kun teidän pikku Leevikin tekis sitten samaa?
Hyi, ootte ällöjä :-D! Ei voi olla totta...