Onko sulla ihanaa vilpoista kotimekkoa näin helteillä joka on oikeasti
ihana päällä mutta kamalan näköinen? Mä täällä nautin todella ohuesta puuvillakankaisesta liehumekosta jolla ei kyllä kehtaa muiden nähden näyttäytyä.
Kommentit (20)
Mulla on todella lyhyet ja väljät sortsit joilla en kehtaisi mennä ihmisten ilmoille. + toppi
En koskaan käytä mekkoa kotona. Mulla on lyhyet trikooshortsit ja t paita.
Mulla on viskoosi kimono niin hiippailen siinä kotona
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan mulla on kaunis, väljä viskoosimekko, joka on miellyttävä päällä. Olen päättänyt, että tästä lähtien haluan pukeutua kotonakin itseäni viehättäviin vaatteisiin, vaikka olisin vain kotona. Siitä saan paremman mielen kuin siitä, että nyhjään vanhoissa, kuluneissa rytkyissä.
Hauska kuulla, täällä toinen joka on alkanut miettiä noin! Miksi en käyttäisi kivoja vaatteita niiden rytkyjen sijaan kotonakin, varsinkin kun vaatekaappi on pullollaan kivojakin vaatteita.
Pakko olla kunnolla vaatteita päällä, ukko vääntää ilmalämpöpumpun niin kovalle, että parta on kuurassa. En jaksa tapella. Onneksi pääsee pihalle lämmittelemään.
On. Ostin muutama vuosi sitten ja kadutti silloin mutta hellepäivinä onkin aivan ihana, henkäyksen ohut puuvillainen tunikapituinen. Käyn sillä postilaatikollakin mutta kaupungille en kehtaisi, sillä tuulenvire saattaa heittää sen varoittamatta korviin.
Minulla on pinkki puuvillainen mekko.
T. Mekko-Einari
Mulla on vaatteita joissa kehtaa lähteä ihmisten ilmoille. Pari kivaa puuvillamekkoa joita käytän huoletta.
Montakin, viskoosia ja intianpuuvillaa.
On, montakin. Nyt on kulahtaneet shortsit ja toppi. Ihanat päällä mutta karmean näköiset. En vaan raaski heittää poiskaan kun ehjät vielä ovat. Kotoa poistuessa puen nätimpää vaatetta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pinkki puuvillainen mekko.
T. Mekko-Einari
Onko Einarilla mopokin?
Joo, toinen on nanson pellavapaita https://nanso.com/products/naisten-pitka-paitapusero-pellava-punainen julkisille paikoille toi ei sovellu tuollaisenaan pituuden vuoksi, tarttisi housut mutta kotona pidän mekkona. Toinen on pellavamekko joka on sen verran ohut että kuultaa läpi vastavalossa, alusmekko pitäisi olla ja en sellaista näissä lämpötiloissa todellakaan käytä. Mallikaan ei nyt kaikista imartelevin ole.
Ei ole. On paita ja alkkarit päällä.
On liian kuuma pitämään mitään vaatteita. :D Olen kotona pelkissä alushousuissa, välillä vedän hetkeksi vanhan rönttöyöpaidan päälle jos on vaarana, että joku näkee (esim. ikkunasta).
Ei ole mekkoa mutta tiukat, syvälle pyllyvaon pohjaan painuvat trikoomikroshortsit, joita käytän stringien kanssa koska ne ovat niin mukavat ihanan tuntuiset. Lisäksi vain tiukka numeroa liian pieni toppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan mulla on kaunis, väljä viskoosimekko, joka on miellyttävä päällä. Olen päättänyt, että tästä lähtien haluan pukeutua kotonakin itseäni viehättäviin vaatteisiin, vaikka olisin vain kotona. Siitä saan paremman mielen kuin siitä, että nyhjään vanhoissa, kuluneissa rytkyissä.
Hauska kuulla, täällä toinen joka on alkanut miettiä noin! Miksi en käyttäisi kivoja vaatteita niiden rytkyjen sijaan kotonakin, varsinkin kun vaatekaappi on pullollaan kivojakin vaatteita.
Nimenomaan tämä. Mitä niitä vaatteita siellä kaapissa hautoo. Sitten muutaman vuoden päästä laittaa lähes käyttämättömänä jonnekin keräykseen. Mieluummin käyttää edes kotona ja saa hyvän mielen.
Vierailija kirjoitti:
Pakko olla kunnolla vaatteita päällä, ukko vääntää ilmalämpöpumpun niin kovalle, että parta on kuurassa. En jaksa tapella. Onneksi pääsee pihalle lämmittelemään.
😂
Mulla on tosi monta viskoosimekkoa, jotka ovat kivan näköisiä. Käytän kotimekkoina, mutta kyllä niillä kehtaa ilmisten ilmoillekin lähteä.
Toisina päivinä jos ei huvita pukea, olen yöpaidassa koko päivän, mutta sekin on ihan kiva pitsinen viskoosimekko. Muina päivinä puen sitten vähän asiallisemmin kotonakin.