Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla ihanaa vilpoista kotimekkoa näin helteillä joka on oikeasti

Vierailija
15.07.2025 |

ihana päällä mutta kamalan näköinen? Mä täällä nautin todella ohuesta puuvillakankaisesta liehumekosta jolla ei kyllä kehtaa muiden nähden näyttäytyä. 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan mulla on kaunis, väljä viskoosimekko, joka on miellyttävä päällä. Olen päättänyt, että tästä lähtien haluan pukeutua kotonakin itseäni viehättäviin vaatteisiin, vaikka olisin vain kotona. Siitä saan paremman mielen kuin siitä, että nyhjään vanhoissa, kuluneissa rytkyissä. 

Vierailija
2/20 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on todella lyhyet ja väljät sortsit joilla en kehtaisi mennä ihmisten ilmoille. + toppi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan käytä mekkoa kotona. Mulla on  lyhyet trikooshortsit ja t paita.

Vierailija
4/20 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on viskoosi kimono niin hiippailen siinä kotona 

Vierailija
5/20 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan mulla on kaunis, väljä viskoosimekko, joka on miellyttävä päällä. Olen päättänyt, että tästä lähtien haluan pukeutua kotonakin itseäni viehättäviin vaatteisiin, vaikka olisin vain kotona. Siitä saan paremman mielen kuin siitä, että nyhjään vanhoissa, kuluneissa rytkyissä. 

Hauska kuulla, täällä toinen joka on alkanut miettiä noin! Miksi en käyttäisi kivoja vaatteita niiden rytkyjen sijaan kotonakin, varsinkin kun vaatekaappi on pullollaan kivojakin vaatteita.

Vierailija
6/20 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla kunnolla vaatteita päällä, ukko vääntää ilmalämpöpumpun niin kovalle, että parta on kuurassa. En jaksa tapella. Onneksi pääsee pihalle lämmittelemään.

Vierailija
7/20 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ostin muutama vuosi sitten ja kadutti silloin mutta hellepäivinä onkin aivan ihana, henkäyksen ohut puuvillainen tunikapituinen. Käyn sillä postilaatikollakin mutta kaupungille en kehtaisi, sillä tuulenvire saattaa heittää sen varoittamatta korviin. 

Vierailija
8/20 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pinkki puuvillainen mekko.

T. Mekko-Einari

Vierailija
9/20 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaatteita joissa kehtaa lähteä ihmisten ilmoille. Pari kivaa puuvillamekkoa joita käytän huoletta. 

Vierailija
10/20 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakin, viskoosia ja intianpuuvillaa.

Vierailija
11/20 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, montakin. Nyt on kulahtaneet shortsit ja toppi. Ihanat päällä mutta karmean näköiset. En vaan raaski heittää poiskaan kun ehjät vielä ovat. Kotoa poistuessa puen nätimpää vaatetta. 

Vierailija
12/20 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pinkki puuvillainen mekko.

T. Mekko-Einari

Onko Einarilla mopokin?

Vierailija
13/20 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, toinen on nanson pellavapaita https://nanso.com/products/naisten-pitka-paitapusero-pellava-punainen julkisille paikoille toi ei sovellu tuollaisenaan pituuden vuoksi, tarttisi housut mutta kotona pidän mekkona. Toinen on pellavamekko joka on sen verran ohut että kuultaa läpi vastavalossa, alusmekko pitäisi olla ja en sellaista näissä lämpötiloissa todellakaan käytä. Mallikaan ei nyt kaikista imartelevin ole. 

Vierailija
14/20 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. On paita ja alkkarit päällä.

Vierailija
15/20 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liian kuuma pitämään mitään vaatteita. :D Olen kotona pelkissä alushousuissa, välillä vedän hetkeksi vanhan rönttöyöpaidan päälle jos on vaarana, että joku näkee (esim. ikkunasta).

Vierailija
16/20 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mekkoa mutta tiukat, syvälle pyllyvaon pohjaan painuvat trikoomikroshortsit, joita käytän stringien kanssa koska ne ovat niin mukavat ihanan tuntuiset. Lisäksi vain tiukka numeroa liian pieni toppi. 

Vierailija
17/20 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska kuulla, täällä toinen joka on alkanut miettiä noin! Miksi en käyttäisi kivoja vaatteita niiden rytkyjen sijaan kotonakin, varsinkin kun vaatekaappi on pullollaan kivojakin vaatteita.

Nimenomaan tämä. Mitä niitä vaatteita siellä kaapissa hautoo. Sitten muutaman vuoden päästä laittaa lähes käyttämättömänä jonnekin keräykseen. Mieluummin käyttää edes kotona ja saa hyvän mielen. 

Vierailija
18/20 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko olla kunnolla vaatteita päällä, ukko vääntää ilmalämpöpumpun niin kovalle, että parta on kuurassa. En jaksa tapella. Onneksi pääsee pihalle lämmittelemään.

😂

Vierailija
19/20 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi monta viskoosimekkoa, jotka ovat kivan näköisiä. Käytän kotimekkoina, mutta kyllä niillä kehtaa ilmisten ilmoillekin lähteä. 

Vierailija
20/20 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisina päivinä jos ei huvita pukea, olen yöpaidassa koko päivän, mutta sekin on ihan kiva pitsinen viskoosimekko. Muina päivinä puen sitten vähän asiallisemmin kotonakin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän