Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin syrjäytynyt, panin ulkokuoren kuntoon ja siitä alkoi hyvän kierre

Vierailija
25.08.2021 |

Ulkonäön merkityksestä voidaan puhua paljon. Ja ihmetellä, miksi me ihmiset ollaan niin paskoja, että annetaan niin pinnallisella asialle arvoa niin paljon, ja jatkaa maailman vihaamista. Tai sitten voidaan myöntää, että ollaan itse ehkä samanlaisia paskoja, ja ollaan erityisen mielissään, jos porukan suosituimmat ja hyvännäköisimmät viihtyvät seurassamme. Varsinkin se erityissöpö kundi tai typykkä, joka aiheuttaa meissä ylimääräisiä sydämentykytyksiä... päätin kääntää homman toisin päin. Jos kerran voin muuttaa elämäni näin yksinkertaisen ja typerän pinnallisen ja helpon asian kautta, niin teen sen. Myöskin ne "erilaiset/persoonalliset ihmiset", hevarit, gootit, mitkä lie, " joille ulkonäkö ei merkkaa mitään", suhtautuvat paremmin siistin ja tyylikkään näköiseen ihmiseen kuin homsantuuhun. Ihan kaikki. Vaikka muuta väittävät. Tai siis jotkut toki kohtelevat myös homsantuita hyvin, mutta eivät hekään kohtele hyvännäköisiä sen huonommin ainakaan, ehkä ihan hivenen paremmin kumminkin.

No, mä päätin satsata tähän osa-alueeseen, alunperin saadakseni eräänlaisen vainon loppumaan, joka oli jo vaaraksi monille. Tajusin, että ne uskaltaa vainota mua siksi, koska pitävät mua heikkona luuserina koska olen homsantuu. Rupesin nimittäin hieman tarkkailemaan elämää ja sen sosiaalisia lainalaisuuksia, kuten että keitä kohdellaan mielinkielin ja keitä ei.

Minusta tää on ilosanoma. Youtubesta löytyy kivoja opetusvideoita ulkonäön kuntoon saattamiseen ja on jopa ihan hauskaa viihdettä opiskella tätä. Sain asian jo huomattavasti paremmalle tolalle, ja tämä on käynnistänyt hyvän kierteen. Ihmiset kohtelevat minua hyvin, ovat kiinnostuneita minusta, eivät lyttää valtavirrasta poikkeaviakaan mielipiteitäni ja ovat aloitteellisia yhteydenotoissa suuntaani. Luulin todella, että ajatusmaailmani oli liian poikkeava monille että he voisivat hyväksyä sen, mutta nyt kun en ole enää homsantuu, mielipiteeni eivät ole enää ongelma vaan aivan oikeassa olen 😳 Luulen että ulkonäöllä on paljon valtaisampi merkitys kuin ymmärrämmekään tietoisella tasolla!

Minusta kaikkia pitää kohdella hyvin ja oikeudenmukaisesti ulkonäköön katsomatta, mutta jos esim. lapseni saavat paremman elämän sen avulla että olen opetellut kaunistautumaan, niin olen sen valmis tekemään. Ja kohtelen itse kaikkia mielestäni yhtä hyvin. Eräänlaisena sosiaalisia lainalaisuuksia tiedostamattomana, huonoitsetuntoisena, persoonallisena tapauksena oon oikeesti ollu tässä aina ihan hyvä.

Mutta hyvännäköisyys tuo myös lisää positiivista valtaa, sitä että sua kuunnellaan paremmin, ja se on sellainen leiviskä joka kannattaa käyttää hyvään! Mullakin on nyt paljon enemmän vaikutusvaltaa erääseen itselleni tärkeään asiaan.

Ja jos joku epäilee että ei voi noin suurta vaikutusta olla ehostautumisella, kyllä se on geeneistä kiinni, niin sitä varten etsin kohta jonkun hyvän ehostautumisvideon tähän seuraavaksi... 🙂

Siihen kierteeseen vielä: kun mua kohdellaan hyvin ja arvostavasti, se tietty parantaa myöskin sosiaalista itsetuntoani, eikä itseänikään ahdista ja ujostuta niin paljon ottaa yhteyttä ihmisiin. Uskallan kohta ehkä jopa ehdottaa että aloittaisin yhteisen harrastuksen jonkun ihmisen kanssa... noh, sosiaalisessa elämässäkin riittää vielä opiskeltavaa, sen verran tehokkaasti olin syrjäytynyt.

Mutta: jos mä pystyin tähän, säkin pystyt. Jos haluat. Toki syrjäytymiselle on moninaisia syitä, mutta tietylle porukalle voisi tämän suuntaisesta toiminnasta olla hyötyä. Jos vaan hyväksyy sen tosiasian, että me ihmiset ollaan näin pinnallisia. Tai ei ehkä hyväksy, mutta alistuu siihen. 😉

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo hyvännäköinen nuori nainen mutta vakavasti sairas. Mitä teen?

Vierailija
2/67 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sun tartte tehdä mitään. Etsin vaan miehen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisesta ehostautumisesta puhut? Laita ihmeessä video malliksi.

Vierailija
4/67 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit siis hoikka ja normaalinätti jo valmiiksi.

Vierailija
5/67 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan liian pitkä aloitus

Vierailija
6/67 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni sama kokemus. Ainakin naisen kohdalla näyttää olevan iso merkitys sillä, että laittautuu. Ihmettelen miten elämä on parissa vuodessa muuttunut, että nyt kelpaan ihmisille vaikka olen mielestäni sama kuin ennen. Nooo, se on se ulkonäkö mikä on muuttunut. Ihmiset on helvetin pinnallisia!

Vierailija
7/67 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rukoile, ota sairaan voitelu ja mene lääkäriin. Kerro toki enemmän sairaudestasi jos haluat! ❤

Vierailija
8/67 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olit siis hoikka ja normaalinätti jo valmiiksi.

Jatkan tähän vielä eli erityisen tärkeää oli opetella kasvojen varjostusta. Varsinkin paksujen poskieni ja kaksoisleukani. Toimii! Mutta harjoitusta vaatii. 👍

Vierailija
9/67 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pää on liian iso, voi poistaa toisen aivolohkon ja silloin on taas yhteiskunnan mielestä naisellisen pienipäinen.

Vierailija
10/67 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja mitä mä luin. Eikö syrjäytymisen määritelmä ole opiskelemattomuus/työttömyys ja tuilla eläminen. 

Vaikka näyttäisit miltä, miten se estää sua opiskelemasta/menemästä töihin. Jos nyt et näytä siltä, että olet epäonnistunut pomminpurkaja, mitä väliä.

Vierailija
11/67 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi tinkiä omista kauneuskäsityksistäni. Se on sama kuin tinkiä mielipiteistä.

Vierailija
12/67 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on mies.

Vierailija
13/67 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pää on liian iso, voi poistaa toisen aivolohkon ja silloin on taas yhteiskunnan mielestä naisellisen pienipäinen.

Vastoin yleistä luuloa iso pää on kaunis. Naisethan aina tupeeraa tukkaa että pää näyttäisi isommalta. Iso helpotus, jos ei tarvi tätä tehdä! Mun pää on naurettavan pieni ja siinä sitä hommaa vasta on!

Vierailija
14/67 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on mies.

Miksi olisin?

Vierailija
15/67 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja mitä mä luin. Eikö syrjäytymisen määritelmä ole opiskelemattomuus/työttömyys ja tuilla eläminen. 

Vaikka näyttäisit miltä, miten se estää sua opiskelemasta/menemästä töihin. Jos nyt et näytä siltä, että olet epäonnistunut pomminpurkaja, mitä väliä.

Paljon mukavampi opiskellakin kun ei tunne itseään siellä syrjityksi. Uskon että syrjäytymisen takana on usein huono itsetunto.

Vierailija
16/67 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon mukavampi opiskellakin kun ei tunne itseään siellä syrjityksi. Uskon että syrjäytymisen takana on usein huono itsetunto.

Tuntuu vaan, että sulla ollut huono itsetunto ja olet ollut tyytymätön itseesi. Toi sun ulkonäköpakkomielle on sun omassa päässä, ei muiden.

Vierailija
17/67 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan alle 60-vuotias ei käytä sanaa "homsantuu". Lisäksi muutenkin kirjoitustapa viesti provoilusta, sillä harva aikuinen nainen ajattelee aidosti noin. Jos on miesystävä ja parisuhde jo olemassa, miksi pitäisi yrittää miellyttää vieraita ihmisiå? Sitä paitsi ei kaksoisleuasta tai pulleudesta saa standardinättiä edes laittautumalla - se vaatii vain laihduttamista.

Vierailija
18/67 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuossa jotain perää, paljonkin, mutta toisaalta ei kannata näyttää sellaiselta mitä ei tunne omaksi itsekseen. Feikkaaminen ei kannata.

Vierailija
19/67 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastoin yleistä luuloa iso pää on kaunis. Naisethan aina tupeeraa tukkaa että pää näyttäisi isommalta. Iso helpotus, jos ei tarvi tätä tehdä! Mun pää on naurettavan pieni ja siinä sitä hommaa vasta on!

Iso pää ja iso naama ovat kauniita todella.

Vierailija
20/67 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se, kun oiskin joku jonka kanssa panna. Heti alkais oikein iho hehkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän