Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelle julkkisblondille suosittelisit hiusten värjäämistä tummemmiksi?

Vierailija
25.08.2021 |

Siis kenelle ei niin vaalea hiusväri sovi lainkaan?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara Sieppi.

Vierailija
22/32 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

voita -ohjelman blondille juontajalle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Vartiaiselle ei sopinut tosi vaalea.

Vierailija
24/32 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tämä ainainen blondien haukkuminen on silkkaa kateutta. Joo, se kamala keltainen vetyperoksidi pehko ei käy kenellekkään mutta on paljon kauniita vaaleita sävyjä jotka käy suomalaisille. Harva suomalainen on suklaanruskea brunette tai punapää mutta eipä heitä ilkuta että etpä ole aito tai haukuta tyhmiksi.

Brunette

Vierailija
25/32 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urho Kaleva Kekkonen

Vierailija
26/32 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki Kardashianit ovat blondina hirveän näköisiä. Muutenkin jos on yhtään tummempi iho, blondi tukka näyttää kauhean keinotekoiselta. Esim. Selena Gomez ja Rihanna

Minusta blondi hiusväri voi sopia silloin kun se näyttää luonnolliselta tai silloin jos siitä heti näkee ettei se yritäkään näyttää luonnolliselta (esim. aasialaisella tai afrikkalaisella). Mutta jos väri on luonnoton ja jää epäselväksi että yrittääkö se kuitenkin olla luonnollisen näköinen, niin se on kamala.

Vierailija
27/32 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kerran päin naamaa sanottu kusenkeltainen! Sanoin että itselläs paskanruskee. Kumpikin saattoi olla oikeassa.

Vierailija
28/32 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purra

Vierailija
29/32 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on kerran päin naamaa sanottu kusenkeltainen! Sanoin että itselläs paskanruskee. Kumpikin saattoi olla oikeassa.

Tulepas kalle kustaan hiuksille.

Vierailija
30/32 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se Ylen aamuTV-juontaja, joku Sanna jos en väärin muista, järkyttävän vaalea tukka, ei sovi yhtään.

Ylipäätä kaikki joiden tukasta näkee että on vaalennettu, kannattaisi kasvattaa oma väri päähän, vetyperoksidiblondius ei sovi kellekään, antaa roska-vaikutelman ihmisestä.

Eikä anna

Vierailija
31/32 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tämä ainainen blondien haukkuminen on silkkaa kateutta. Joo, se kamala keltainen vetyperoksidi pehko ei käy kenellekkään mutta on paljon kauniita vaaleita sävyjä jotka käy suomalaisille. Harva suomalainen on suklaanruskea brunette tai punapää mutta eipä heitä ilkuta että etpä ole aito tai haukuta tyhmiksi.

Brunette

Mäkin olen aika tumma ja sellainen hyvin vaaleakin näyttää paremmalta kuin lähes musta tai kirkas punainen (vaikka pesee värejä kasvoilta). Onhan noissa vaaleissakin jotain vähän tummempaa hiekan tai toffeensävyä ja ruskeissa vaaleampaa tai punertavampaa. Itselleni sopii parhaiten ehkä sellainen hieman kulahtanut kupari joka muistuttaa eniten omaa väriäni. Kun sitä en enää edes saa kun 32-vuotiaana alkoi harmaantuminen.

Joku todella kirkas punainen on taas aivan karsea, sen pitää mennä ennemmin oranssin suuntaan joka sopii minulle sinapinkeltaisen kanssa vaatteissa. Suomalaisia on tuollaisia viileitä vaaleita (kesä) ja sitten murretun sävyisiä (kevät, syksy) mutta talvi on harvinaisempi. Eli niitä mustatukkaisia on todella vähän.

Hullua on kun käy Balkanin maissa ja katsoo paikallisten naisten hiuksia. Siellä on sitä mustaa syntymävärinä jota blondataan siihen suomalaisille tyypilliseen tummanvaaleaan tai keskivaaleaan. Myös ihan vaaleaksi blondattua näkee paljon.

On paljon tietysti myös heitä jotka pitävät sitä luonnollista mustaa tukkaa, mutta se on hätkähdyttävää kun se oma väri joka on aina tuntunut pliisulta on joka puolella naisilla päässä, mutta aivan näkyvästi värjättynä. Eikä se näytä oikeasti samalta. Vaikka miten sopisi niin värjätyssä hiuksessa näkyy se värjäys.

Vierailija
32/32 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brunette

Haukkuminen? Onhan se ihan tosiasia, että joidenkin ihonväriin, silmiin ja muihin piirteisiin ei sovi turhan epäaito hiusväri. Ihan kiitollinen olen siitä, että äitini joskus sanoi minulle suoraan, ettei tumma hiusväri ole juttuni, kun sitä nuorempana kokeilin. Olen luonnostaan vaalea ja siniset silmät, sellainen Elovena-tyttö. Ihan oikeassa hän oli, ei mulle sovi liian tumma väri, se ei imartele muita piirteitäni, ei sovi ihonväriini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi