Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko kolmannen rokotteen tehoavan?

THL Official
25.08.2021 |

Entä uskoitko kun kerrottiin, että yksi riittää? Tai viimeistään kaksi? Kerro veikkauksesi montako koronarokotetta tulet vielä ottamaan.

Kommentit (169)

Vierailija
61/169 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, lähdenkö itse jatkuvaan rokoterumbaan, mutta eiköhän noita jatkossa puolen vuoden välein tehosteeksi tarjota.

Puolen vuoden välein tehoste = rokoterumba... niinpä niin...

Vierailija
62/169 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kolmas rokote ei tehoaisi aikansa, kuten toinenkin? 

Tämä on niin uusi juttu, että sekä lääkärit että me tavikset ollaan "saa nähdä"- tilanteessa. Tietoa ei ole vielä kovin paljoa, mutta kai voi silti yrittää? Minun korviini ei ole kuulunut, että olisi vannottu rokotteen auttavan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/169 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yhdysvaltainen lentoyhtiö Delta Airlines on ilmoittanut perivänsä 200 dollarin suuruisen kuukausittaisen sakon niiltä työntekijöiltä, joita ei ole rokotettu koronavirusta vastaan."

No tässä ratkaisu Suomeenkin.

Vierailija
64/169 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä odotan nenäsumutetta. 

Vierailija
65/169 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ottan vaikka 10 rokottetta kun se on suomalaisen velvollisuus ne ottaa.

itsekkyys huipussa tass kun ei viittitä ottaa.

Vierailija
66/169 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotteilla on tietty suoja-aika. Veikkaisin, että pidempään vaikuttavia tuotteita on jo kehitteillä.. Mm. Suomessa on FINCoVac-rokote saanut rahoituksen ihmisillä tehtävän testauksen ensimmäisen ja toisen vaiheen läpiviemiseen.

Vierailija
67/169 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan kyllä, jos minulle sellainen annetaan. Tutkivat selvittävät yötä päivää, kauanko rokotteen vaste kestää.

Jos rokotus annoksia on jaettu Suomessa 6,5 miljoonaa annosta, ja heistä kuolleita olisi se 110 vainajaa, niin kuolin prosentti olisi silloin noin 0,0017 %.

Suomessa testein todettuja Covid 19 sairastuneita on 124 t, joista kuolleita on 1018, eli näistä kuolin prosentti olisi noin 0,8 %. Eli ero on noin 500 kertainen.

Vierailija
68/169 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ota sitä ensimmäistäkään.

T. Itsekäs koronalinko

Mikä linko on rokottamaton, joka välttelee riskipaikkoja eikä mene sairaana töihin?

Pakko sun on jossain liikkua ja oireetonkin voi tartuttaa. Miten pystyt edes nukkumaan?

Ikuinen unissakävelijä?

Vierailija
69/169 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan työn puolesta joka tapauksessa influenssarokotteen vuosittain. Jos menee samalla, niin ei haittaa vaikka olisi joka vuosi koronarokotus myös.

Vierailija
70/169 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ottan vaikka 10 rokottetta kun se on suomalaisen velvollisuus ne ottaa.

itsekkyys huipussa tass kun ei viittitä ottaa.

Otan 20 ja istun muurahaispesään.

Vierailija
71/169 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ottanut ensimmäistäkään rokotetta. Jo aikoja sitten oli nähtävissä, että rokotuksille ei tule loppua. Miksi tulisikaan - onhan siinä saatavilla tähtitieteelliset, satojen miljardien voitot.

Ja mitä sitten? Onko sun perustelu sille, että et ota ekaakaan se, että tarvii tehosteita? Mielenkiintoista.

Vierailija
72/169 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Suomi ja muutama muu maa ei saa vauhtia rokotuksiin, kolmas ei tule riittämään. En uskonut yhden riittömiseen, koska Suomi oli ainut maa, joka niin väitti. Kahden uskoin riittävän kunnes huomattiin, että 70% rokotekattsvuus ei riitä. Kolme ole nyt saanut, neljännen saan kolmen kk päästä, jospa sit riittäisi hetkeksi.

Sitten ei riittänyt 80%. Eikä tule riittämään 90%:kaan. Eikä mikään määrä rokotteita.

No sit se on niin. Mitä sitten?

Vierailija
73/169 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, meille on varattu yhteensä 8 rokotetta vuosien päähän yhteiseen koronapassiin

Ja niitä on tilattukin kaiken kaikkiaan jo 7 annosta per EU-kansalainen. Pakkohan ne on johonkin piikittää, ettei mene rahat hukkaan.

Kaikki vaan Vartiaiseen. Se uskoo niihin.

Vierailija
74/169 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei yhtään, kiitos. Mutta EU:n n a t s ipassiin on varattu tilaa 8 injektiolle, joten varmaan ainakin sen verran täytyy ottaa, että n a t sipassi pysyy voimassa. Ja sen jälkeen tuleekin varmaan jo uusi kauhistuttava pandemia ja taas keräillään n a t sien leimoja, että saapi käydä museossa ja pizzalla. Rätit naamalla ikuisuuden myös ja turvavälit tottakai. Ihmetetyttää, että milloin ihmiset herää todellisuuteen.

Mihin todellisuuteen? Sullahan se todellisuus on hukassa, kun uit vastavirtaan vaikka kaksi vuotta ollut aikaa käsittää tilanne.

Älä nyt viitsi. Aniharva on niin yksinkertainen, ettei näe tämän kusetuksen läpi. Kasva aikuiseksi ja ota vastuu elämästäsi.

Joopa joo. Kusetus on housussasi. Milloin olet viimeksi teskannut pääkoppasi? Sä oikeasti luulet, että kyse on maailmanlaajuisesta kusetuksesta, koronaa ei ole ja rokote on ihmiskunnan tuhoon ajava myrkkypiikki. Kuuntele hetki itseäsi hyvä ihminen.

Vierailija
75/169 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmannen piikin teho on 86 prosenttia,mikä mahtaa olla 6 kuukauden jälkeen?

Vierailija
76/169 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin yhden jälkeen, kun maailmalta jo kantautui uutiset, ettei toinen satsi anna kuin muutaman kk korkeintaan puoli vuotta suojaa (korkeampaa suojaa kuin 1 rokote). 

Alkaa ne rokotteen tuntemattomat mahdolliset haitat painamaan vaakakupissa nyt enemmän. Mutta niistä kuten tästä vaikutuksen laimenemisesta kerrotaan tietenkin sitten vasta 3. kierroksen jälkeen. 

Lääkeyhtiöiden kultakaivos massojen terveyden kustannuksella. Ja missä se kausi-influenssa nyt on luurannut ? Kukaan ei ole kuollut siihen pariin vuoteen...

Vierailija
77/169 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ota

Vierailija
78/169 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon 100:n hieman helpottavan.

Vierailija
79/169 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se otetaa petturit!!@

Vierailija
80/169 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varautunut vuosittaiseen rokotukseen. Tuo otetaan influenssarokotteen yhteydessä.

Ei kiinnosta olla 1/12 osaa vuodesta sairaana tai oireisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän