Uskotko kolmannen rokotteen tehoavan?
Entä uskoitko kun kerrottiin, että yksi riittää? Tai viimeistään kaksi? Kerro veikkauksesi montako koronarokotetta tulet vielä ottamaan.
Kommentit (169)
Kaikki ottavat kitisemättä kun paljastuu miten kuolo korjaa, jos ei ota vasta-ainetta ensimmäiseen myrkkypiikkiin.
No hitto en kolmatta ota. Rajoituksista ei näköjään päästä ikinä. Ota rokotus, niin suojelet itseäsi ja muita, ota toinen että voimme purkaa rajoitukset ja luopua maskeista. Mutta nyt sanotaan että rokotettuna voit yhä sairastua sekä tartuttaa, maskia pitää käyttää jne. Silti kolmas pitäisi ottaa ja taas todennäköisesti mennään siltikin vuosi maskeissa ja vältellään muita.
Rokotteet auttaa, eikä karannut kinuskien laboratoriosta. Salaliittohömppää jos muuta väittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ota sitä ensimmäistäkään.
T. Itsekäs koronalinko
Mikä linko on rokottamaton, joka välttelee riskipaikkoja eikä mene sairaana töihin?
Onko joku vielä 1,5 vuoden taukoamattoman infoamisen jälkeen niin tahvo, ettei ymmärrä, että taudin voi sairastaa oireettomana ja näin ollen aiheuttaa vaikka kuinka laajan tartuntaketjun & pahimmillaan useita kuolemia?
Influenssaan, noroon yms. kulkutauteihin myös. Oletko näistäkin tartuntaketjuista kovin huolissaan?
Oireeton noro. 😂😂😂
Näkihän sen Erkkikin, kuinka tätä on ounaksuttu jo 10v. Uutisten suurkuluttajana jo monta vuotta malttamattomana odottanut, milloin se hurja epidemia alkaa! Ei kasarilla,silloin kun työväenliike olivielä voimissaan, ollut tällaista!
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä virus. Samoin kuin influenssaviruksessa, tarvitaan hyvin todennäköisesti uusia rokotuksia. Minua tämä ei haittaa. Olen valmis vaikka omista rahoista sen maksamaan.
Tämäpä. Valitettavasti kyseessä on virus eikä bakteeri. Olisikin ollut yhtä helppoa kuin esim. bakteerin aiheuttamassa keuhkokuumerokotuksessa, jossa yksi rokote riittäisi.
Ne piikit ei ole edes tarkoitettu torjumaan koronaa, piikityksestä tulee jatkuva. Ihmisiä vaan pelotellaan ja johdetaan harhaan.
Ihmiskunnan suurin kusetus.
Vierailija kirjoitti:
Ne piikit ei ole edes tarkoitettu torjumaan koronaa, piikityksestä tulee jatkuva. Ihmisiä vaan pelotellaan ja johdetaan harhaan.
Minä ymmärrän, että sinun äly ei riitä ymmärtämään tieteellistä tietoa ja on helpompi uskoa satuja, jotka pystyt jotenkin edes käsittämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei yhtään, kiitos. Mutta EU:n n a t s ipassiin on varattu tilaa 8 injektiolle, joten varmaan ainakin sen verran täytyy ottaa, että n a t sipassi pysyy voimassa. Ja sen jälkeen tuleekin varmaan jo uusi kauhistuttava pandemia ja taas keräillään n a t sien leimoja, että saapi käydä museossa ja pizzalla. Rätit naamalla ikuisuuden myös ja turvavälit tottakai. Ihmetetyttää, että milloin ihmiset herää todellisuuteen.
Kahvit näppikselle. Kuinka pihalla ihmiset voivat olla?
Vilkaise peiliin ja päättele siitä. Ota viestisi talteen ja lue se ajatuksella parin vuoden päästä uudestaan.
Ei se välttämättä ole parin vuoden päästä lukemassa, kasvaa koiranputkea myrkkypiikkien vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Se rokote otetaan.
Pazkat
Ota vaikka 100 anukseen
En ole ottanut ensimmäistäkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ymmärrän, että sinun äly ei riitä ymmärtämään tieteellistä tietoa ja on helpompi uskoa satuja, jotka pystyt jotenkin edes käsittämään.
Minä en ymmärrä ihmistä, joka antaa elämänsä lääketehtaan käsiin. Rokotteilla saadaan aikaan variantti, joka tappaa kaiken rokottamattoman. Lopulta kaikkien, jotka haluavat elää, on otettava piikki säännöllisesti. Aikamoinen luotto, että rokotteita pystytään tuottamaan loputtomasti jokaiselle maailman asukkaalle. Toisaalta onhan tuo hyvää bisnestä, joko olet maksava asiakas tai kuolet.
Kaipa se muutaman kuukauden tehoaa, ja sitten onkin vuorossa neljäs, viides, jne... ; )
Voin ottaa, vaikka 50. Mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Voin ottaa, vaikka 50. Mitään merkitystä.
Eihän niillä olekaan, mutta silti voit ottaa. Erikoinen logiikka.
Se kolmas rokote ei ole enää venäläistä ruletti vaan jo varma laukaus. En haluaisi näin uskoa, mutta katsokaa vuoden päästä mikä tilanne.
En ole ottanut ensimmäistäkään rokotetta. Jo aikoja sitten oli nähtävissä, että rokotuksille ei tule loppua. Miksi tulisikaan - onhan siinä saatavilla tähtitieteelliset, satojen miljardien voitot.