Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaijeimmin kehitysvammainen ja vanhemmuus

Vierailija
24.09.2014 |

Mielestäni vaikeimmin kehitysvammaisen naisen joka on raiskauksen kautta tullut raskaaksi, olisi saatava pitää lapsensa, vaikka hoitokodissa siten, että hoitaisi lasta hoitajiensa kanssa yhdessä siellä. Lasta ei saa erottaa äidistään. Vaikka kuinka eläisi lapsi laitoksessa ja laitosoloissa, on sille oma vaikeavammainen äiti rakas :'(  . Vammainen on asetettava lapsenkin edelle koska lapsi kasvaa aikuiseksi ja lapsen on opittava elämään yhteiskunnassa ja lapsi saa vähän vaikka odottaa, ei se siitä rikki mene jos äiti ei heti tarpeisiin vastaakaan.

Sen sijaan asperkkien ja lievästi kehitysvammaisten lapsi voi mielestäni ottaa äidiltään pois vaikka heti kun syntyy. Jos asperkki tai muu lievä vammainen ei osaa käyttäytyä siten että toinenkin ihminen hänen lähellään viihtyy, on hän sen verran älykäs että osaa ymmärtää ja käsitellä sitä asiaa ettei hän voi hoitaa lapsia, ei omia eikä toisten.

Vaikeimmin kehitysvammaisen kuitenkin säästäisin siltä sydäntäraastavalta tuskalta kun oma lapsi riistetään pois. Vaikeimmin vammainen kärsii jo muutenkin ja oman lapsen riisto olisi kohtuuton kärsimys sellaiselle. Vaikeimmin kehitysvammaisilla on oikeus samaan kuin muillakin mutta lievemmin vammainen voi vähän miettiä oman vammansa rajoitteita ja keksiä jotakin muuta lapsenhoidon sijalle.

t. Maisa

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksena kaunis mutta enpä usko että toteutuu yhtä nätisti

Vierailija
2/14 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 14:56"]

Ajatuksena kaunis mutta enpä usko että toteutuu yhtä nätisti

[/quote]

Niin. Ei ole realistinen ajatus Maisalta tuo...

Ja jos ja kun toteutetaan tuettua vanhemmuutta, niin sen kohderyhmänä ovat juurikin nuo lievästi kehitysvammaiset ja neuropsykiatrisia diagnooseja omaavat, ei vaikeimmin kehitysvammaiset. Maisa, tulehan jo pois niistä pilvilinnoistasi realistisesti maan pinnalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikeammin vammaisilta itseltään kysyttäisiin, niin luulen etteivät he edes haluaisi hoitaa vauvaa koska eivät osaa. Sen sijaan he mielellään kyllä seuraisivat vierestä kun joku muu hoitaa.

En minä itsekään haluaisi toimia esim poliisina koska en osaisi ottaa rosvoa kiinni. Mutta kyllä minä mielelläni televisiosta seuraan poliisiohjelmia.

Vierailija
4/14 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö mielestäsi lapsella olla oikeus tavata myös isäänsä? Siis sitä joka raiskasi vaikeavammaisen äidin ja siksi syntyi lapsi? Ei kehitysvammalaitos ole sopiva kasvuympäristö lapselle. Lapsi tarvitsee kodin ja perheen ja tavallisen ympäristön. Huostaan otetaan ilman muuta jos rettin tai angelmanin syndroomainen penskan vääntää. Mitä koulussa koulukaveritkin sanoo jos joku luokalla asuu vammaislaitoksessa äitinsä kanssa jolla rett tai angelman-syndrooma? Eiköhän sitä aika tavalla julmasti kiusattas koulussa.

Vierailija
5/14 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sen sijaan asperkkien ja lievästi kehitysvammaisten lapsi voi mielestäni ottaa äidiltään pois vaikka heti kun syntyy. Jos asperkki tai muu lievä vammainen ei osaa käyttäytyä siten että toinenkin ihminen hänen lähellään viihtyy, on hän sen verran älykäs että osaa ymmärtää ja käsitellä sitä asiaa ettei hän voi hoitaa lapsia, ei omia eikä toisten."

Jaaha. Olen asperger ja 2:n jo teini-ikäisen äiti. Hyvin olen voinut hoitaa ja kasvattaa lapsia lievästä aspergeristani huolimatta. Samoin kuin käydä töissä normaalisti ja muutenkin elää tavallista elämää. Olisihan se nyt älytöntä ottaa omat lapset pois kaltaisiltani ihmisiltä.

Vierailija
6/14 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 15:08"]

"Sen sijaan asperkkien ja lievästi kehitysvammaisten lapsi voi mielestäni ottaa äidiltään pois vaikka heti kun syntyy. Jos asperkki tai muu lievä vammainen ei osaa käyttäytyä siten että toinenkin ihminen hänen lähellään viihtyy, on hän sen verran älykäs että osaa ymmärtää ja käsitellä sitä asiaa ettei hän voi hoitaa lapsia, ei omia eikä toisten."

Jaaha. Olen asperger ja 2:n jo teini-ikäisen äiti. Hyvin olen voinut hoitaa ja kasvattaa lapsia lievästä aspergeristani huolimatta. Samoin kuin käydä töissä normaalisti ja muutenkin elää tavallista elämää. Olisihan se nyt älytöntä ottaa omat lapset pois kaltaisiltani ihmisiltä.

[/quote]

Niinpä. Maisa on mielisairas kukkahattutäti. Kyllä asperger-henkilö on miellyttävämpi esim lapsen näkökulmastakatsottuna kuin joku vastenmielinen, kuolaava vaikeavammainen örisijä.

Vierailija
7/14 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuuko tämä Maisa Kontiolahdella? Nyt heti yhteyttä Kontiolahden lastensuojeluun!!!

Vierailija
8/14 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä asun kontiolahdella ja hoidan näitä mainitsemiasi diagnooseja asuvia kehitysvammaisia. Minulla on vauva ja aion käydä laitoksella vierailemassa vauvan kanssa ja antaa erään Angelmanin syndroomaa sairastavan tytön hoitaa vauvaani huoneessaan sillä aikaa kun istun kahvilla hoitajien kanssa ja rupattelen niitä ja näitä.

Vierailija
9/14 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 15:15"]

Kyllä asun kontiolahdella ja hoidan näitä mainitsemiasi diagnooseja asuvia kehitysvammaisia. Minulla on vauva ja aion käydä laitoksella vierailemassa vauvan kanssa ja antaa erään Angelmanin syndroomaa sairastavan tytön hoitaa vauvaani huoneessaan sillä aikaa kun istun kahvilla hoitajien kanssa ja rupattelen niitä ja näitä.

[/quote]

"mainitsemiasi diagnooseja asuvia kehitysvammaisia" XD !!! Et osaa edes kirjoittaa. Ootko vähän vajaa?

Vierailija
10/14 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisa on vajokki. Vajokki-kajakki. Maisalta lapset pois.

Vierailija
11/14 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rettin ja Angelmanin syndroomaiset EIVÄT TEE lapsia. piste. Jos olisivat raskaana niin heille tehtäs abortti.

Vierailija
12/14 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja tillalullataan päälle.

Vierailija
13/14 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tää on Down-jankkaaja joka keksi nimen Maisa tällä kertaa, oikea nimi ihan muu. Tämä sama tyyppi kirjoittelee aiheen tiimoilta silloin tällöin.

Vierailija
14/14 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 15:55"]

Siis tää on Down-jankkaaja joka keksi nimen Maisa tällä kertaa, oikea nimi ihan muu. Tämä sama tyyppi kirjoittelee aiheen tiimoilta silloin tällöin.

[/quote]

Siis sä oot oikeesti Maisa mutta oot aina dissannu down-jankkaajaa ja nyt kerroit oikean nimesikin ja se on Maisa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän