Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

e-pillereiden aloitus

Vierailija
24.09.2014 |

Tämä on varmaankin ikuisuus aihe tiedän, mutta kysynpä silti. Aloitin e-pillerit ehkäisyn, mutta myös epäsäännöllisten kuukautisten takia. Nyt siis 4.päivä menossa, kun pillereitä syön ja ekana vuotopäivänä aloitin. No vuoto on muuttunut erittäin niukaksi ja eilen luulin, että loppui kokonaan, mutta ei. Tänään taas punaista verta ei paljon, mutta pyyhkiessä huomaan. Laatassa 24 pilleriä ja 4 lumetta. Joka päivä samaan aikaan olen ottanut. Kokemuksianne kauanko nämä ns. aloituskuukautiset on teillä kestäneet?  Entä alkavatko lumepillerien aikana uudestaan? Pelkään että kroppa menee entistä pahemmin sekaisin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen lumelääke? Miksi??

Vierailija
2/7 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne pillerit niitä kuukautisia lopeta. Mulla ainakin tuli ne  aloituskuukautiset ihan kunnolla, hieman niukempana tosin kuin aiemmin. Mutta kyllä se vuoto muistaakseni loppui ihan normaalin ajan jälkeen. Joillakin saattaa tiputteluvuotoa tulla enemmänkin, ja menkat saattavat pahimmillaan kestää parikin kuukautta niukkana. Silloin kyseinen pillerimerkki ei välttämättä sovi, ja kannattaa kokeilla toisia merkkejä. Luultavasti sulla vuoto kuitenkin loppuu viikon sisällä aloituksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 14:30"]Mikä ihmeen lumelääke? Miksi??
[/quote]
Lumelääkkeet ovat tyhjiä pillereitä eli niis ei oo mitään lääkeainetta. Niitä syödään siksi että pysyisi se rytmi.

Vierailija
4/7 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alotin pillerit 1kk sitten, kesti joku 8pv nuo menkat jotka tulivat aamulla pariksi tunniksi ja lähti sitten iltapäivisin pillerin ottaessani taas pois. Luulen että pillerit estää sen vuodon hetkellisesti ja sitten kun vaikutus on vähän pienentynyt niin menkat tulevat taas niin kauan kunnes on tullut tarpeeksi.

Vierailija
5/7 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistelmäehkäisypillereiden ei tietääkseni ole tarkoitus poistaa kuukautisia. Minipillereillä on usein tuo vaikutus. Oletko sekoittanut ne vai?

Vierailija
6/7 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. En oletakaan, että kuukautiset kokonaan loppuvat vaan toivon, että kierto tasaantuisi. Olin kiinnostunut tietämään kauanko nämä ekat kestää, mutta ehkä ne siitä loppuu.. Näissä mun pillereissä ei pidetä varsinaisia taukoja, mutta 4 päivää syödään lumepillereitä ilman lääkeainetta. Ap

Vierailija
7/7 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan pillereistäkin ensin söin tuollaisia joissa lumepillerit, niin vuoto oli hyvin niukka ja kesti yleensä 2-3 päivää, säännöllistä oli heti alusta. Vuoto alkoi kuitenkin yleensä vasta uutta laattaa aloittaessa eli ei lumeiden aikana. Merkkiä kuitenkin vaihdettiin tulppariskin vuoksi. Nyt on pillerit joissa viikon tauko, kierto ei ole niin säännöllinen ja vuoto erittäin runsas kestää vähintään viikon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä