Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh, mikä naapuri!

Vierailija
24.09.2014 |

naapuriin muutti yh äiti, asunut nyt n. 3kk:tta ja sillä vaihtuu miehet koko ajan. nyt oisko menossa jo 4 mies kierroksessa. En tiedä sitten esitteleekö lapsilleen näitä, eivät ainakaan näyttäydy ns. Perheenä.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 14:31"]No johan munkin lapset pyörittelee silmiään. Oikeesti. Ja en ole kateellinen. Ihan nätti on, mutta niin olen minäkin. Eikä mun tarvii jakaa iteääni, kyllä miesten päät kääntyy muutenkin mun perään ;) ja en kyttää! Ihan tuolla normihommissa, roskia viedessä ja pyykkituvalla käydessä törmää naapureihin. Avatkaapa ite silmänne, niin näätte ympärillä vaikka mitä. Ap
[/quote]

Ehkäpä kaikkia vaan ei kiinnosta naapureiden tekemiset ja nussimiset. Miten sun tai naapuris ulkonäöt nyt asiaan liittyy tai se, miten "miesten päät kääntyy" kun sä porhallat ohi? Itsetunnon kohotusta? Olet siis epävarma itsestäsi, kun piti ihan erikseen mainita tuosta asiasta. Varo vaan ettei naapurin vamppisi vie miestäsi. ;) Siltä tuo alkaa kuullostaa, et kovin epävarma itsestäsi vain olet. Ja haluat samalla "näpäyttää" kaunista naapuriasi siitä, miten tällä on ottajia kun taas sä joudut tyytyy vain miesten mulkoiluihin. Oletko varma, että miehet tuijottavat sua sun kauneutes takia? Eivät välttämättä.

Vierailija
22/31 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot kyllä niin nolo! Sun mielessä toi "näpäytys" saa sun naapurin näyttämään l*tkalta muiden silmissä, mutta oikeesti se saa SUT näyttämään epävarmalta, katkeralta ja helvetin nololta kyylältä. Kukaan itsevarma ja normaali nainen ei käyttäydy noin. 

Ja vaikka naapurisi panisikin joka päivä eri miestä, miten se sun elämää haittaa? 

Tässä on taas yks syy, miks en naisena jaksa muita naisia! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mietikkää minkälaisen kuvan lapset saa? Ja en ole epävarma itsestäni. Pituutta on 175/64 ja lihastakin löytyy. En ole mikään ruipelo. Tyylikäskin olen. En lähde ulos katsomatta peilistä, niin kuin tämä naapurini. Aamulla se vie lapset hoitoon (on työtön luultavasti!) Kollareissa ja lenkkareissa. Ja nää miehet ei ajele millään kotteroilla ja ei muutenkaan oo ns.hänen tasoisiaan. Tää on vähän sellanen wt yh. Jos tiedätte mitä tarkoitan. Jännä että miehet vaihtuu ;) varmaan vetää jättisuuria elareitakin. Tulee vaan mieleen, et etsiikö elättäjää itselleen.

Vierailija
24/31 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 16:02"]No mietikkää minkälaisen kuvan lapset saa? Ja en ole epävarma itsestäni. Pituutta on 175/64 ja lihastakin löytyy. En ole mikään ruipelo. Tyylikäskin olen. En lähde ulos katsomatta peilistä, niin kuin tämä naapurini. Aamulla se vie lapset hoitoon (on työtön luultavasti!) Kollareissa ja lenkkareissa. Ja nää miehet ei ajele millään kotteroilla ja ei muutenkaan oo ns.hänen tasoisiaan. Tää on vähän sellanen wt yh. Jos tiedätte mitä tarkoitan. Jännä että miehet vaihtuu ;) varmaan vetää jättisuuria elareitakin. Tulee vaan mieleen, et etsiikö elättäjää itselleen.
[/quote]

Niin ja lisään että on ihan kaunis siis, mutta aika lyhyt. Eli kyllä minä olen näyttävämpi. Ja turhaan tästä kukaan herneitä vetää nokkaansa nyt. Totta on, että pitkät naiset saa enemmän huomiota. Ap.

Vierailija
25/31 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 16:02"]

No mietikkää minkälaisen kuvan lapset saa? Ja en ole epävarma itsestäni. Pituutta on 175/64 ja lihastakin löytyy. En ole mikään ruipelo. Tyylikäskin olen. En lähde ulos katsomatta peilistä, niin kuin tämä naapurini. Aamulla se vie lapset hoitoon (on työtön luultavasti!) Kollareissa ja lenkkareissa. Ja nää miehet ei ajele millään kotteroilla ja ei muutenkaan oo ns.hänen tasoisiaan. Tää on vähän sellanen wt yh. Jos tiedätte mitä tarkoitan. Jännä että miehet vaihtuu ;) varmaan vetää jättisuuria elareitakin. Tulee vaan mieleen, et etsiikö elättäjää itselleen.

[/quote]

:) huono itsetuntosi paistaa kauas.

Mitä jos jättäisit naapurisi rauhaan ja keskittyisit oman elämäsi laadun parantamiseen? Elämässäsi on jotain pahasti pielessä kun noin kärkkäästi puolustelet itseäsi ja yrität vakuutella, kuinka hienosti sinulla kaikki on - se on yleensä muuten ensimmäinen merkki siitä, etteivät asiat ole kovin hyvin.

Ehket ole tajunnutkaan, etteivät naapurit yleensä kovin paljon toistensa elämää kyttäile. Normaalisti ihminen toki huomaa, jos naapurilla on esim. uusi mies, mutta tasapainoisen elämän omaava ei jää miettimään ja pohtimaan asiaa, puhumattakaan, että kokisi tarpeelliseksi näpäyttää naapuriaan jostain. Se, että sinulla on tarve näpäyttää naapuriasi kertoo vain siitä, että olet tavattoman epävarma - pelkäätkö parisuhteesi puolesta?

Keskity omaan elämääsi ja yritä parantaa sitä - siinä vaiheessa ei naapurinkaan miesasiat enää vaivaa päätäsi :)

Vierailija
26/31 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rauhassa voitte alapeukuttaa. Taitaa kolahtaa lähelle ;)

Vierailija
27/31 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 16:02"]No mietikkää minkälaisen kuvan lapset saa? Ja en ole epävarma itsestäni. Pituutta on 175/64 ja lihastakin löytyy. En ole mikään ruipelo. Tyylikäskin olen. En lähde ulos katsomatta peilistä, niin kuin tämä naapurini. Aamulla se vie lapset hoitoon (on työtön luultavasti!) Kollareissa ja lenkkareissa. Ja nää miehet ei ajele millään kotteroilla ja ei muutenkaan oo ns.hänen tasoisiaan. Tää on vähän sellanen wt yh. Jos tiedätte mitä tarkoitan. Jännä että miehet vaihtuu ;) varmaan vetää jättisuuria elareitakin. Tulee vaan mieleen, et etsiikö elättäjää itselleen.
[/quote]

Ja vähän vielä tuot esiin epävarmuuttasi. Koita nyt tajuta, et sun kersois ei todellakaan kiinnosta naapurinne toiminta.
Ja edelleen kysyisin, mitä merkitystä SUN tai naapuris ulkonäöllä on tässä keskustelussa? Koitatko nyt pönkittää omaa huonoa itsetuntoasi vai missä mättää?
Vaikka miten koitat asiaa selitellä itsellesi muka fiksuna ja järkevänä, niin kyllähän tuo kateus paistaa kilometrien päähän tekstissäsi. Jos sulla olis oma elämä niin hyvää, mitä annat ymmärtää, niin et toisi esiin ulkonäköäsi, et myöskään kehuskelisi omalla elämälläsi sekä siinä sivussa et haukkuisi naapuriasi ensinnäkään wt:ksi tai mitenkään muutenkaan et kiinnittäisi huomiotasi häneen.

Harmi, että olet itse sokea omalle kateudellesi ja ertyisesti omalle epävarmuudellesi. Pelkäätkö todella noin paljon menettäväs miehes tuolle naapurillesi? Ehkäpä et olekaan kaikkea tuota mitä olet itsestäsi kertonut?

Vierailija
28/31 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 16:48"]Ihan rauhassa voitte alapeukuttaa. Taitaa kolahtaa lähelle ;)
[/quote]

Mikähän kolahtais lähelle? Sun epävarmuutes? Vai kaunis naapuri?

Vierailija
29/31 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullisinta on, että mä luin koko keskustelun..

Vierailija
30/31 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha hitto et oot naurettava! Etkä ees tajuu sitä ite. Vähänkö lapsellista sun puolelta koko juttu. Mikset voi vaan antaa toisen elää elämäänsä ja keskittyä omaas? Ihme kyylä..

Olet muka ite kauniimpi ja näyttävämpi.. just. Ketä kiinnostaa? Ootko kenties kade? Alkaako oma miehes kyllästyttää?

Vierailija
31/31 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 17:10"]Haha hitto et oot naurettava! Etkä ees tajuu sitä ite. Vähänkö lapsellista sun puolelta koko juttu. Mikset voi vaan antaa toisen elää elämäänsä ja keskittyä omaas? Ihme kyylä..

Olet muka ite kauniimpi ja näyttävämpi.. just. Ketä kiinnostaa? Ootko kenties kade? Alkaako oma miehes kyllästyttää?
[/quote]

Ei vaan ap pelkää epätoivoisesti tuon naapurin pokaavan hänen miehensä. :D Näkeehän sen nyt kilometrien päähän teksteistä! Kehutaan omaa ulkonäköä ja haukutaan naapuria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän