Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko saanut aina hammaslääkäristä aina heti avun.

Vierailija
07.09.2014 |

Vai oletko joutunut käymään useamman kerran, vai onko vika löytynyt heti. En ole aina saanut heti apua. Välillä joutunut käymään yksityiselläkin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn aina yksityisellä koska en jostain syystä ole päässyt kunnalliselle.. Nimittäin 2,5 vuotta olin jonossa ja sitten meni hermot ja tänä kesänä päätin mennä yksityiselle.. Löytyikin sitten jo 5 reikää + pitäisi poistattaa 4 viisaudenhammasta. Tähän asti rahaa on palanut jo n. 600euroa. Suunilleen noin 3-4 hammaslääkärikäyntiä olisi vielä edessä.... Näin päijät-hämeessä.

Vierailija
2/3 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:41"]Käyn aina yksityisellä koska en jostain syystä ole päässyt kunnalliselle.. Nimittäin 2,5 vuotta olin jonossa ja sitten meni hermot ja tänä kesänä päätin mennä yksityiselle.. Löytyikin sitten jo 5 reikää + pitäisi poistattaa 4 viisaudenhammasta. Tähän asti rahaa on palanut jo n. 600euroa. Suunilleen noin 3-4 hammaslääkärikäyntiä olisi vielä edessä.... Näin päijät-hämeessä.
[/quote]

Jatkan.. Siis yksityisellä ollut aina hyvä palvelu!!! Heti on saanut asiat kuntoon ja etenemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Tapaturman jälkeen yksityinen hammaslääkäri puhui ja lässytteli tyyliin ne sitten hajoaa aina uudestaan ja on vetäymiä jne. Jäi todellakin tunne että minun hampailleni ei voi yhtään mitään että tässä ne nyt on eikä mitään voi. Samaan aikaan ko hammaslääkäriasema mainostaa että laitamme hampaasi kuntoon oli tilanne mikä tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi