Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loukkaavinta, mitä nykyinen kumppanisi on tehnyt tai sanonut sinulle?

Vierailija
24.09.2014 |

Otsikko

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettänyt

Vierailija
2/9 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sua ei olis niin ottaisin thai-naisen.

Jos sua ei olis niin ottaisin sun kaverin.

Mä oon saanu elämäni aikana niin paljon pildeä ettei ihan heti ole mielessä (silloin kun miehen haluttomuus on mulle kova pala).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mieheni ei harrasta sitä, että loukkaa minua. Edes riidassa ei alennu moiseen. En muista hänen ikinä sanoneen mitään ilkeää minusta. Edes leikillään. Mahtaisikohan mieheni älykkyydellä olla jotain tekemistä tämän asian kanssa? Vai onko kysymys puhtaasti miehen tsehillintätaidoista?

Ihmettelen naisia, jotka valitsevat kaiken maailman "karismaattisia" idiootteja vain siksi että rakastuivat niin tulisesti ja sitten ihmettelevät, kun valinta olikin huono. En tarkoita ketään teistä, puhun enemmänkin itsestäni ja tuntemistani ihmisistä. Ne joihin olen rakastunut eivät todellakaan ole niitä, joiden kanssa kannattaisi elämänsä viettää. Kelpaavat korkeintaan hauskan pitoon! Huomaan vain tehneeni hyvän valinnan, kun valitsin rauhallisen, luotettavan ja mukavan miehen.

Vierailija
4/9 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vastaa.

Mieheni on minulle myös sanonut että ei ole koskaan ollut näin onnellinen, tuntenut näin ketään kohtaan, muista että olisi koskaan rakastanut ketään näin (miehellä on useita kymmeniä suhteita/säätöjä takana).

Mutta hän on vain hieman räjähdysherkkä ja silloin kun on vittuuntunut niin sanoo mitä sylki suuhun tuo. Muuten meillä on hyvä suhde, lämmin ja läheinen. Ja mieheni on, ehkä en kutsuisi sanalla älykäs mutta sanoisin viisas.

Vierailija
5/9 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin häpeävänsä mua (olin ollut jurrissa sukujuhlissa).

Vierailija
6/9 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus muuten luin tutkimuksesta, jonka mukaan älykäs nainen valitsee kiltin miehen ja sitten pettää tätä niiden karismaattisten, kiihottavien, hyvännäköisten ja kiinnostavien kanssa. Näin se kiltti mies hoitaa kahdesta tyystin erilaisesta geeniperimästä tulleet lapset. Kiltti mies myös usein auttaa enemmän perheen asioiden hoidossa ja on ihan eri tavalla henkisenä tukena.

Tämä hyvin hämärä, ja ymmärrettävästi kiistelty, teoria perustuu siis siihen, että ne miehet, jotka saa useita tilaisuuksia jatkaa sukua, koska ovat useiden naisten mieleen, eivät ole hyviä sitoutumaan ja hoitamaan lapsia, koska saavat jatkuvasti houkuttelevia tarjouksia. Siksi naisen kannattaa ottaa itselleen vakaaksi elättäjäpariksi mies, jolla on vähemmän arvoa markkinoilla (koska tämä on uskollinen, kiltti ja tyytyväinen vähempään) ja sitten hankkia ne lapset sille komealle miehelle, joka on oikeasti naisen mielestä kiihottava. Näin lapset saa vahvat geenit, mutta ahkeran isän sekä kaikki osapuolet tarpeeksi seksiä.

No joo, paska juttu ja luultavasti täyttä palturia, mutta tulipahan kerrottua tämäkin lukemani teoria.

Patriarkaalinen kulttuuri on, mahdollisesti tämän takia, pyrkinyt patoamaan naisen seksuaalisuutta, koska nainen saattaisi olla useiden miesten kanssa ja miehelle on häpeä joutua hoitamaan muiden lapsia. Nainenhan tietää aina, kenen lapset voivat olla, mutta mies ei. Kumma kyllä samaan kulttuuriin kuuluu jotenkin sisäänkirjattuna se, että on oikein, jos mies pettää. Mutta no, se olikin miesten ohjaama! Ehkä mäkin haluaisin seksiä kaikilta ja koko ajan, jos se olisi mahdollista ja ei loukkaisi muita.

Selvennykseksi haluan sanoa, ettei mieleeni tulisi koskaan pettää miestäni. Vaikka hän onkin kiltti ja uskollinen. Enemmänkin se vakaus on juuri se asia, miksi hän ansaitsee uskollisuuteni. Kaikenlaista tallaajaa olen minäkin nähnyt.

Vierailija
7/9 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkunu minua toiselle naiselle jonka kanssa ilmeisesti joskus ollu jotaki, lisäks oli lähössä tämän naisen luo mutta oli niin päissään että alko oksentaan eikä päässy liikkeelle.

Vierailija
8/9 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 13:33"]Onneksi mieheni ei harrasta sitä, että loukkaa minua. Edes riidassa ei alennu moiseen. En muista hänen ikinä sanoneen mitään ilkeää minusta. Edes leikillään. Mahtaisikohan mieheni älykkyydellä olla jotain tekemistä tämän asian kanssa? Vai onko kysymys puhtaasti miehen tsehillintätaidoista?

Ihmettelen naisia, jotka valitsevat kaiken maailman "karismaattisia" idiootteja vain siksi että rakastuivat niin tulisesti ja sitten ihmettelevät, kun valinta olikin huono. En tarkoita ketään teistä, puhun enemmänkin itsestäni ja tuntemistani ihmisistä. Ne joihin olen rakastunut eivät todellakaan ole niitä, joiden kanssa kannattaisi elämänsä viettää. Kelpaavat korkeintaan hauskan pitoon! Huomaan vain tehneeni hyvän valinnan, kun valitsin rauhallisen, luotettavan ja mukavan miehen.
[/quote]

miksi ei voisi rakastua tulisesti kilttiin, luotettavaan ja fiksuun mieheen? Ei kai sellaista miestä kannata valita joka on kiltti ja tunnollinen muttei herätä sussa intohimoista rakkauden tunnetta? Minulla ainakin on koko paketti, ei ole koskaan sanonut mulle mitään loukkaavaa mutta rakastan häntä äärettömän paljon :)

Vierailija
9/9 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylpeili hymy korvissa kaverilleen minun kuullen kutakuinkin, että "onnistuin aikoinaan kaatamaan sänkyyn työkaverini, jolla oli maailman täydellisin kroppa". Naamani valahti, joten pyysi kyllä sitten anteeksi. En siis sanonut hänelle tuosta mitään, mutta riittämättömyyden tunne varmaankin paistoi ilmeestäni.