Noniin kerros nyt. Miksi sinä käyt kaupassa päivittäin?
Perheellinen on vielä ymmärrettävä, mutta yksin asuva ihminen. Kyllä pitäisi riittää käydä kerran viikossa hakemassa viikon ruuat!?
Kommentit (48)
Täysin käsittämätön avaus, trollauksena menee joten kuten.
Olen yksinäinen ja käyn usein jopa monessa eri kaupassa joka ikinen päivä, koska se on kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea tarvittavaa ei jaksa kantaa kerralla, kaupassa käynti kestää alle viisi minuuttia, kun hakee täsmäostokset, toki koko reisuuun saa tuhlattua puolitoistakin tuntia riippuen käykö lähikaupassa vai keskustassa, mutta kun aikaa riittää ja tekemistä on vähemmän, niin miksipä ei.
Alle 5 minuuttia? Ilmeisesti asut kaupan vieressä ja kassalla ei ole ikinä jonoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruoka pilaantuu nykyisin nopeasti. Lihat ja muut herkät tuotteet kannattaa syödä heti pois.
Niinpä. Nämä kerran viikossa tai kahdessa viikossa kaupassa -höyröttäjät syövät periaatteensa takia usein lähes vanhentunutta ruokaa tai joutuvat kaupassakäyntiväliensä loppupuolella tyytymään säilykeruokiin. Onkin tullut mieleen, jotta onko tämä kerran viikossa kaupassa -höyrötys lähtöisin hypermarkettien mainostuksesta? Itse olen huomannut paljon edullisemmaksi käydä usein kaupassa kävellen (kauppamatka alle puoli kilsaa), saan ostettua juuri sen minkä tarvitsen eikä tarvitse ostaa evästä jemmattavaksi eli siis jopa vanhentuvaksi.
Pakastin ??
Siinä pakstimessa on oman puutarhan satoa ja itse pyydystettyä kalaa, esim. taimenta, kirjolohta ja kuhaa jne. Hölmöä hommata toinen pakastin aikuistalouteen. Lihat syön mielellään tuoreena, en viikon-pari vanhana ja kenties vkp-päivän ylittäneenä. Lisäksi nuo kalat ovat kaupoissa törkyhintaisia, etenkin kuha.
Miksi erityisesti yksinelävän pitäisi käydä vain kerran viikossa kaupassa? Mitä toisten kaupassa käynti ylipäätään sinulle kuuluu?
K-Market, S-Market sekä Lidl sadan metrin päässä. Ei ole suuri operaatio käydä kaupassa vaikka kolme kertaa päivässä. Astut kadulle, ja se on siinä, näkyy.
Tilaan verkosta kerralla parin viikon ruoat. Loistava palvelu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruoka pilaantuu nykyisin nopeasti. Lihat ja muut herkät tuotteet kannattaa syödä heti pois.
Niinpä. Nämä kerran viikossa tai kahdessa viikossa kaupassa -höyröttäjät syövät periaatteensa takia usein lähes vanhentunutta ruokaa tai joutuvat kaupassakäyntiväliensä loppupuolella tyytymään säilykeruokiin. Onkin tullut mieleen, jotta onko tämä kerran viikossa kaupassa -höyrötys lähtöisin hypermarkettien mainostuksesta? Itse olen huomannut paljon edullisemmaksi käydä usein kaupassa kävellen (kauppamatka alle puoli kilsaa), saan ostettua juuri sen minkä tarvitsen eikä tarvitse ostaa evästä jemmattavaksi eli siis jopa vanhentuvaksi.
Pakastin ??
Siinä pakstimessa on oman puutarhan satoa ja itse pyydystettyä kalaa, esim. taimenta, kirjolohta ja kuhaa jne. Hölmöä hommata toinen pakastin aikuistalouteen. Lihat syön mielellään tuoreena, en viikon-pari vanhana ja kenties vkp-päivän ylittäneenä. Lisäksi nuo kalat ovat kaupoissa törkyhintaisia, etenkin kuha.
Mitä hemmettiä tuo aikuistalous tähän liittyy?
Mieliteot
Sosiaalinen kontakti