Onko tämä mieheltä kehu vai haukku?
Kun sanoi että näytän nätiltä, kun olen meikannut silmäni.
Kommentit (30)
Mies ei todellakaan sanonut kauniiksi, vaan nätiksi. Eikä mulla ollut meikkiä sillä hetkellä.
Ja meillä minä teen seksialoitteen useammin kuin mies.
Ap
Ja sitten av-mammat ihmettelevät miksi mies ei juurikaan halua "keskustella" ja ovat tuppisuita =D
Hiukan niitä valoja päälle sinne yläkertaan? =)
Kysyisin toki suoraan, että pitäisikö meikata useammin jotta olisi hyvä? Säestäen, että vihaan meikkaamista (kuten vihaankin ja mies tietää sen). Uskoisin sitten vastauksen oli se mikä hyvänsä. Mieheni ei kyllä kehuisi meikkaustani ihan vain siksi, että tietää minun vihaavan sitä töherrystä. Juu, olen vaikea:)
Täällä kerran tuumasin erään miehen sanoneen mua hauskaksi tyypiksi. Palstan mukaan sen piilomerkitys on se, että en ole nätti kun ei voinut nätiksi/kauniiksi sanoa.
Mun mies sanoisi tohon, etä ota kehuna, jos mietit kumpaan otat ja ota hyväntahtoisena eleenä sellaiset, joissa mietit kummin on. Että hän tarkoittaa hyvää.
Ajattele niin. Kehua se on.
Miksi pitää joka juttu tulkita ja tulkita jotenkinpäin. Miehet n paljon suurpiirteisempiä kuin askel. Uskalla ottaa kehu vastaan. Uskalla, äläkä emmi turhaan.
Yleens
Miehenne tykkää teistä. Ja sitten kun joskus ymmärtää ja huomaa kehua, niin sitten nainen miettii...että onko tuo nyt kehua vai haukkua. Aika hassua.
Siis tässä teille mies - mies sanakirjan selitys asialle
Kommentti näytät kauniilta, kun olet meikannut silmäsi.
On tietysti kehu ilman mitään kehoitusta meikata useammin tai piilomerkitystä siitä että et olisi muuten riittävän nätti. Sen sijaan lausunto pitää sisällään ajatuksen:"toivottavasti tänä iltana on seksiä luvassa"
Mies