Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unelmoiko kukaan stressittömästä elämästä?

Vierailija
25.08.2021 |

Sellaista elämästä, jossa saa säästettyä rahaa sen verran, että pystyy tarvittaessa ainakin jonkun aikaa jäämään stressaavasta työstä pois. Nuo säästöt sitten tuovat hyvänolontunnetta, koska tahansa milloin voi lopettaa stressaavan työn vähäksi aikaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella, kuka ei unelmoisi. Minäkin, vaikka pidän työstäni, sillä ainainen kiire potuttaa ja turhauttaa.

Vierailija
2/8 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia laitoin viikinkilottoa vetämään. Jos kävisi järjetön säkä ja voisi lopettaa rahasta stressaamisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt juuri elelen säästöilläni, ja kyllä olen erittäin mielissäni, että tämä on mahdollista.

Vierailija
4/8 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai haaveilen!

Tänään menty taas tukka putkella, ajettu 300km kaatosateessa. Lihakset krampissa, selkä jumissa ja kestää tunteja ennenkuin ylikierrokset laskee edes hiukan. Sama maanantaina ja seuraavan kerran lauantaina. Huoh....

Aina ei ole näin paha mutta kyllä mä keksin jotain stressattavaa

Vierailija
5/8 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä summa olisi riittävä, että uskaltaisi irtisanoutua hyvästä työpaikasta? Paljonko siis pitäisi tulla tilille lotosta/perintöä/tms, jotta uskaltaisi lähteä? Itse en haaveile mistään vähäksi aikaa -irtiotosta vaan siitä, ettei tarvitsisi enää koskaan tehdä palkkatöitä syystä että rahaa olisi loppuelämän ajaksi riittävästi.

Vierailija
6/8 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmoin elämästä jossa minun ei tarvitse asioida vastenmielisten ihmisten kanssa. Muu stressi on siedettävissä.

Vierailija
7/8 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä summa olisi riittävä, että uskaltaisi irtisanoutua hyvästä työpaikasta? Paljonko siis pitäisi tulla tilille lotosta/perintöä/tms, jotta uskaltaisi lähteä? Itse en haaveile mistään vähäksi aikaa -irtiotosta vaan siitä, ettei tarvitsisi enää koskaan tehdä palkkatöitä syystä että rahaa olisi loppuelämän ajaksi riittävästi.

Itsellä sama tavoite. Vaikea sanoa, mikä summa olisi riittävä. Se riippuu siitä, millaista elämää aikoo elää ja minkälaiset omat menot ovat. Itse lähestyn tätä niin, että pyrin pienentämään menoja, esim. maksamaan velat pois nopeasti ja pienentämään ruokalaskua pikkuhiljaa jne. ja toisaalta kerrytän esim. osinko-osakkeitani ja säästöjäni. Molemmat vielä alkuvaiheessa, mutta onneksi velkaa ei ole paljon ja nyt olen hyväpalkkaisessa työssä, eli saan rahaa säästöön.

Tarkoitus ei ole elää mitään kroisos-elämää, vaan ihan tavallista ja aika vaatimatonta. Mutta olisin vapaa.

Vierailija
8/8 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai unelmoin.

Myös pidän työstäni, mutta välillä on ikäviä asiakkaita ja joskus vielä häiritsevät viikonloppuisin tai jopa lomalla.

Jos olis muutama satatonnia säästöjä, niin voisi sanoa, ettei kiinnosta. Tekisi vain mukavia projekteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän