Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitäs mieltä, viestittelystä

Vierailija
25.08.2021 |

Nainen jätti minut yllättäen muutama kuukausi sitten. Muutti vanhemmilleen väliaikaismajoitukseen, etsii omaa asuntoa. Hieman ennen eroa tutustui uuteen työkaveriin, jonka kanssa alkoivat jutella somessa. Kuitenkaan kysyessäni suoraan syy eroon ei ollut tämä henkilö.

Nyt olen kuitenkin seuraillut kummankin käyttäytymistä whatssappissa ja ovat KOKOAJAN peräkkäin paikalla aamusta iltaan, jopa työpäivät eli selkeästi juttelevat kokoajan toisilleen. Onkohan mua kusetettu?

Ja itse olen ollut lomalla ja voinut tätä seurailua tehdä, nyt jo lopettanut sen kun palasin tällä viikolla töihin. Asia on jäänyt vaivaamaan mieltä kun en saanut mielestäni totuutta ulos erotessa niin siksi lähdin asiaa itse selvittämään näin epämääräisin keinoin. Vaikka olisi toki ehkä pitänyt antaa vaan olla..

Mutta mitä mieltä, voivatko ihan ystävinä jutella kuukausitolkulla lähes yötä päivää toisilleen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla jo se stalkkaaminen. Olette eronneet, joten asia ei sinulle kuulu millään lailla.

Vierailija
2/3 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle enää kuuluu? Miten voit seurata naisen uuden työkaverin whatsapp-käytöstä? Naisesi selvästi lähti menemään muuttamalla pois, niin anna olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee käsitys ettei nainen kertonut suhteesta eron syitä, vaan lähti. Sitten joudut miettimään mitkä seikat olivat syynä. Ajan myötä varmaan jotain tulee mieleen, älä syytä itseäsi kuitenkaan liikoja. Työkaveri ei ole eron syy sinänsä, vaan yleensä eroava ihminen on tehnyt itse päätöksiä, oliko nuori ja miten koki suhteenne.