Alapääkarvat tulevat läpi legginsseistä.
Onko muilla samaa ongelmaa, miten olette ratkaisseet?
Kommentit (174)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 19:36"]
Kuulkaa kyllä tässä on nyt ainesta seuraavaksi "käsikakka", "perseiset kädet", "pilluhiki" jne legendaariseksi av-keskusteluksi! Ei kun lyödään lisää vettä myllyyn!
Itse ehdotan ihan vain hiusgeeliä, jolla voit mällätä karvat siten, etteivät sojota joka suuntaan.
ps. anteeksi ap, uskon, että ongelma voi olla todellinen, mutta tuo otsikko vaikutti kuolemattomalta jo syntyessään :DOngelma ratkaistu kaksilla pikkareilla päällekkäin.
Älkää käyttäkö legginssejä päällys housuina. Ne ovat alushousut.
Sortsit vai legginsit kesällä? Vähemmän paljas olo mulla on niiden sortsien kanssa, jos jonkun mielestä legginsit paljastavat muodot tai jotain.
Muslimeilla ei ole tuota ongelmaa, he leikkaavat jo pikkutytöiltä häpyhuulet pois jolloin karvojakaan ei kasva tytön vanhetessa.
Paksumpi kangas. Mulla puskee säärikarvat sukkahousuista..
Vierailija kirjoitti:
Paksumpi kangas. Mulla puskee säärikarvat sukkahousuista..
Eikö niitä säärikarvoja voisi ajaa pois, vai liittyykö siihen jotain Yksilönvapaus ja feminismi juttuja.
Miesten takia en ala karvojani ajelemaan.
Enkä naisten.
Mulla tulee munakarvat läpi leggareista jos en aja vähintään joka kolmas päivä.
Pitäiskö vahata kun en jaksaisi ajella jatkuvasti?
Mitä se nyt haittaa, jos tulevat alushousuista läpi?
Ei kai kukaan kulje pelkissä alushousuissa (legginsseissä) julkisella paikalla?
ei kai se ketään voi haitata jos karvat tunkevat housujen läpi.
Laita siihen tuheroon hoitoainetta niin ei sojota niin sähköisenä ja vaikeasti hallittavana siilinä.
Käytä mutsifarkkuja, niistä ei paksuimmatkaan pillukarvat pääse kasvamaan läpi.
Osta leggarit sävy sävyyn karvojen kanssa.
Minulla sama ongelma urheilupaitojen kanssa. Olen mies. Rinta ja selkäkarvat puskevat läpi valkoisesta paidasta lenkkeillessä.
Eipä ne ole kaikki amerikkalaiset vartaloltaan kuin Michelle Pfeifer .
Vierailija kirjoitti:
Enkä naisten.
meetoo
Vierailija kirjoitti:
Minä en peitä peppuani pitkillä paidoilla muiden takia.
Ehkä kuitenkin olisi syytä? Useimmilla naisilla nimittäin olisi...
Juu, sama homma liian pitkän lyhyen piikkikarvoituksen kanssa. Joko kokonaan pois tai annat kasvaa hieman pidemmäksi. Mulla ainakin n. puolisenttiset on pahimpia piikkejä ja puskevat läpi. Kasvaessaan karva pehmenee ja kihartuu.
Enkä naisten.
Ovatko legginisi jotain sipulipussikangasta? Ei siinä, karvat saavat tulla läpi, yli, ali ja sivuti kaikista alusvaatteista
Ajan pois. Vielä pahempi bikineissä, koska tulevat siitä läpi ja se näkyy. Mulla on kai niin kovat ja terävät karvat.