Alapääkarvat tulevat läpi legginsseistä.
Onko muilla samaa ongelmaa, miten olette ratkaisseet?
Kommentit (174)
Ei tästä asiasta kannata huolestua miehet tykkäävät katsella naisten pillukarvoja ja cameltoe:ta varmasti yhtä paljon.
Lisää legginssejä ja lisää kamelin varpaita katukuvaan, niin saadaan lisää miehiä kaduille pullottavan munan kanssa.
Siis oikeesti. Ei kenelläkään voi olla niin paksuja karvoja että tulevat housujen läpi.
Eihän?
Mulla sama ongelma paitsi ne on munakarvoja jotka tulee legginssien läpi.
en ole keksinyt ratkaisua mutta taidan käyttää talvella paksumpia housuja.
Kahvit lensi näppikselle, kiitos.
Karvani ovat tosi paksuja ja suoria ne vaan tunkevat housujen läpi.
Jos ne kihertuisivat niin varmaan pysyisivät housuissa.
THL Puska on ison PUSKAN takana.
Kuulkaa kyllä tässä on nyt ainesta seuraavaksi "käsikakka", "perseiset kädet", "pilluhiki" jne legendaariseksi av-keskusteluksi! Ei kun lyödään lisää vettä myllyyn!
Itse ehdotan ihan vain hiusgeeliä, jolla voit mällätä karvat siten, etteivät sojota joka suuntaan.
ps. anteeksi ap, uskon, että ongelma voi olla todellinen, mutta tuo otsikko vaikutti kuolemattomalta jo syntyessään :D
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 19:36"]
Kuulkaa kyllä tässä on nyt ainesta seuraavaksi "käsikakka", "perseiset kädet", "pilluhiki" jne legendaariseksi av-keskusteluksi! Ei kun lyödään lisää vettä myllyyn!
Itse ehdotan ihan vain hiusgeeliä, jolla voit mällätä karvat siten, etteivät sojota joka suuntaan.
ps. anteeksi ap, uskon, että ongelma voi olla todellinen, mutta tuo otsikko vaikutti kuolemattomalta jo syntyessään :D
[/quote]
Minä taaseen ehdotan, että ap yrittäisi tehdä 3D taidetta ja muotoilisi joka päivä uuden mallisen kohokuvion! Siinä voisi työryhmän muut jäsenet odottaa henkeä pidätellen, että millaista luomusta tänään katsellaan!
Leggingseihin voisi valmiiksi tehdä sellaisen piikkietumuksen, niin luonnollinen karvoitus olisi sen lomassa huomaamaton. Tarttisko vinkata jollekin vaatevalmistajalle?
Minulla sama ongelma. Siksi laitan kahdet legginssit päällekkäin.
Turussa on useita nuoria miehiä jotka käyttävät legginssejä. Samassa ravintolassa voi nähdä viidelläkin tuupillä legginssit jalassa.
Toivottavasti kyseessä on vedonlyönti eikä mikään uusi muoti.
No mulla puskee perskarvat läpi leggareista!
mitapa jos sheivaisit, tai edes vahentaisit.
Aikuisella naisella kuuluu olla paksut karvat alapäässä, älä missään tapauksessa ala leikkelemään karvojasi.
Jumala on luonut ihmisen omaksi kuvakseen, eihän Jeesuskaan ollut posliini.
Siis jokakerta kun on legginssit ollut jalassa pitempään niin varmaan viisikymmentä tullut ehkä sentin verran läpi housuista.