Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritin alaikäisenä tappaa itseni ja vanhempien mielestä se vain kuuluu ikään

Vierailija
25.08.2021 |

Eivät vieneet minua hoitoon vaikka olin varma että jokin on vialla.
Olen katkera edelleen :(

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa, ymmärrän katkeruutesi. Meillä myös äitini mielestä terapia on täysin turhaa hömpötystä. Kun oma lapsi kärsii, ei välitetä suhtautua vakavasti, olen katkera myös.

Vierailija
2/15 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa, ymmärrän katkeruutesi. Meillä myös äitini mielestä terapia on täysin turhaa hömpötystä. Kun oma lapsi kärsii, ei välitetä suhtautua vakavasti, olen katkera myös.

Kyllä, aiheuttanut myös aikuisena im yrityksiä ja kauheaa olotilaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen elämä saa mennä ennemmin pilalle, kuin vanhempi alkaa auttaa ja välittää lapsestaan. Olen kostanut äidilleni terapiahaukkumisensa kaikin tavoin.

Vierailija
4/15 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsen elämä saa mennä ennemmin pilalle, kuin vanhempi alkaa auttaa ja välittää lapsestaan. Olen kostanut äidilleni terapiahaukkumisensa kaikin tavoin.

Kenenkään ei pitäisi joutua kokemaan tuota. Muista ihmisistä tulee usein kanssakiusaajia, kun he eivät esim. hyväksy väärinkohdellun katkeruutta, vaikka sehän on normaali, terve reaktio kokemukseen.

Vierailija
5/15 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. tätä alapeukuttava henkilö on sellainen kanssakiusaaja. Katkeruutta pitää pystyä käsittelemään, sitä ei saa tukahduttaa on minun viestini hänelle.

Jos sinä et pysty ottamaan sitä vastaan, se on ok. Voit mennä muualle jatkamaan barbileikkiäsi.

Vierailija
6/15 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö terapia/hoito ole auttanut yhtään?

Vierailija
7/15 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö terapia/hoito ole auttanut yhtään?

No ehkä vähän. Muutamaan vuoteen ei ole ollut im yrityksiä. Mutta tosi ahdistunut olo muuten vaan...

Vierailija
8/15 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään ei pitäisi joutua kokemaan tuota. Muista ihmisistä tulee usein kanssakiusaajia, kun he eivät esim. hyväksy väärinkohdellun katkeruutta, vaikka sehän on normaali, terve reaktio kokemukseen.

Katkeruudesta yli pääseminen on myös terve reaktio. 

Vierailija
9/15 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako jokin tuohon ahdistukseen? Millä lievität sitä?

Vierailija
10/15 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mäkin olin vaan laiska, kun makasin sängyssä 24/7. Ei puhettakaan mistään avun hankkimisesta.

T. Masennusta viimeiset 25 vuotta sairastanut

Vierailija
11/15 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kurja juttu, ap. Et voi kuitenkaan muuttaa tuota mennyttä asiaa. Aiotko olla katkera ikuisesti vai oppia elämään asian kanssa? Valinta on sun.

Vierailija
12/15 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi kurja juttu, ap. Et voi kuitenkaan muuttaa tuota mennyttä asiaa. Aiotko olla katkera ikuisesti vai oppia elämään asian kanssa? Valinta on sun.

En ole enää katkera, mutta olen yhä mielenterveysongelmainen. Ehkä varhaisempi puuttuminen olisi auttanut..

Vierailija
13/15 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkeruus pilaa ihmisen elämän väistämättä.

Sanoisin, että elämän tarkoitus on ymmärtää itseään ja hyväksyä oma elämänkulku.

Vierailija
14/15 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole enää katkera, mutta olen yhä mielenterveysongelmainen. Ehkä varhaisempi puuttuminen olisi auttanut..

Voi olla. Minäkin olen miettinyt usein vaihtoehtoisia elämänkulkuja. Mutta menneisyyttä ei voi muuttaa.

Minun elämäni meni näin. Miten tästä eteenpäin.

Vierailija
15/15 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se olisi auttanut, ehkä ei. Et voi muuttaa asiaa enää. Tulevaisuus on kuitenkin avoin, mitä tästä eteenpäin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme