Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaist on olla suljetulla psykoosiosastolla?

Vierailija
25.08.2021 |

Psykiatri ehdotti minulle mutten tiedä... nyt olen kotona.... vaikea olla ja siks ehdotettiin tuota.... mutten tiedä kuitenkaan menisinkö...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up...

Vierailija
2/8 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up taas... pitääkö syödä rauhoittavia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleen jäi iso ruokasali, josta oli kauniit näkymät puistoon. Oli alkukesä ja pieniä pupuja loikki ikkunan takana. Oli kuin katsoisi kaunista maisemataulua. Ruoka oli hyvä, hoitajat ihan päteviä. Kirjahyllyssä ei ollut kovin hyvää luettavaa. Etsin jotain maailmoja syleilevää kirjallisuutta tyyliin Tommy Helsten, mikä poistaisi pahan olon. Kaunis kiinalainen tyttö tanssi päivät pitkät ja oli täysin omissa oloissa. Hänellä oli ilmeisesti joku vakava skitsofrenian muoto. Suurelle osalle näytti hoito kuitenkin tepsivän aikaisemmin tai myöhemmin. Tuskin sinuakaan siellä kovin pitkään pidetään, ota hoito vastaan osana elämänkokemusta.

Vierailija
4/8 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieleen jäi iso ruokasali, josta oli kauniit näkymät puistoon. Oli alkukesä ja pieniä pupuja loikki ikkunan takana. Oli kuin katsoisi kaunista maisemataulua. Ruoka oli hyvä, hoitajat ihan päteviä. Kirjahyllyssä ei ollut kovin hyvää luettavaa. Etsin jotain maailmoja syleilevää kirjallisuutta tyyliin Tommy Helsten, mikä poistaisi pahan olon. Kaunis kiinalainen tyttö tanssi päivät pitkät ja oli täysin omissa oloissa. Hänellä oli ilmeisesti joku vakava skitsofrenian muoto. Suurelle osalle näytti hoito kuitenkin tepsivän aikaisemmin tai myöhemmin. Tuskin sinuakaan siellä kovin pitkään pidetään, ota hoito vastaan osana elämänkokemusta.

Okei kiitos... oliko ruoka hyvää

Vierailija
5/8 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei kiitos... oliko ruoka hyvää

Mun mielestä oli ruoka hyvää ja joskus leivottiin yhdessä jopa korvapuusteja.

Vierailija
6/8 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/8 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatri ehdotti suljetulle menemistä? Et taida olla itse sairas.

Vierailija
8/8 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvää ruokaa. Musiikkiterapiaa, puutöitä, kankaanpainantaa. Laulettiin karaokea muiden potilaiden kanssa ja virkkasin pari pitsiliinaa aikani kuluksi. Vaasassa, missä olin suljetulla, oli uima-allaskin.