Väite: naiset ovat paljon pinnallisempia kuin miehet
Rumat miehet saavat naisilta jatkuvasti törkeää kohtelua. Jos sitten ei ihan suoraa törkeää kohtelua niin selän takana naureskellaan kaveriporukassa tälle rumalle miehelle. Muistan lukiossa etteivät ne kaunottaret ikinä suostuneen oleskelemaan ok- tai rumien miesten kanssa, mutta komistuksilla läppä lensi myös läskejen/rumien naisten kanssa. Miehet ei myöskään seläntakana juouruile niinkään naisten ulkonäöstä, tosin joskus haukutaan jotain rumaksi varsinki spurgut tekee niin muttei se ole mitään läheskään samanlaista kuin naisten pinnallisuus.
Itse olin kouluaikoina ruma ja lihava rasvalettipoika ja minua naiset karttoivat kuin ruttoa. Samalla kun kaverit (hyvännäköisetkin) olivat rumien tyttöjen kavereita. Minulle esim. Kerran kiusaaja tuli tivaamaan yhden tytön vieressä "haluanko pillua siltä", en kommentoinut siihen mitenkään niin tämä tyttö sanoi "en antaiskaan tollaiselle paskalle" (en ikinä ollut tehnyt mitään pahaa).. Että tällaista naiset naiset..
Noh nykyään olen siisti hyvinpukeutuva ja komeahko mies ja naiset kohtelevat kuin kukkaa kämmenellä. Näin se vaan on.
Kommentit (12)
Miehet ovat pinnallisempia. Niilöe tiirrää errä nainen on gtviännäköinen.
Millään muilla ei ole väliä.
hRva nainen taas katsoo koneaa miestä, joka dokaa, pettää, huijaa rahat ja on sikamainen.
yritän puhelimella kirjoittaa ja tää on htlvetin hidas, eikä ole eks kerta!!!
Kyllä näin valitettavasti on.
Mies
Kyllä miehet on yhtä kamalia rumille naisille.
Sä sekotat nyt kiusaamisen pinnallisuuteen... Oon pahoillani, että sulle on jäänyt tollainen katkeruus ja naisviha päälle :(
Ainakin naiset luovat toisilleen paljon enemmän ulkonäköpaineita kuin mitä miehet heille asettavat. Johan sen näkee täälläkin.
Kauniit naiset ovat kamalia rumille miehille
ja
komeat miehet rumille naisille.
Näin se vaan on.
Jos on varaa valita, voi ilmeisesti solvata niitä, jotka ovat vähemmän onnekkaita. Näin ajattelevat ainakin teinit ja ylimieliset aikuisetkin. Etenkin he, joilla on psykottisia piirteitä eli eivät kykene havaitsemaan toisen ahdinkoa, eivät välitä siitä tai jopa nauttivat siitä (sadistit).
Rumana naisena voin sanoa joutuneeni koko elämäni julman pilkan kohteeksi. Pilkkaajina aina omasta mielestään komeat miehet, joilla on varaa valita.
Pilkka oli juuri samanlaista kuin aloittajalla. Välttelyä, naureskeltiin selän takana, oksennuseleitä, kun menin ohi yms. Ja ei todella komeat miehet heittäneet läppää rumien naisten kanssa! Sehän olisi ollut heille häpeällistä! Jokuhan voisi vaikka luulla, että he ovat ihastuneet sellaiseet rumilukseen! Yäk! Muistaisin jopa tuollaisen tapauksen, että minulta kysyttiin haluanko joltain pojalta munaa ja pojan vastaus oli: "Hyi vittu, tota en nais vaikka maksettais". Siis ihan oikeasti sama on tapahtunut minullekin kuin sinulle! Kyse ei ole siitä kumpi sukupuoli on pinnallisempi vaan enemmänkin sosiaalisesta asemasta -kun joku on esimerkiksi rumuuden takia alempana koulun sosiaalisessa asteikossa, hän on joidenkin mielestä kiusaamiselle vapaata riistaa.
Olin aina puhdas ja huoliteltu. Likaisuus tai sellainen mitattavissa oleva vastenmielisyys ei ollut syy heidän käytökseensä. Tukka oli paksu, kuohkea ja puhdas. Ei tosin laitettu. Oli luonnostaan sellainen. Olin luonnostaan alipainoinen. Eli lihavuus ei ollut se syy. Kuulemma syy oli se, että "olen ällö" "Sä nyt vaan oot tollanen (niin siis anteeks, että millanen?????)" tai "olet ruma".
Naiset ovat usein pinnallisia eniten itseään kohtaan! Kriittisiä! Muita kohtaan eivät ole yhtä kriittisiä!
Miehet sen sijaan ajattelevat, että rumaa naista ei lasketa edes sänkykumppaniksi. Jos sellaisen kanssa ollaan sängyssä niin siitä ollaan hiljaa ja hävetään jälkikäteen. Näin ajattelee ikävän moni suomalainenkin mies, mutta etenkin ulkomailla ruman naisen ihmisarvo on olematon. Monissa epätasa-arvoisemmissa paikoissa naisen arvo on yhä ainoastaan ulkonäössä. Rumaa naista ei kukaan huomaa ja jos huomaakin se on AINA negatiivista.
Mitenkään siis vähättelemättä aloittajan kokemuksia. On varmasti aivan yhtä kamalaa joutua kiusatuksi kauniiden tyttöjen taholta kuin komeiden poikien. Etenkin jos sattuu olemaan ihastunut johonkin näistä. Ilmeisesti nämä nauttivat jotenkin siitä, että tietävät olevansa rumien saavuttamattomissa ja olevansa hyvännäköisiä -parempia kuin nämä rumat tulevat saamaan. Tykkäävät hieroa sitä toisen kasvoille. Aika sadistista, jos minulta kysytään. Etenkin jos joku tietää, että olen ihastunut häneen ja sitten pilkkaa, ettei näin ruma häntä saisi.
Terveisin 8.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 00:30"]Miehet ovat pinnallisempia. Niilöe tiirrää errä nainen on gtviännäköinen.
Millään muilla ei ole väliä.
hRva nainen taas katsoo koneaa miestä, joka dokaa, pettää, huijaa rahat ja on sikamainen.
yritän puhelimella kirjoittaa ja tää on htlvetin hidas, eikä ole eks kerta!!!
[/quote] Sulla on varmaan niin läskit sormet, että tulee kirjoitusvirheitä :D Siitä se johtuu ;)
Okei, no mun mies taas ei pystyis haluamaan/rakastamaan mua jos vähän lihoisin. Pinnallista mielestäni (eikä eka mies joka näin ajattelee)
Kyllä se pinnallisuus näkyy enemmän miehissä. Monikaan mies ei kykene keskustelemaan asiallisesti mistään vähänkään syvällisemmästä asiasta, vaan ottavat raivon ja nyrkit avukseen. Itselleni miehen ulkonäkö ei ole ollut lainkaan niin tärkeä kuin käytös ja muu ulkoinen olemus eli itsestään huolehtiminen! Jos on ap:n kertoman tyyppisiä törppöjä, ei kyllä seura kiinnosta, mutta fiksujen miesten seura kelpaa, olipa sitten minkä näköinen tahansa. Tietenkin kaikkien puliveivarien ja juoppojen seuraa kartan, mutta duunari sottaisissa työvaatteissaan ja naama jäteöljystä mustana ei haittaa! Heissä on charmia!
Ilmeisesti se miehen itsetunto on se, mikä vaikuttaa naisiin. Jos on seinänvarsia lymyillen hiippaileva kaveri, niin ei se paljoa puoleensa vedä, kun taas reipas omana itsenään toimiva ja toisia kunnioittava on kiinnostava ihminen.
Minulle taas luokan komeat pojat eivät edes vastanneet, jos kysyin jotain. Ryhmätöissäkin he juttelivat toisissa ryhmissä olevien nättien tyttöjen kanssa, mutta eivät puhuneet minulle mitään. Kaikin tavoin tekivät selväksi, että "mä en kyllä ton kanssa tee mitään".
Teinit nyt on epäitsevarmoja itsestään ja se saa käyttäytymään typerästi.
Ei kaikki naiset suinkaan ole tuollaisia ja ainakan en itse ole koskaan karttanut rumienkaan miesten seuraa.