Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukautisalushousut nyt myös Suomesta

Vierailija
25.08.2021 |

Huomasin juuri että Libresseltä saa nyt kuukautisalushousuja. Olen pitkään miettinyt näitä mutta ei ole ollut suomesta saatavilla käsittääkseni niin on jäänyt. Onko kellään kokemuksia toimivuudesta?

https://shop.libresse.fi/collections/all?utm_source=fb&utm_medium=paid-…

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo menisi varmaan hyvin yöllä tyyliin 4. kuukautispäivästä eteenpäin, kun vuoto on niin niukkaa, ettei viitsi suotta laittaa yöksi tampoonia saatikka sitten sidettä, mutta että olisi varmistus kuitenkin. Samoin ihan vuodon loppupuolella, kun ei välttämättä tarvitse tamponia, mutta jos sitten kuitenkin vahinko sattuu, niin ei pikkarit mene pilalle.

en ymmärrä miten tavalliset pikkarit menisi pilalle vahingon sattuessa?

Vierailija
22/38 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän tamppoonin kanssa usein myös sidettä, koska joskus falskaa läpi. Voisi siis toimia tamppoomin kanssa tuomaan lisäsuojaa. Ja niukempina päivinä myös.

Se on tamponi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä näiden idea on? Niissä verisisssä housuissako ollaan koko päivä?

Vierailija
24/38 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksastakin saa muuten tilattua kuukautisalkkareita. Merkki on Femtis. On paljon malleja. Eikä tarvi maksaa tulleja. Kupin varmistuksena käytän.

Vierailija
25/38 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt prisman dorina merkkisiä, kätevät.

Vierailija
26/38 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Libressen kuukautisalushousuja ja olen tyytyväinen, kun ne eivät ärsytä ihoa. Jopa puuvillaiset Libressen siteet aiheuttivat minulle allergiaa! Ovat myös pitäneet vuodon ja hajut hyvin. Ohivuotoja yöllä ei ole tullut. Ovat istuvammat kuin tavallisesti käyttämäni pikkarit, mutta eivät silti purista tai paina. Ovat mukavat. Riippuu täysin kehon muodosta, että sopiiko nämä alushousut kenelle, mutta minulla ne istuvat tiiviisti ja suoja asettuu juuri oikeaan kohti. Minulla on keskirunsas vuoto ja käytän näitä kaikkina päivinä. Lupaavat 8 tunnin suojan, mutta yöllä minulla voi tulla vähän pidempi vaihtoväli. 

Vierailija
27/38 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo menisi varmaan hyvin yöllä tyyliin 4. kuukautispäivästä eteenpäin, kun vuoto on niin niukkaa, ettei viitsi suotta laittaa yöksi tampoonia saatikka sitten sidettä, mutta että olisi varmistus kuitenkin. Samoin ihan vuodon loppupuolella, kun ei välttämättä tarvitse tamponia, mutta jos sitten kuitenkin vahinko sattuu, niin ei pikkarit mene pilalle.

en ymmärrä miten tavalliset pikkarit menisi pilalle vahingon sattuessa?

En ole tuo, jolta kysyt, mutta jos pikkarit ovat vaaleaa kangasta, voi niihin jäädä veritahroja jotka eivät lähde pois.

Vierailija
28/38 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että ihan ok. Tilasin nyt toiset kokeiluun. Tuntuu ihan hyvältä eikä tarvi sidettä koko aikaa vaihtaa. Lisänä ei riko alapäätä rikki, niinkuin siteen hangatessaan helposti tekee.

Vierailija
29/38 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän vaippoja naisille 🤣🤣🤣🤣

Ja ikä oli?

Pelle, 5 vuotta

Vierailija
30/38 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautuuko alapää, jos pitkään pitää?

Vierailija
31/38 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi ja kannat likaisia kassissa sitten?

Vierailija
32/38 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä saa ostaa käytettynä?

M56

Vierailija
33/38 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käyttänyt menkkapikkareita jo useamman vuoden ja nyt tilasin Suomessa tehtyjä kokeiluun runsaaseen vuotoon. Vitsit on muuten hyvät! Imevät paljon enemmän kuin nää aiemmat mitkä minulla olivat. Näitä pystyy käyttämään koko työpäivän jo runsaanakin vuodon päivinä. Mikä on tosi mahtavaa! Löysin omani täältä jos jotain muutakin kiinnostaa https://wauzi.fi/tuote-avainsana/kuukautisalushousut/

Vierailija
34/38 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa te joilla erittäin runsas vuoto, että toimivatko nämä menkkapikkarit oikeasti useamman tunnin?

Itselläni kuukautisten 1. ja 2. päivinä vuoto niin runsasta, että ob. vihreä tamponi täytyy vaihtaa 1,5 tunnin välein. Hieman epäilyttää näinkö selvoäisi kuukautispikkareilla koko työpäivän ilman vaihtoa?

Vierailija
35/38 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisko nuo virtsankarkailuun?

Vierailija
36/38 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautispikkarit kirjoitti:

Oon käyttänyt menkkapikkareita jo useamman vuoden ja nyt tilasin Suomessa tehtyjä kokeiluun runsaaseen vuotoon. Vitsit on muuten hyvät! Imevät paljon enemmän kuin nää aiemmat mitkä minulla olivat. Näitä pystyy käyttämään koko työpäivän jo runsaanakin vuodon päivinä. Mikä on tosi mahtavaa! Löysin omani täältä jos jotain muutakin kiinnostaa https://wauzi.fi/tuote-avainsana/kuukautisalushousut/

En löytänyt näistä mitään tietoa, kuinka monta ml on imukyky. Yhdistettynä korkeaan hintaan, ei houkuta kokeilemaan.

Vierailija
37/38 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliita nuo kyllä on. Käytän kotioloissa kestovaippojen imuosia.

Vierailija
38/38 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampsa ineen vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän