Kuukautisalushousut nyt myös Suomesta
Huomasin juuri että Libresseltä saa nyt kuukautisalushousuja. Olen pitkään miettinyt näitä mutta ei ole ollut suomesta saatavilla käsittääkseni niin on jäänyt. Onko kellään kokemuksia toimivuudesta?
https://shop.libresse.fi/collections/all?utm_source=fb&utm_medium=paid-…
Kommentit (38)
Ai niillä on kuppi myös?
Kuukautisalushousuihin ei tarvitse muuta suojaa.
Siis hyi stana onko noissa ideana kulkea koko päivä kaikki valuneet veret pikkareissa muhimassa? Kiva hajuvana ainakin jää helteellä perään XD
Todella vastenmielinen ja epähygieeninen ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Vähän vaippoja naisille 🤣🤣🤣🤣
Ja ikä oli?
Miksi ovat noin pieniä? Siis toi imualue? Tuli jo niin epävarma olo mainosta katsoessa että ei kiitos.
Eikö tuo imuosan raja näy housujen läpi?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä, hinnasta päätelleen ovat pestävät. Laitetaanko noihin suoja erikseen? Virtsankarkailuun tarkoitettuja pikkareita olen käyttänyt suojan kanssa joskus
Niissä on integroitu pikkuhousunsuoja.
Ei tarvitse phs:ää "varmuuden vuoksi" hiostamaan ja haisemaan.
Just näin Prismassakin vastaavia. Voisihan voita kokeillakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä, hinnasta päätelleen ovat pestävät. Laitetaanko noihin suoja erikseen? Virtsankarkailuun tarkoitettuja pikkareita olen käyttänyt suojan kanssa joskus
Niissä on integroitu pikkuhousunsuoja.
Ei tarvitse phs:ää "varmuuden vuoksi" hiostamaan ja haisemaan.
Itsekin mietin että voisivat toimia hyvin juuri niinä päivinä kun muuten laittaisi suojan varmuuden vuoksi tai pienen tuhrun varalle
Kiva, että nykyaikana on eri vaihtoehtoja 👍
Käytän tamppoonin kanssa usein myös sidettä, koska joskus falskaa läpi. Voisi siis toimia tamppoomin kanssa tuomaan lisäsuojaa. Ja niukempina päivinä myös.
Mielenkiintoista, kiinnostaa kokeilla. Thinx-merkkisiä period pantseja olenkin katsellut netistä usemman kerran, mutta en ole raaskinut tilata vielä.
Nuo olisivat passelit menkkojen alku- ja loppupäiviin, kun vuoto on vähäistä kautta minimaalista.
Vaihdetaanko nuo siis kesken päivän? Mietityttää kun pitää riisua päällyshousut, ei näppärältä kuulosta.
Voisi tosin mennä lisäsuojana tampoonin kanssa. Itsellä vuoto sen verran runsas, että saa vaihtaa siteen parin tunnin välein.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä mainos?
Ei ole ainakaan maksettu mainos :D Ihan omasta mielenkiinnosta kyselin kun satuin näkemään facessa näistä mainoksen -ap
Jes, mahtavaa! Thinx-merkkisiä pöksyjä olen käyttänyt jo useamman vuoden, mutta en nyt ole viitsinyt pitkään aikaan tilata uusia, kun joutuisi maksamaan tullit jne. Täytyypä kokeilla Libresseä!
kiinnostaisi kokeilla mutta en tykkää hipsteri mallista, haluan että pikkarit ylettyy napaan asti.
Nuo menisi varmaan hyvin yöllä tyyliin 4. kuukautispäivästä eteenpäin, kun vuoto on niin niukkaa, ettei viitsi suotta laittaa yöksi tampoonia saatikka sitten sidettä, mutta että olisi varmistus kuitenkin. Samoin ihan vuodon loppupuolella, kun ei välttämättä tarvitse tamponia, mutta jos sitten kuitenkin vahinko sattuu, niin ei pikkarit mene pilalle.