Kävittekö nuorena kaveripojan kanssa ulkona toiveenanne nähdä oikea ihastuksenne?
Minä kävin. Kaveripojalla siis intressejä minun suhteeni. Minulla ei.
Kommentit (7)
Olin toi kaveripoika ja kävin mut friendzonanneen kans yökerhois.
Oltiin kyl hyviä ystäviäki.
Kerran se tyttö suostu säälistä pussailemaan kans illan päätteeksi.
Nyt me molemmat ollaan tahoillamme naimisissa ja lapsia ja yli kolmikymppisiä
Vierailija kirjoitti:
Kerran se tyttö suostu säälistä pussailemaan kans illan päätteeksi.Nyt me molemmat ollaan tahoillamme naimisissa ja lapsia ja yli kolmikymppisiä
Voi ei, inhottavaa sille tytölle se pussailu... mutta kiva, että teillä oli friendzone-suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran se tyttö suostu säälistä pussailemaan kans illan päätteeksi.Nyt me molemmat ollaan tahoillamme naimisissa ja lapsia ja yli kolmikymppisiä
Voi ei, inhottavaa sille tytölle se pussailu... mutta kiva, että teillä oli friendzone-suhde.
Se sen alotti
Vierailija kirjoitti:
Olitko aktiivinen muiden naisten suhteen baarissa tai muussa elämässä? Jospa olisi saanut väliaikaisesti mustasukkaiseksi. Ei varmaankaan olisi muuttanut tilannetta pysyvämmin, mutta jospa nainen olisi nähnyt kiinnostavampana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se sen alotti
Ahaa, halusi kokeilla varmuuden vuoksi, koska teillä oli niin hyvä ystävyyssuhde.
En. Olin kavereiden kanssa ihan heidän itsensä takia, viihdyin heidän seurassa. Tyttöjen ja poikien. Seurustelujutut hoidin yksityisesti kahden kesken toisen osapuolen kanssa.
En käynyt, ei ollut kavereissa miehiä.