Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VITUN PASKA iOS 8

Vierailija
23.09.2014 |

Saako tän jotenkin pois tästä koneelta? Jos ei saa niin iPad lentää roskikseen!!

Auttakaa jos tiedätte miten saan vanhemman version takas käyttööni.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä nyt niin paljon tullut muutoksia....mikä harmittaa?? Jumittaako padi? Tee siihen alkuperäisten asetusten palautus, ei tietenkään poista päivitystä, mutta saattaa poistaa jumitukset.

Vierailija
2/17 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin niin. Jumittaa koko ajan, netti on hitaampi kuin koskaan, kömpelö... Ym ym... Mä yritän tota alkuperäisten asetusten palautusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suotta roskiin heitä. Lähetä vaikka mulle mielummin, voin maksaa postikulut!

Vierailija
4/17 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tökkii :( Wifi pätkii ja on hidas. Puhelimen akku tyhjenee muutamassa tunnissa. Mä olen myös miettinyt vanhan käyttiksen palauttamista sekä puhelimeen että iPadiin. Odotan kuitenkin, jospa tulis korjauspäivitys. Tällaisenaan tää on susi!

Vierailija
5/17 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 17:10"]

Mullakin tökkii :( Wifi pätkii ja on hidas. Puhelimen akku tyhjenee muutamassa tunnissa. Mä olen myös miettinyt vanhan käyttiksen palauttamista sekä puhelimeen että iPadiin. Odotan kuitenkin, jospa tulis korjauspäivitys. Tällaisenaan tää on susi!

[/quote]Miten vanha käyttis palautetaan???

Vierailija
6/17 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama!! Ipad on täysin paska, ei avaa sivuja, tiputtaa wifin pois, lataa ja lataa, mutta mitään ei tapahdu. Aivan hermo mennyt. Saako sen ios 7 jotenkin takaisin?

Vierailija
7/17 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 17:17"]

[/quote]

Muista sitten, että menetät appsit ja tiedostot ym.

Vierailija
8/17 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Täällä ohje enkuksi, jos vieläon se vanha käyttis saatavilla. En ole itse tuota vielä lukenut tai katsonut, joten en osaa sanoa, kuinka iso homma on. Ei kai se isompi ole kuin uuden päivitys, luulisin...

http://www.idownloadblog.com/2014/09/20/how-to-downgrade-ios-8-to-ios-7-1-2/

Vierailija
9/17 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 17:39"]

[/quote]

Muista sitten, että menetät appsit ja tiedostot ym.

[/quote]

nehän on pilvessä :)

Vierailija
10/17 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 17:47"]

[/quote]

Täällä ohje enkuksi, jos vieläon se vanha käyttis saatavilla. En ole itse tuota vielä lukenut tai katsonut, joten en osaa sanoa, kuinka iso homma on. Ei kai se isompi ole kuin uuden päivitys, luulisin...

[/quote]Yritin tuota, mutta mulla tais olla liikaa aikaa kasin asennuksesta. Latasin iOS 8 jo sunnuntaina, joten en enää saanut muutettua sitä. Voi itkujen itku... Tais pädistä tulla verkonpaino.

Vierailija
11/17 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 18:26"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 17:47"]

[/quote]

[/quote]Yritin tuota, mutta mulla tais olla liikaa aikaa kasin asennuksesta. Latasin iOS 8 jo sunnuntaina, joten en enää saanut muutettua sitä. Voi itkujen itku... Tais pädistä tulla verkonpaino.

[/quote]

kyllä apple nuo bugit korjaa. Ovat liian pahoja, joten pakkohan niiden on. Odotetaan rauhassa korjauspäivityksiä. Kyllä se siitä... Toivottavasti. 

Vierailija
12/17 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin odottelen korjauspäivitystä kuin kuuta nousevaa. Safari on Padilla aivan tuskaisen hidas, ja jos sivuja on useammalla välilehdellä, niin ne latautuvat vähän väliä uudelleen, ja joka kerta pitää odottaa ja odottaa. iPhone taas sammuu joka kerta, kun akkua on 20-35 prosenttia ja väittää, että akku on loppu.

Vierailija
13/17 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla päivittämättä 8:iin? En ole vielä tehnyt sitä... Mulla on iPad mini

Vierailija
14/17 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 17:32"]

Täällä sama!! Ipad on täysin paska, ei avaa sivuja, tiputtaa wifin pois, lataa ja lataa, mutta mitään ei tapahdu. Aivan hermo mennyt. Saako sen ios 7 jotenkin takaisin?

[/quote]

Oletko kokeillut sammuttaa routerin, odotat n 30 sek ja käynnistät uudelleen. Mulla alkoi vähän paremmin toimimaan tuon jälkeen. Hidas on edelleen entiseen verrattuna, mutta parempi kuin ennen sitä. 

Vierailija
15/17 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 19:01"]

Voiko olla päivittämättä 8:iin? En ole vielä tehnyt sitä... Mulla on iPad mini

[/quote]

juu. Älä päivitä vielä. Odota, että korjaavat noita bugeja. :)

Vierailija
16/17 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samoja juttuja munkin padissa, hidas ku mikä, wifi häviää, kaikki toiminnot päkii... Paska päivitys. Ärsyttää myös kun kirjanmerkkipalkki jää päälle eikä häviä itekseen kirjanmerkin klikkauksen jälkeen. Ja en tykkää siitäkään kun osoitepalkki katoaa ja pitää tökätä tonne ylälaitaan että sen saa näkyviin kun tarvii.

Vierailija
17/17 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kamalalta :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä