Kaveripiirissä 25-vuotias mies seurustelee 94 syntyneen tyttösen kanssa.
Miksi ihmeessä? Haluaako hän olla naurunalainen koko kaveripiirinsä silmissä? Itse en ainakaan anna tyypin unohtaa, että hänen tyttöystävänsä on 94. Niin noloa!
Kommentit (51)
Päädyit sitten ovelasti laittamaan otsikkoon tytöstä syntymävuoden, kun omaankin korvaasi 25v ja 20v välisen seurustelun päivitteleminen tuntui pöljältä.
Itse olen 24-vuotias ja toivoisin mieheni olevan vähintään 30-vuotias. Ja olen huomannut että aika moni muukin nainen haluaa miehen joka on muutaman vuoden itseään vanhempi, eikä vain niin että miehet yksinään kuolaavat nuorten naisten perään.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:26"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:11"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:08"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:06"][quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:02"] Olen -94 syntynyt ja onnellisesti naimisissa -83 syntyneen miehen kanssa. Löysin maailman ihanimman miehen :) <3 [/quote] Uskovaisia? [/quote] Ateisteja ollaan kyllä molemmat :D
[/quote]
Ok, kysyin vaan uteliaisuudesta :) Uskovaispiireissä tuntuu olevan suht yleistä että sitä ikäeroa löytyy enemmän, siksi kysyin.
Ja hyvä että oot löytäny hyvän miehen, ikä on kuitenkin vaan numeroita.
[/quote]
Mistähän uskovaispiireistä puhut? Itse tunnen useita uskovaisia pariskuntia/perheitä eikä heillä ole ikäeroa sen enempää kuin "taviksillakaan". Suurinpiirtein samanikäisiä ovat, joissakin mies hieman vanhempi, joissakin nainen.
[/quote]
Onko sillä niin väliä että mistä uskonnosta/suuntautumisesta on kyse?
Kuitenkaan en sanonut mitään negatiivista tai edes siihen sävyyn, kunhan sanoin mitä olen itse laittanut merkille.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:36"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:26"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:11"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:08"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:06"][quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:02"] Olen -94 syntynyt ja onnellisesti naimisissa -83 syntyneen miehen kanssa. Löysin maailman ihanimman miehen :) <3 [/quote] Uskovaisia? [/quote] Ateisteja ollaan kyllä molemmat :D
[/quote]
Ok, kysyin vaan uteliaisuudesta :) Uskovaispiireissä tuntuu olevan suht yleistä että sitä ikäeroa löytyy enemmän, siksi kysyin.
Ja hyvä että oot löytäny hyvän miehen, ikä on kuitenkin vaan numeroita.
[/quote]
Mistähän uskovaispiireistä puhut? Itse tunnen useita uskovaisia pariskuntia/perheitä eikä heillä ole ikäeroa sen enempää kuin "taviksillakaan". Suurinpiirtein samanikäisiä ovat, joissakin mies hieman vanhempi, joissakin nainen.
[/quote]
Onko sillä niin väliä että mistä uskonnosta/suuntautumisesta on kyse?
Kuitenkaan en sanonut mitään negatiivista tai edes siihen sävyyn, kunhan sanoin mitä olen itse laittanut merkille.
[/quote]
Okei. Itse olen laittanut merkillä aivan jotain muuta.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:02"]
Olen -94 syntynyt ja onnellisesti naimisissa -83 syntyneen miehen kanssa. Löysin maailman ihanimman miehen :) <3
[/quote]vittu miten ihkua!! <3 :)
meillä 30v ja 23v, pitäiskö itsekin kauhistua, ikäeroa yli 6v?
Minusta nolointa tässä on "aikuisen" AP:n lapsellisuus!
Olen 35-vuotias mies ja tyttöystäväni on 22.
Minä olen -97 ja parikin 24-26v on mua vähän "kosiskellut". Enkä edes ole mikään tyhjäpäinen bimbo :) Poikaystävä on vuosilukua -94, ja se on mulle ok. Äiti ei aluksi pahemmin tykänny, mutta ennakkoluulot hävis sen jälkeen, kun pääsi tutustuu livenä mun poikaystävään.
Ikä on vain numero tiettyyn rajaan asti. Ärsyttää kun joutunut usein torjutuksi liian vanhana/nuorena
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:52"]
Minä olen -97 ja parikin 24-26v on mua vähän "kosiskellut". Enkä edes ole mikään tyhjäpäinen bimbo :) Poikaystävä on vuosilukua -94, ja se on mulle ok. Äiti ei aluksi pahemmin tykänny, mutta ennakkoluulot hävis sen jälkeen, kun pääsi tutustuu livenä mun poikaystävään.
[/quote]
yks kysymys;mitä helvettiä sä teet jossain av-palstalla?!?? :D
Itse olen 94 syntynyt ja mieheni on syntynyt vuonna 69, meillä on 3 lastakin jo, vanhin lapsistamme on 5v seuraava 4v ja pieni on 2v raskaana olen... raukautemme ei katso ikää. Olemme onnellisia.
Sama ikäero kuin kakkosella, minä -94 mies -83. Hyvin menee ja kihloissa ollaan. Eikä ole kummankaan kaverit sanoneet ikäeroon mitään. Taidat olla ap aika lapsi henkisesti, ellei tämä ollut provo.
Luin että 25 vuotias seukkaa 94 vuotiaan kanssacja aattelin et mitä se 94v näkee siinä 25v...
Jaa, itse olen -93 (21) ja mieheni täyttää 27. Hui apua. Kamalaa. Iik. Mies ei ole kaveripiirissään naurunalainen, jätkät on vaan sanoneet että niitä harmittaa kun eivät itse ole löytäneet kunnon naista itselleen :--D
Mä olen syntynyt 1983 ja mies 1988. Onhan se nyt kiva tuollaista nuorta kollia katsella.
Terv. Puuma
Mulla on -95 poikaystävä. T.n -88
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 18:14"]
Itse olen 94 syntynyt ja mieheni on syntynyt vuonna 69, meillä on 3 lastakin jo, vanhin lapsistamme on 5v seuraava 4v ja pieni on 2v raskaana olen... raukautemme ei katso ikää. Olemme onnellisia.
[/quote]
Olit siis 15 ja mies 40, kun saitte ensimmäisen lapsen?
Minusta on noloa olla katkerana jostain mieskaveristaan. Taitaa harmittaa kun et itse ole kelvannut muuksi kuin kaveriksi, ja mies löysi nuoren ja kivan tyttöystävän?
Jos 'tyttönen' on syntynyt 1894 niin kyllähän tuo vähän kullankaivuulta haiskahtaa.