Miten aloittaa keskustelu miehelle Tinderissä
Yksi kavereitten kaveri jota oon aina vähän ihastuneena seurannut tuli vastaan Tinderissä ja nyt mietin mitä voisin hänelle sanoa.
Ei ole kyse mistään pelurista mutta matchejä hän varmasti saa monia, haluan erottua!
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 14:51"]
Se tavallinen "moi" riittää, jos olet sille muutenkin tarpeeksi kaunis.
[/quote]
-moi
-mitä kuuluu?
-Hyvää, entäs sulle?
-hyvää..
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 15:05"]
[/quote]
-moi
-mitä kuuluu?
-Hyvää, entäs sulle?
-hyvää..
[/quote]
Ai noinko se keskustelu meni? kandeisko olla sosiaalisesti lahjakkaampi jos ei ton ihmeempää keskustelua saa aikaan...:-D
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 15:08"]
[/quote]
-moi
-mitä kuuluu?
-Hyvää, entäs sulle?
-hyvää..
[/quote]
Ai noinko se keskustelu meni? kandeisko olla sosiaalisesti lahjakkaampi jos ei ton ihmeempää keskustelua saa aikaan...:-D
[/quote]
En ole ap, olen mies ja en kiinnostuisi pelkästä moi viestistä. Yleensähän ne keskutelut noin menee.. Mitä sinä sanoisit naiselle joka sanoo vain moi
Onko teillä mitään yhteistä? Aloita keskustelu siitä. Vai oletko kiinnostunut vain ulkonäön takia?
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 15:13"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 15:08"]
[/quote]
-moi
-mitä kuuluu?
-Hyvää, entäs sulle?
-hyvää..
[/quote]
[/quote]
En ole ap, olen mies ja en kiinnostuisi pelkästä moi viestistä. Yleensähän ne keskutelut noin menee.. Mitä sinä sanoisit naiselle joka sanoo vain moi
[/quote]
Kyllä mulle on alotettu ihan tavallisella "moi" -tavalla, johon olen vastannut että moikka vaan ja siitä lähtenyt juttu eteenpäin. Aloittakaa itse jollain järkevämmällä jos nappaa enemmän, etpä sä itsekään anna mitään neuvoa ap:lle tässä asiassa :D
Jotain siitä mitä kuvassa näkyy?
Moi! Kiva kissa/kitara/äidin kuva seinällä... :)
Miehille riittää pelkkä moi. Tai erityisen komealle voi ehkä tulla useampikin viesti. Mutta eiköhän se moi taso silti riitä.
Itse ainakin olen ihan perinteisen moi-aloituksen kannalla... siitä voi sitten jatkaa juttua ihan kuinka vaan. En lämpene mukapersoonallisille hassunhauskoille / överiflirteille aloituksille. Moillahan sitä keskustelu normaalissa elämässäkin avataan.
Moi, millä mielellä liikkeellä? :)
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:01"]
Moi, millä mielellä liikkeellä? :)
[/quote]
Naisena pakko sanoe että heti tulee epätoivonen kuva miehestä tai sitten vain sen yhen perässä jos noin laittaa. Olen avoimin mielin ja salaa totta kai toivon löytäväni ihanan miehen mutta ton kysymyksen jälkeen aina vähän ahdistaa jatkaa keskustelua..