Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tuntipalkalla tekisit henkilökohtaisen avustajan töitä?

Vierailija
25.08.2021 |

Kun siihen työhön ei vaadita tutkintoja, niin ei kai palkka ole kovin korkea?
Kiinnostunut olen.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3100€/kk, saan tällaista palkkaa jo nyt, tuota alemmalla en enää suostu tekemään töitä, varsinkaan henkilökohtaisen orjan.

Vierailija
22/48 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tehtyä muutama vuosi. n. 100-200e jäi käteen enemmän kuussa, kuin kotona istumalla. Jos olisi auto pitänyt omistaa, niin ilmaiseksi olisi tullut tehtyä. Ei kaduta. Työ pitää kuitenkin mielenterveyden kasassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole mitenkään kehuttava katteet, jos palveluntuottaja saa vain 21e/h.

Miten tuosta enää palkat ja muut kulut maksaa?

Miksi siinä pitää olla joku palvelun tuottaja? kaupunki tai kunta voisi maksaa tuon summan suoraan työntekijälle. Henkilökohtaisen avustajan työ on raskasta ja piipmäistä. Siksi siitä pitää maksaa kohtuullinen palkka.

Vammaiset ovat joko työnantajan roolissa tai sitten palveluntuottajan kautta.

Monesti palkka on parempi palveluntuottajan

kautta, että ei se tilannetta parempaan muuta, jos kaikki palveluntuottajat jäisi pois.

Vierailija
24/48 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johdatteleva kysymys.

Tätä pitäisi kysyä myös niiltä, jotka ovat "liian päteviä".

Vierailija
25/48 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä semmosta hommaa, etten tekisi edes 50e/h. Kaikki kunnia niille, jotka siihen pystyvät. Mulle olisi painajaista olla yhden ihmisen käskytettävänä (kuuleman mukaan joskus koko perheen piikana) ja kiukun kohteena, Ja kun omaan melko lyhyen pinnan ja häijyn kielen niin turhasta simputusyrityksestä saattas alkaa käämi kärytä sekä sanaisa arkku aueta. 

Vierailija
26/48 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3100€/kk, saan tällaista palkkaa jo nyt, tuota alemmalla en enää suostu tekemään töitä, varsinkaan henkilökohtaisen orjan.

Ahaa, kiinnostaa teetkö pitkiä sunnuntaivuoroja, iltaa ja yötä?

Vierailija
27/48 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

100€/h, en tuollaista duunia muutoin tekisi ikinä. Poislukien jos avustettava olisi perheenjäseneni.

Vierailija
28/48 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli tehtyä muutama vuosi. n. 100-200e jäi käteen enemmän kuussa, kuin kotona istumalla. Jos olisi auto pitänyt omistaa, niin ilmaiseksi olisi tullut tehtyä. Ei kaduta. Työ pitää kuitenkin mielenterveyden kasassa. 

Et sä olisi siltikään töitä ilmaiseksi tehnyt vaikka olisit auton omistanut. Ei voi laskea tuolla tavalla työttömyyskorvaukseen verraten.

Vierailija
29/48 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut. Jos 25 tunti maksettaisiin niin voisin mennä uudestaan.

Vierailija
30/48 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös ollut. En oikein tiedä, mistä summasta olisin valmis myymään mielenterveyteni.

Vierailija
31/48 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umpihullut avustettavat, jotka rageevat koko ajan ovat vieneet maineen henkilökohtaisen avustajan työstä kokonaan.  Mukavia avustettavia on paljon, mutta ainahan se on niin, että yksi mätä muna pilaa koko satsin.

12 €/h on kuitenkin ihan jees palkka.

Vierailija
32/48 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös ollut. En oikein tiedä, mistä summasta olisin valmis myymään mielenterveyteni.

Kyllä sillekin hinta löytyisi :D

Vierailija
33/48 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

150€/h käteen eli siihen päälle kaikki pakolliset maksut ja verot. Halvemmalla en lähtisi tuollaiseen työhön.

Vierailija
34/48 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

17e. Se on palkkani sairaanhoitajana. Samalla palkalla antaisin tietoni ja taitoni henkilökohtaisen avustajan työssä.

Vierailija
35/48 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

17e. Se on palkkani sairaanhoitajana. Samalla palkalla antaisin tietoni ja taitoni henkilökohtaisen avustajan työssä.

Jaa, no se ei ole sairaanhoitajan työtä, kun siinä ei tehdä hoitoa eikä hoivaa, että hukkaan menisi tietosi ja taitosi.

Vierailija
36/48 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kyllä paljon avustettavan kunnosta. Itsellä ranteet ja selkä paskana niin mitään nostelua tai toistuvaa työtä en voi tehdä, oli palkka mitä vaan. Tai no, jos saan vaikka 1000 € tunti niin voisin palkata henkilökohtaisen avustajan avustajan joka tekis kaiken mitä minä en voi.

Vierailija
37/48 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä palveluntuottajana maksaisin vaikka mitä palkkaa, jos saisin kunnilta kunnon korvausta työstä, mutta kun en saa.

Kun maksan työntekijälle 12 euroa tunnista, joka sivukuluineen tekee työnantajalle jotain 18-20 euroa, niin ihan voitte laskea paljonko jää esim. Espoossa palveluntuottajalle kun Espoo maksaa 21€/h!

Yrittäjillä on ihan järkyttävät sivukulut työntekijästä ja noin vähän maksavat kuten Espoo on ei kyllä auta asiaa.

Vierailija
38/48 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

15€/h

😂😂😂 Onnea. Minäkin haluan kauppaan hyllyttäjäksi 22€/h. Tottakai onnistuu.

Kysymys taisi olla millä tuntipalkalla tekisit...

Mä voisin tehdä jos tienaisin enemmän kuin nykyisessä hommassa joten yli 35€ tunti siitä pitäisi saada.

Poikkeuksen voin tehdä jos avustettava on viehättävä 17-25 vuotias naisnymfomaani ja palvelusopimukseen kuuluu kaikkien tarpeiden tyydyttäminen.

-eri

Vierailija
39/48 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetan itse kyseiset hommat. Palkkakehitys on mitä on, sote varmaan ennemminkin laskee palkkoja kuin nostaa niitä ja kohtelu on muutenkin rahan ja työsuhteen (lomien) suhteen liian eriarvoista vaikkapa jatkuvasti kovaan ääneen palkan perään itkeviin hoitajiin verrattuna. Heillä se palkka nyt kuitenkin on noussut jatkuvasti edes vähän.

Vierailija
40/48 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään hinnasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän