Tein rikosilmoituksen kiusaamisesta
Koskien itseäni. Tuijottelua,juorujen levittämistä niin että menee maine, salakuvaamista. Kyllä jännitti lähettää se mutta saas nähdä tuleeko nopeasti käsittelyyn. Olen myös soittanut poliisille useasti asian tiimoilta ja kyllä he tietävät missä mennään.
Musta on myös nettiin tehty pilavideoita sun muita kun epäonnistun. Ja tuo tuijottelu saa kyl kananlihalle. Eipä se tule loppumaan koskaan mutta joku noista toivottavasti.
Oli pakko pyytää virkavallalta jo apua kun omat ei tuota tulosta. Naurakaa vaan jos haluatte. Näin olen kuitenkin tehnyt.
Kommentit (9)
En mä aio hengitystä pidätellä. Ihan mielenkiinnolla odotan mitä sieltä tulee takaisin. Mulle riitti kyttäämisen kohteena oleminen.
Olen kyllä myös varautunut oikeuskäsittelyyn ja pari tyyppiä sieltä on tullu ilmi ketkä ovat "pahimpia" kiusaajia. Oli kyllä odotettavissakin nämä nimet.
Älä välitä näistä kommenteista! Fi ole sekopäistä pitää omaa selustaa turvattuna. Jos se loppuisi olisin itsekin tyytyväinen mutta en uskalla tehdä mitään asian eteen. Se varmaan jää huomioimatta kuitenkin täysin.
Tämä selvä. Älä kuitenkaan pidättele hengitystäsi, poliisin toimia odotellessasi.