Nivusen imusolmuke turvonnut!!
Mistä syystä teillä on ainoastaan nivusen imusolmuke turvonnut? Imusolmukkeessani on hieman kipua painnellessa ja se on n. rypäleen kokoinen.
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 06:16"]Mulla oli klamydia. :( poikaystävän pettäminen paljastui näin, vieläkin suututtaa vaikka aikaa kulunut 13 vuotta!
[/quote]
Auts! Juu kuppa ja kuusi muuta.. En tosiaan kiellä etteikö näin olisi voinut tapahtunut, mutta olen ollut todella pitkään suhteessa ja luotan kumppaaniini täysin, joten tuskin siitä on kyse. -ap
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 04:53"]Itsellä tuli noita silloin, kun olin läski mutta en käyttänyt tarpeeksi isoa vaatekokoa. Ehkä pikkarit hiertää sullakin?
[/quote]
En ole koe tämän olevan itselläni ongelma, en ole erityisen isokokoinen. Pikkarimateriaali voisi tietenkin olla vähän paremmin valittu. -ap
Tämä ei liity ap:n vaivaan, mutta mulla turpoaa peppusuksin jälkeen :( ilmeisesti limakalvo pääsee rikkoutumaan joka kerta ja imusolmuke aktivoituu. Ei tarvitse olla siis kummoinen ongelma, että solmuke aktivoituu. Nyt ap näpit irti solmukkeesta, muuten se ei pääse rauhoittumaan!
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 08:38"]Tämä ei liity ap:n vaivaan, mutta mulla turpoaa peppusuksin jälkeen :( ilmeisesti limakalvo pääsee rikkoutumaan joka kerta ja imusolmuke aktivoituu. Ei tarvitse olla siis kummoinen ongelma, että solmuke aktivoituu. Nyt ap näpit irti solmukkeesta, muuten se ei pääse rauhoittumaan!
[/quote]
Kuulostaapa ikävältä! Itsellä on kyllä ärhäkät pukamat :D jospa nekin ilmoittelee olemassaolostaan. Kaikennäköinen kyllä voi vaikuttaa asiaan. -ap
Herpes ei kuulosta oireiltaan kovinkaan sopivalta. -ap
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 21:41"]Suihkussa löysin alapäästä ihan kuin ihon sisäinen finne, semmoinen kova pallukka häpyhuulessa. Voisivatko liittyä yhteen? Sukupuolitautia ei pitäisi olla. Ap
[/quote]
Milloin viimeksi niitä tauteja on testattu? Voivathan esim.klamydia ja herpes olla vuosia, vuosikymmeniä oireettomana. Onko sinulta testattu herpeksen vast.aineet verikokeella?
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 09:04"][quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 21:41"]Suihkussa löysin alapäästä ihan kuin ihon sisäinen finne, semmoinen kova pallukka häpyhuulessa. Voisivatko liittyä yhteen? Sukupuolitautia ei pitäisi olla. Ap
[/quote]
Milloin viimeksi niitä tauteja on testattu? Voivathan esim.klamydia ja herpes olla vuosia, vuosikymmeniä oireettomana. Onko sinulta testattu herpeksen vast.aineet verikokeella?
[/quote]
Niin tuota en ole ajatellutkaan. Ei ole testattu mitään vasta-aineita. Lääkäri ei tosin epäillyt sukupuolitautia, mutta eihän sitä voi koskaan tietää. -ap
Uusiutuva vaiva, sinne kerääntyy mätää.
Mätää? En täysin ymmärrä mitä tarkoitat? Paiseen tapaistako? Ihon alle ilman, että näkyy ihon pinnalle? -ap
Minulla on nyt täysin sama tilanne kuin sinulla vuosi sitten. Selvisikö syy?
Entäpä tämä? Ex-miehellä oli juuri ennen eroa molemmissa nivustaipeissa useat imusolmukkeet turvoksissa. Sellaisia pieniä ja kovia ihan täynnä kummaltakin puolelta. Oliko saanut joltakin herpeksen? Ei antanut seksiä mulle enää, kun huomasin sen, enkä olisi kyllä huolinutkaan.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 17:15"]Minulla on ollut imusolmukesyöpä ja voin sanoa, että ne syöpäsolmukkeet EIVÄT OLLEET yhtään kipeitä. Lisäksi ne muljui huonosti tai ei ollenkaan. Ne myös oli kiven kovia. Tarkkarajaisia kuitenkin olivat. 1 cm kokoiset imusolmukkeet ovat vielä normaaleita. Yli 2-3 cm kokoiset tulisi tutkituttaa. Ultralla voi selvitää onko siinä imusolmukkeessa ns. rasvanidus, joka on hyvänlaatuisuuden merkki. Liikkuuko se imusolmuke ja onko se pehmeä?
[/quote]
Lääkäri sanoi että muljuu ja on tarkkarajainen. Kova se minun käteen on, mutta lääkäri käski seurailemaan. -ap