Luulen että olen raskaana!
Moi.
Oon siis 14v tyttö ja mulla on nyt ollu menkat myöhässä melkeen 2 viikkoa.
(Ovat siis ennen olleet säännölliset)
Sen lisäks mulla tulee silloin tällöin päivällä yhtäkkisiä "kohtauksia" et mahaan alkaa sattuu ja nipistelee ihan hirveesti.
Aivan ku ois menkat alkamassa, mut sit ne ei kuitenkaan ala.
Mitä mun kannattas tehdä? Voisko joku auttaa mua, pliis.?
Kommentit (7)
Jos on edes mahdollista, että spermaa on päätynyt vaginaasi, niin silloin suosittelen todellakin raskaustestiä. Muuten (tai miksipä ei muutenkin) terkkarille juttelemaan asiasta.
Ongelma on siinä että asun ihan hiton pienellä paikkakunnalla, jossa kaikki tuntee toisensa ja vanhempansa ja isovanhempansakin...
Joten raskaustestin ostaminen kylän ainoosta apteekista, jossa on töissä mun isän veli, ei oo hirven hyvä vaihtoehto.
En oo viel valmis kertomaan tästä vanhemmilleni, ainakaan ennen kuin saan varmuuden olenko oikeasti raskaana.
Pystytkö mennä julkisilla naapurikunnan apteekkiin?
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on siinä että asun ihan hiton pienellä paikkakunnalla, jossa kaikki tuntee toisensa ja vanhempansa ja isovanhempansakin...
Joten raskaustestin ostaminen kylän ainoosta apteekista, jossa on töissä mun isän veli, ei oo hirven hyvä vaihtoehto.
En oo viel valmis kertomaan tästä vanhemmilleni, ainakaan ennen kuin saan varmuuden olenko oikeasti raskaana.
Raskaustestejä saa myös ruokakaupasta.
Unohdin tossa ekassa kertoo, että melkeen kokoajan mulla tuntuu vatsassa sellanen outo tunne... Kun joku sykkimminen tai sellanen.
Voiko se liittyä raskaus oireisiin?
Raskaustesti. Jos se on negatiivinen, menet lääkäriin selvittämään mistä mahakivut johtuvat.