Mitä epästandardia teidän sisustuksessanne on?
tyyliin polkupyörää säilytetään eteisessä tai varapatjaa kodinhoitohuoneessa näkösällä...
Mitä sellaista on sisustuksessanne, mikä olisi nou-nou -juttu sisustuslehdissä?
Kommentit (56)
Meillä on joulukuusi olohuoneen nurkassa. Oksat suurinpiirtein leikattuna ja kivasti kuivuneena. Kaks koristettakin kaunistaa sitä vielä. Pyysin miestä tammikuun lopussa viemään sen ulos (periaatteesta, itse olen tehnyt sen homman aina ennen) ja kun vielä toukokuussakin kuusi nökötti paikallaan alkoi se näyttää jo ihan somalta :) enkä halunnut enää luopua siitä.
Täälläkin on useesti pyykkiteline leväällään eteisessä ja saunassa ei muuta olekkaan kuin roinaa. Vaatehuoneessa on myös miehen "nörttinurkka" jossa on läppäri ja tulostin.
Mua ei haittaa mikään eripari sohvat yms missään, mutta vuokranantaja on tapetoinut yhden huoneen neljästä seinästä kolme rumalla tehostetapetilla. Voi jesus että on ahdistava huone.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 21:07"]
Siivellinen pyykkiteline eteiskäytävällä suurimman osan ajasta.
[/quote]
Mä luin että siveellinen pyykkiteline ;)
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 23:31"]
Meillä on joulukuusi olohuoneen nurkassa. Oksat suurinpiirtein leikattuna ja kivasti kuivuneena. Kaks koristettakin kaunistaa sitä vielä. Pyysin miestä tammikuun lopussa viemään sen ulos (periaatteesta, itse olen tehnyt sen homman aina ennen) ja kun vielä toukokuussakin kuusi nökötti paikallaan alkoi se näyttää jo ihan somalta :) enkä halunnut enää luopua siitä.
[/quote]
Ihana ;)
Makuuhuoneessa pahvilaatikoita, joista en edes tiedä, mitä niissä on. Vaatteita, ehkä.
[/quote] Mihin sä sen uuden kuusen ajattelit sitten survoa? Vai onko tähtäimessä pystyynkuollut kuusikko sisätiloissa?
Voishan niitä tosiaan keräillä kokonaisen metsän!
No joo, ehkä joulun alla raaskin luopua siitä ennenkuin otan uuden. Tai sit toi on mun versio ikikuusesta. Ekologinen sellainen.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 00:22"]
[/quote] Mihin sä sen uuden kuusen ajattelit sitten survoa? Vai onko tähtäimessä pystyynkuollut kuusikko sisätiloissa?
[/quote]
mitätön sivuseikka ;))
-ohis
Seinän kokoinen kirjoja täynnä oleva kirjahylly olkkarissa.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 00:16"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 21:07"]
Siivellinen pyykkiteline eteiskäytävällä suurimman osan ajasta.
[/quote]
Mä luin että siveellinen pyykkiteline ;)
[/quote]
siveellisellä pyykkitelineellä kuivataan vain pitkähihaisia poolopaitoja
Hyllyssä koriste-esineitä 80-luvulta
Höm, epästandardia? Terassin oveen on teipattu Klarnan lasku. Pojalla kesto tähtäysharjoitukset pehmopallolla (pelaa futista), olohuoneessa on renkaat, joissa roikkua (no, on ne vähän tuossa käytävän puolella, mutta olohuoneen seinällä on koukku, johon ne kiinnitetään). Sohvan takana on selvästi näkösällä esteen osat ja puomit (sellaiset, joita voi hypätä keppihevosella).
Siskon koiran lelut ja rikkinäinen pallo on esillä koko ajan, eteisen lipaston alla. Koira käy meillä kerran kahdessa kuukaudessa kylässä. Tuulikaapin seinällä ylhäällä on Ikean hemnesin seinähylly seinään pultattuna, se on meidän "naulakko". Tosin siellä säilytetään harvoin käytettävää tavaraa, kuten luistimia.
Kaikki. Paksu televiso, keski-ikäisiä huonekaluja. Liian värikästä nykytrendeihin nähden, vaikka värit sointuvatkin kohtalaisesti toisiinsa. Tavaroita keskimääräistä enemmän esillä.
Mutta tämä on meidän koti. Meidän perhe asuu täällä ihan onnellisena.
Kolme sohvaa, kaikki erilaisia. Yksi vuodesohva joka yleensä aina auki. Kiva röhnöttää siinä ja iltaisin käydä ukon kanssa viettämässä laatuaikaa ;)
Kaikki huonekalut muutenkin eriparia ja mua ei kyllä haitta yhtään. Joitakin haittaa mutta kaikilla ei vaan ole sitä silmää sisustusasioihin. Minä kuulun niihin jotka muutenkin aamulla pukee mitä ekana kaapissa vastaan tulee ja mun lapsilla saattaa olla raidallista ja ruudullista neljässä eri värissä päällä ja minua ei sekään hierrä yhtään.
Mitähän meiltä löytyy.. No ainakin tässä olkkarin oven takan on pyykkiteline "tallessa". Miehen polkupyörä eteisen seinää vasten, kun häkkikellariin ei mahdu eikä sitä uskalla jättää pyörävarastoon kun on sen verran kallis. Parvekkeella (lasitettu, onneks) kaks isoa nojatuolia. Ja auton talvirenkaat.. Joo, parvekkeesta on tullu vähän varasto tavaroille. Niin ja on siellä pari ylimäärästä tuoliakin.
Meillä ei ole sohvaa.