Tuijottava LESBO?
Ahdistavaa. Käyn lähisalillani usein jumpissa ja kuntosalin puolella ja olen siellä huomannut erään naisen tuijottavan muiden rintoja/peppua. Jumpissa sijoittautuu takariviin ja voin melkein tuntea katseen- tosin jos häntä katsoo, niin kääntää katseensa nopeasti. Peilin kautta kuitenkin näkyy mihin hän tuijottelee....
Mitä pitäisi tehdä? :o Onko muilla samankaltaisia kokemuksia, miten asia ratkesi?
Kommentit (26)
Anna sille tussua, niin ei tarvitse pelkästään katsella.
Pidän itse naisista, mutta kuntosalit, uimahallit yms on neutraalia aluetta, joissa en katsele muita"sillä silmällä" (ellei sitten ole joku aivan jumalattoman kaunis tapaus). Jumppaan kuitenkin yleensä mennään oman itsen takia, ei siinä keskittyessä ehtisikään yrittää mitään silmäpeliä. Joskus katselen muiden vartaloja vertaillen niitä omaani, ei salillakaan silmät kiinni olla. Ymmärrän kyllä jos tuntuu ahdistavalta että joku katselee.
Lisään loppuun vielä oman erikoisuuteni: Seurailen välillä ihmisten liikeratoja ja erityispiirteitä julkisilla paikoilla, sillä tykkään piirtää ihmisiä ja inspiraation saadessani koetan painaa näkemäni mieleeni. :D
-Biseksuaali 21
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 21:00"]ಠ_ಠ t. salistalkkeri
[/quote]
Demittäjä :#%#%%-#/#?#!
[/quote]
Enkä ole :'D
Mahtaa olla hyvin tehokas jumppa, kun on aikaa katsella toisten takapuolia ja havaita, että joku tuijottaa ;)
Kauheeta, pakko tunnustaa, että joskus kuntosalilla olen ohimennen jäänyt katsomaan sekä jonkun naisen että miehen kroppaa, kun on ollut niin hiton hyvässä kuosissa, että ihan kateus on melkein iskenyt... Ja olenpa huomannut, että joku on minunkin pyllyä tuijottanut. Kannattaa kuitenkin muistaa, että harvemmin oikeasti kukaan tuijottamalla tuijottaa toista.
Oletko ottanut sellaisen vaihtoehdon huomioon, että jos koko ajan kyttäät ja vilkuilet, että kyttääkö se lesbo sinua, niin hänhän voi ajatella, että sinä kyttäätkin häntä. Ja voi joko tuntea olonsa vaivautuneeksi tai sitten ajatella, että haluat tutustua lähemmin.
Crazy Eyes! Se haaveilee sun pimpistä.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 03:34"]
Crazy Eyes! Se haaveilee sun pimpistä.
[/quote]
buahaha! Jos crazy eyes tyyppisesti stalkkaa niin hanki nyrkkirauta tai soita poliisi?
itse en tykänny käydä sekasalilla, call me paranoid, mutta ne kyttäävät ukot ei tosiaan nostanu haluja tehä siellä rennosti punttien kanssa. En vaan pystyny kokoajan olla tarkkailematta mitä teen, kun aina joku tuijotteli. Siirryin naisten salille. Nyt siellä joku friidu alkanu juttelee jos ollaan samaan aikaan paikalla. Ite en alota juttelua koskaan, vaan se, en edes ota siihen katsekontaktia mutta silti se haluaa tulla puhumaan. Vähän friikki olo siitäkin tullu kyllä. Tulee aina tyhjällä salilla viereen duunaamaan jotakin. Ei salilla olla tekemässä ystäviä ihmisten kanssa jotka käy just itsensä takia vaan treenailemassa. En ymmärrä. Mistä tietää jos nainen flirttailee naiselle? Siis sulle? En mä ainakaa erota tollasta. Mutta ihan fakin outoa.
Ps. Itse ainakin jos meen ryhmäliikuntatunnille ja sijoitun sinne taakse, tarkottaa myös sitä, että katson edessäolevilta sitä mitä ne tekee, koska koreografiat ja liikkeet on yleensä hukassa. Eli sinne takariviin sijoittuvat toisia tuijottavat naiset ei tosissaan kyllä minun käsitykseni mukaan kenenkää perseitä oo sinne menny katsomaan vaan sitä mitä pitää tehä. Meidän salilla ei ainakaan useinkaan näe sen ohjaajan liikkeitä ku niin stanasti populaa edessä.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 20:49"]Ahdistavaa. Käyn lähisalillani usein jumpissa ja kuntosalin puolella ja olen siellä huomannut erään naisen tuijottavan muiden rintoja/peppua. Jumpissa sijoittautuu takariviin ja voin melkein tuntea katseen- tosin jos häntä katsoo, niin kääntää katseensa nopeasti. Peilin kautta kuitenkin näkyy mihin hän tuijottelee....
Mitä pitäisi tehdä? :o Onko muilla samankaltaisia kokemuksia, miten asia ratkesi?
[/quote]
Mulla on ihan sama kokemus, mikä kaupunki?
Voisit pukeutua kaapuun niin kuin musliminaiset, niin olet turvassa irstailta katseilta.
Näytä keskisormea.
Ehkei se voi sille mitään. Liian utealias. Ehkä kohta jo turtuu.
Jotkut ämmät tekee tuota vertailumielessä eivät ole välttämättä lesboja.
Mua tuijottaa heteromiehet aika usein. Salaa ja ihan röyhkeästi suoraankin. Olen antanut niiden tuijottaa. T. LESBO
Eihän ketään voi estää katsomasta jonnekin.
:--D voi taivas. Olenkohan se minä? Olen lesbo, kattelen muita salilla mutten todellakaan sillä silmällä.
Olen hetero, mutta kyylään esim. perseitä ja tissejä. Leikin arvausleikkiä aito vai ei.
itse oon alottanut kuntoremontin ja kattelen muita salilla. Lähinnä ihastelen että ehkä mäkin joku päivä näytän tolta
Minäkin mietin tässä, että tarkoitatkohan minua? :D
Olen vain todella kateellinen muiden hyvistä kropista, joten ota se kohteliaisuutena? :/
Takarivissä olen siksi, että inhottaa olla sen ohjaajan silmän alla, en tuijottaakseni.
Jotenkin sitä silmät saattaa välillä harhailla muuallekin, varsinkin siis jos on hyväkroppainen eessä.
up