Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuijottava LESBO?

Vierailija
22.09.2014 |

Ahdistavaa. Käyn lähisalillani usein jumpissa ja kuntosalin puolella ja olen siellä huomannut erään naisen tuijottavan muiden rintoja/peppua. Jumpissa sijoittautuu takariviin ja voin melkein tuntea katseen- tosin jos häntä katsoo, niin kääntää katseensa nopeasti. Peilin kautta kuitenkin näkyy mihin hän tuijottelee....

Mitä pitäisi tehdä? :o Onko muilla samankaltaisia kokemuksia, miten asia ratkesi?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvaitsevuutta hyvä ihminen.

Vierailija
22/26 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 21:45"]

Ja sä sitten tuijotat sitä , kun se tuijottaa? Oletko itsekään ihan hetero ?

[/quote]Aivan. Samoin kuka tahansa ällöttävä stalkkerimies, jonka huomaat katsovan itseäsi, on oikeasti sinusta seksikäs ja haluttava. Ethän huomaisi tätä ellet itsekin olisi kiinnostunut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 21:00"]ಠ_ಠ t. salistalkkeri
[/quote]

Demittäjä :#%#%%-#/#?#!

Vierailija
24/26 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän olla kiinnittämättä huomiota ;). Onhan se kiva, että mun peppu kiinnostaa :D... Mutta ymmärrän ap, ärsyttäväähän se on, todella.

Vierailija
25/26 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kait sitä nyt katsella, kunhan ei halveksuvasti katsele? Itsellänikin on naispuolinen työkaveri, joka aina kun ollaan viihteellä, koskettelee, katsoo syvälle silmiin ja flirttailee mulle ihan selvästi. Saattaa sanoa, että on mustasukkainen, jos juttelen enemmän jonkun muun kanssa tms.

Ei se mua haittaa, mukavaahan se on, että joku pitää puoleensavetävänä, oli sitten mies tai nainen. Näillä kymmenillä ei ole enää varaa valittaa :)

Vierailija
26/26 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä sitten tuijotat sitä , kun se tuijottaa? Oletko itsekään ihan hetero ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme