Nainen, kelpaisiko sinulle 50 euron vihkisormus?
Kommentit (45)
Olen naimisissa eikä mulla ole yhtään sormusta. Mutta kai tuo kelpaisi, jos sormuksen ylipäätään haluaisin.
Kiitos kaikille vastanneille! :) Yritän tehdä sormuksen itse, ja jos vaimo ei ihastu, niin hankin sitä varten varalle jonkun sievän sormuksen.
Kelpaisi jos se olisi laadukas ja sen näköinen mistä tykkään. Huutokaupoista usein bongailen kivoja sormuksia, sellainen sopisi vihkisormukseksikin.
Mulla tasan yksi edullinen sileä ja melko ohut kultasormus. Vihkisormus siis. Kihloihin ei menty, vaan suoraan naimisiin. En voi käyttää sitä, koska olen lihonut. Silti se on minulle maailman kaunein, rakkain ja ainoa sormukseni.
Teoriassa ehkä, jos se on parasta, mihin mies pystyy. Luulisi, että säästämällä pystyisi parempaan. Muuten pidän häissä paljon itsetehdystä eikä haittaisi, jos mekko olisi ommeltu vaikka verhokankaasta, jos se istuu hyvin ja näyttää kauniilta. Luonnonkukkia, itse tehty rustiikkinen kermakakku, Arabian vanhat posliinikupit, isoäidin pitsiliinat ja yksinkertainen keitto sämpylöineen, juomaksi alkoholitonta siideriä ja kahvia, haudutettua teetä. Pienen piirin ihanat hääjuhlat. Aito, syvä, elämän kestävä rakkaus.
Itsetehty sormus kuulostaa kauniilta terv. se, joka runoili häämekosta ja -juhlasta
Vierailija kirjoitti:
AP jatkaa. Entä jos mies tekisi sen sormuksen itse? :D Ja tässä pitää tietää se, että mies on kömpelö hönö, joka on tehny käsitöitä viimeksi yläasteella. Hyvä että vasara pysyy kädessä…
Voiko tämmösessä asiassa toimia näin? Meillä on molemmilla huumorintajua, että siitä ei jää kiinni, mutta kuuluisiko tämän asian olla superhyperultra romanttista?
Jos se olisi rakkaudella tehty ja pidettäväksi "kelpaava" eli toimiva eikä esim mikään möykky niin olisi jopa ihanaa. Jos se olisi joku hirvitys, jonka päivittäinen käyttäminen olisi tuskaa, ei vihkisormusta pelasta huumorilla.
Omani maksoi 1 000. Poistomyynnistä sai puoleen hintaan alkuperäisestä. Tosin maksoin itse, kun miehellä ei siihen varaa olisi ollut.
Ei kelpaisi vaikka laittaisi monta nollaa perään. En halua mitään sormuksia yhtään keltään.
Jos haluaisin, kelpaisi vaikka pääsiaismunasta saatu.
Tuohisormus olisi ihana! Itsetehty tietysti
Riippuu seuraavista seikoista:
- millainen mies tarjoaa sormusta
- miksi hän tarjoaa sitä juuri minulle
- millaisissa olosuhteissa hän tarjoaa sitä (onko silminnäkijöitä paikalla)
- mitä hän odottaa saavansa minulta vastineeksi
Sormuksen arvolla ei ole mitään merkitystä. Kaikki on kiinni sormuksen antajasta.
Itse väsätty voi olla suloinen mutta riippuu tekniikasta ja materiaalista sekä lopputuloksesta. Ajatellaan nyt vaikka rintamamiesten puhdetöinä tekemiä tuohisormuksia. Niissä on tunnearvoa. Toisaalta paksu sormuksenklöntti, joku onneton koverrettu puukappale voi puolisosta tuntua myös liittonne häpäisyltä. Jos sitä haluat viestittää, niin siitä vaan puukko käteen ja vuolemaan!
Miksi ei kelpaisi? Ei sillä ole rakkaudessa mitään väliä❤️❤️
Mun sormus maksoi alle 400 markkaa ja valitsin ihan itse.
Mä olen ollut onnellisesti naimisissa toistakymmentä vuotta. Omalta mieheltä olisin ottanut ihan minkälaisen sormuksen tahansa. Ei se rinkula vaan se rakkaus ja sitoutuminen.
Mä en tarvitsisi sormusta ollenkaan, en käyttänyt edellistäkään, kun on haitaksi töissä.
Joo ei tarvitse olla timantteja. Ihan perus sileä hopeinen riittää.
En halunnut sormusta ollenkaan kun en muutenkaan sellaisia käytä. Mitä siihen sanot ap?
Jos se on nätti. Kihlasormukseni maksoi 60 euroa, sain alennusta. Onneksi oli niin halpa, erottiin nimittäin.
En tarvitsisi. En ylipäänsä näe syytä mennä naimisiin, mutta jos syy löytyisi niin en silti käyttäisi sormusta.
Ehdottomasti. Ja vielä kun se olis miehen oma tekemä. <3 Sormuksia on siis helppo tehdä, olen itse korualalla.