Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piristäkää mua! Kertokaa paras asia päivässänne!

Vierailija
22.09.2014 |

Mulla on nyt yksi tähänastisen elämäni haastavimmista ja kiireisimmistä vaiheista meneillään. Paljon uusia asioita työelämässä ja kaikkea sellaista, jonka vuoksi joudumme miehen kanssa venyttämään ja koettelemaan parisuhdettamme enemmän kuin koskaan aikaisemmin. Lapsia meillä ei ole - kunhan elämme tällaista kolmenkympin kynnyksellä olevan pariskunnan pikakiitoelämää, jossa tuntuu, että kaikki tilaisuudet pitää käyttää NYT, jotta saisi kokemusta ja voisi sitten jossain vaiheessa rauhoittua.

Juuri nyt olen yksin kotona. Mies on kahden viikon työmatkalla. Tuntuu tämä ilta jotenkin niin ankealta ja yksinäiseltä. Eilen vietin ihanan päivän ystävän kanssa, mutta nyt olen töistä väsynyt. Kaipaan kotoista juttelukveria, eikä sellaista tässä ole. Mietin kaikenlaista? Pitäisikö hidastaa? Syököhän tämä työ minut ennen pitkää? Pitäisikö satsata enemmän parisuhteeseen ja arkiseen läheisyyteen? Tunnen itseni jotenkin tylsäksi ja värittömäksi. Arki-illoissa ei ole kipinää, vain väsymystä.

Kertokaas te nyt jotain hauskaa, outoa tai kivaa, mitä teille on tänään sattunut. Jutelkaa mukavia, ja ehkä minäkin pääsen pois pääni sisältä märehtimästä ja ikävääni huokailemasta.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen! Arki ja työt vain vievät mukanaan, ja iltaisin tulee olo, että tämäkö sitä elämää on. Tuommoista tulee mietittyä varsinkin  silloin, jos on jokin yksinäinen hetki. Mun päivän kivoin asia: Kuljen töihin kahdella eri bussilla, ja tänään kotimatkalla ehdin ensimmäisestä bussista toiseen niin, ettei tarvinnut yhtään jäädä odottamaan. Tuli kiva fiilis. Että kerrankin maailmassa jokin pikku palanen loksahti mua varten paikoilleen. Mulle on tänään myös oltu tosi ystävällisiä. Aamulla ajattelin, miten hieno on joka kerta se kohtaaminen, kun näkee ihmisen, hymyilee ja se ihminen hymyilee takaisin. Vaikka kyse olisi ihan vain hyvän päivän tutusta tai työkaverista.

Vierailija
2/23 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että oon pa. Mutta tilille olikin palautettu kaksi kertaa maksamani lasku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 19:45"]

Luulin, että oon pa. Mutta tilille olikin palautettu kaksi kertaa maksamani lasku.

[/quote]

Oi, onneksi olkoon! Raha ei tuo onnea, mutta kyllä se vain ihmeesti auttaa.

ap

Vierailija
4/23 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan viettää rauhallista iltaa aivan itsekseni hiljaisessa talossa, kun mies ja muksut lähtivät keskenään reissuun. Kuulostaa ap todella tutulta, meillä vain lisänä vielä pari lasta. Tietynlaista suorittamista päivästä toiseen, varsinkin nyt, kun olen juuri aloittanut uuden työn, jossa on paljon oppimista. Pieniä iloja pitää vain yrittää löytää jokaisesta päivästä :)

Vierailija
5/23 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 20:27"]

Saan viettää rauhallista iltaa aivan itsekseni hiljaisessa talossa, kun mies ja muksut lähtivät keskenään reissuun. Kuulostaa ap todella tutulta, meillä vain lisänä vielä pari lasta. Tietynlaista suorittamista päivästä toiseen, varsinkin nyt, kun olen juuri aloittanut uuden työn, jossa on paljon oppimista. Pieniä iloja pitää vain yrittää löytää jokaisesta päivästä :)

[/quote]

Kerro, mitä teet rauhallisena iltana? Mikä on erityinen rauhallisen illan ilo? Semmoisia pitäisi minunkin ruveta tässä keräilemään, etten vain mähmisi täällä itsekseni harmittelemassa, kun niin tekisi mieli miehen viereen nukkumaan. Voiskos olla vaikka ihana iso lasillinen kotitekoista mustaherukkamehua ja hetki TV2:n "Totuus rakkaudesta" -ohjelmaa? Joo, eiköhän tuo kävisi ilosta... :) Kyllä me jaksetaan.

ap

Vierailija
6/23 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on ollut tänään vähän tympeä päivä jotenkin, mutta äsken, kun hypitin vauvaa, joka nauroi ääneen, tuntui mukavalta. Tämä kuopus on vielä niin pieni, että ei ole vielä montaa kertaa nauranut ääneen. Ja oli sekin hauskaa, kun esikoinen tasapainoili sellaisen paksun pölkyn päällä ulkona.

Vierailija
7/23 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 20:33"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 20:27"]

[/quote]

Kerro, mitä teet rauhallisena iltana? Mikä on erityinen rauhallisen illan ilo? Semmoisia pitäisi minunkin ruveta tässä keräilemään, etten vain mähmisi täällä itsekseni harmittelemassa, kun niin tekisi mieli miehen viereen nukkumaan. Voiskos olla vaikka ihana iso lasillinen kotitekoista mustaherukkamehua ja hetki TV2:n "Totuus rakkaudesta" -ohjelmaa? Joo, eiköhän tuo kävisi ilosta... :) Kyllä me jaksetaan.

ap

[/quote]

Kun lapset on kotona (pieniä vielä), en pysty lukemaan rauhassa kirjaa enkä roikkumaan av-palstalla (:D) enkä katsomaan tv:täkään. Tällä hetkellä mun suurin ilo on siemailla rauhassa vähän viiniä (mehukin käy!!) ja fiilistellä sitä kun kerrankin kuulee omat ajatuksensa. Sulla taitaa ennemmin olla ongelmana se, kun on liian hiljaista? :)

Mä laitan kohta koneen kiinni, sytyttelen kynttilöitä (ihanaa kun on syksy!) ja laitan jotain hyvää musaa soimaan. Sitten sohvalle kirjan kanssa! Hyvin me ap jaksetaan :)

Vierailija
8/23 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luulet, että sinulla on tylsää, et tiedä mitään pikkulapsielämästä.

Päiväni paras hetki oli kun sain jutella työpaikan ruokalassa hetken niitä näitä.

Vierailija
9/23 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on mahtunut murheita minulle viimeisiin vuosiin. Lapsen vakava sairastuminen ja heti perään itse sairastuin vakavasti. Tänään oli mukava päivä, teimme lapsen kanssa yhdessä ruokaa ja hän totesi, että tuntuupa elämä nyt kivalta. Uskon että sain tuosta voimaa pitkäksi aikaa. Voimia ap:lle ja mielenrauhaa.

Vierailija
10/23 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedin aivan mahtavan treenin, herkuttelin ranskalaisilla ja nautin pitkästä kuumasta suihkusta (+kuorin ihoni sokerilla ja öljysin).

Vierailija
11/23 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut aivan surkea päivä! Kamala flunssa joka vei sängynpohjalle aivan totaalisen vetämättömänä..Aivan hirveä olo!

Äsken kuitenkin teinipoikani (15v) kävi tuossa säälimässä ja käski pysyä sängyssä edelleenkin, ja että hän voi laittaa mulle "jotain tosi hyvää".

Nyt se tuntuu tuunaavan tuolla sitten pakastepizzaa (kaiketikin teinin näkemys siitä parhaasta ruoasta kipeänä ja muutenkaan). No mikäs siinä, maistuuhan se..Ja on se niin kultainen tuo möllykkäkin..=) Pelasti päiväni sillä pakastepizzallaan.

Vierailija
12/23 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 20:46"]

Jos luulet, että sinulla on tylsää, et tiedä mitään pikkulapsielämästä.

Päiväni paras hetki oli kun sain jutella työpaikan ruokalassa hetken niitä näitä.

[/quote]

Niin no. Tietysti juuri siihen omaan elämänkokemukseen ja omaan nykytilanteeseensa jokainen tylsyyden ja ikävän aiheitaan suhteuttaa. Kahden vuoden takaiset ongelmani vaikuttavat tosi oudoita minusta nyt, mutta silloin ne olivat minulle oikeita. Samoin nyt olen tilanteessa, jossa en ole aiemmin ollut ja tunnen tunteita, joita en ole aiemmin tuntenut. Tämä on sitä mun tämänhetkistä todellisuuttani. Lapsiperhearjessa sitten tulevaisuudessa on taas uudet tunteet ja tilanteet. 

ap

Vierailija
13/23 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä piristää..

Meidän koiralla on leikkaushaava, ja on räpeltänyt itse sen siihen kuntoon, että taas on ilmalla täytetty, iso rengas kaulassa. Sininen. Renkaaan sisältä näkyy suloinen springerspanielin naama.

Tänään rengastettu koiratyttömme otti hampaisiinsa oranssin rengaslelun. Se kääntyi sisäänpäin ja kehysti koiran naamaa otsaan asti ja kun taustana oli tuo iso rengas, niin...DDDD

Meillä ainakin oli hauskaa. harmi, ettei ollut kameraa valmiina :)

Vierailija
14/23 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttärelläni oli tänään äidinkielen essee yo-kirjoituksissa. Eilen illalla oli vähän kuumetta mutta tänään aamulla enää yskää ja nuhaa. Koe tuntuu menneen hyvin! Perjantaina on vielä viimeinen reaalikoe, ja mitä suurimmalla todennäköisyydellä meillä on ylioppilasjuhlat joulukuussa :)

Vierailija
15/23 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 20:51"]

Mulla on ollut aivan surkea päivä! Kamala flunssa joka vei sängynpohjalle aivan totaalisen vetämättömänä..Aivan hirveä olo!

Äsken kuitenkin teinipoikani (15v) kävi tuossa säälimässä ja käski pysyä sängyssä edelleenkin, ja että hän voi laittaa mulle "jotain tosi hyvää".

Nyt se tuntuu tuunaavan tuolla sitten pakastepizzaa (kaiketikin teinin näkemys siitä parhaasta ruoasta kipeänä ja muutenkaan). No mikäs siinä, maistuuhan se..Ja on se niin kultainen tuo möllykkäkin..=) Pelasti päiväni sillä pakastepizzallaan.

[/quote]

Ihana!

ap

Vierailija
16/23 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 20:47"]

Paljon on mahtunut murheita minulle viimeisiin vuosiin. Lapsen vakava sairastuminen ja heti perään itse sairastuin vakavasti. Tänään oli mukava päivä, teimme lapsen kanssa yhdessä ruokaa ja hän totesi, että tuntuupa elämä nyt kivalta. Uskon että sain tuosta voimaa pitkäksi aikaa. Voimia ap:lle ja mielenrauhaa.

[/quote]

Kiitos kauniista viestistäsi! Rauhaa ja rakkautta myös sinulle!

ap

Vierailija
17/23 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tännään ikeassa ostelemassa paljon ihania kynttilöitä, poltan nyt niitä pitkin kämppää ja fiilistelen<3 bonuksena sain just vauvan nukkuun ja alan rauhassa kattoon Kiiltokuvia:)

Vierailija
18/23 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin pitkästä aikaa kahvittelemaan ystäväni kanssa kun mies jäi kotiin vauvan kanssa. Miehellä on yleensä pitkiä päiviä töissä joten tämänpäiväinen oli mukava yllätys ja nyt on jälleen energiaa vauva-arkeen.

Vierailija
19/23 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet täydellinen juuri tuollaisena kuin olet. Olet täynnä rakkautta ja sinua rakastetaan valtavasti. Nauti elämästäsi NYT!

Vierailija
20/23 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tänään vapaapäivä ja ensimmäinen neuvolakäynti, mikä oli todella mukava! Th oli niin ihana ja ystävällinen, että jäi tosi hyvä mieli. Kävin päivällä kahvilla kaupungilla ja illalla nautiskelin syyssäästä koiran kanssa lenkkeillen. Lenkin päälle pistin rennot kotivaatteet päälle, söin herkkuruisleipiä ja marjoja iltapalaksi kynttilän valossa. Ihan kohta unten maille. Ihanaa syksyä Ap <3