Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Piristäkää mua! Kertokaa paras asia päivässänne!

Vierailija
22.09.2014 |

Mulla on nyt yksi tähänastisen elämäni haastavimmista ja kiireisimmistä vaiheista meneillään. Paljon uusia asioita työelämässä ja kaikkea sellaista, jonka vuoksi joudumme miehen kanssa venyttämään ja koettelemaan parisuhdettamme enemmän kuin koskaan aikaisemmin. Lapsia meillä ei ole - kunhan elämme tällaista kolmenkympin kynnyksellä olevan pariskunnan pikakiitoelämää, jossa tuntuu, että kaikki tilaisuudet pitää käyttää NYT, jotta saisi kokemusta ja voisi sitten jossain vaiheessa rauhoittua.

Juuri nyt olen yksin kotona. Mies on kahden viikon työmatkalla. Tuntuu tämä ilta jotenkin niin ankealta ja yksinäiseltä. Eilen vietin ihanan päivän ystävän kanssa, mutta nyt olen töistä väsynyt. Kaipaan kotoista juttelukveria, eikä sellaista tässä ole. Mietin kaikenlaista? Pitäisikö hidastaa? Syököhän tämä työ minut ennen pitkää? Pitäisikö satsata enemmän parisuhteeseen ja arkiseen läheisyyteen? Tunnen itseni jotenkin tylsäksi ja värittömäksi. Arki-illoissa ei ole kipinää, vain väsymystä.

Kertokaas te nyt jotain hauskaa, outoa tai kivaa, mitä teille on tänään sattunut. Jutelkaa mukavia, ja ehkä minäkin pääsen pois pääni sisältä märehtimästä ja ikävääni huokailemasta.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 21:05"]

Kävin tännään ikeassa ostelemassa paljon ihania kynttilöitä, poltan nyt niitä pitkin kämppää ja fiilistelen<3 bonuksena sain just vauvan nukkuun ja alan rauhassa kattoon Kiiltokuvia:)

[/quote]

Mä taidan mennä nyt kuumaan suihkuun ja kuoria ja rasvata ihoni, kuten tuo eräs edellä. Sitten katson minäkin Kiiltokuvia. Ekan jakson katsoin aiemmin, enkä sille ihan täysin lämmennyt, mutta jotain kiinnostavaa tuossa oli, joten annan toisen mahdollisuuden. Ennen nukkumaanmenoa minulla vielä kaunis Bo Carpelanin "Muistan uneksin" yöpöytälukemisena. Olenkin teiltä saanut monta vinkkiä illan pieniin iloihin. Muutenkin kivaa lukea siitä, mistä ihmiset ovat onnellisia.

ap

Vierailija
22/23 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, siskot iloista ja jakamisesta! Toivotan kaikille hyvää yötä! Tästä ketjusta tuli hyvä mieli.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

suklaatoffee vanukas