Nuorimies ei ole kiinnostunut seksistä?
Olen itse 20-vuotias ja mies jota tapailen on kaksi vuotta vanhempi. Olemme tapailleet noin 4kk, ja olemme harrastaneet seksiä. Mies tuntuu siitä nauttivan, mutta joudun aina itse tekemään aloitteen! ja jos en sitä tee, niin seksiäkään ei ole. Itseasiassa seksillä tarkoitan siis varsinaista yhdyntää.
Mies on aivan liekeissä kun saa nuolla ja hyväillä minua, ja tekee sitä pyytämättä ja näyttää innostuksensa ja haluaa tyydyttää minut. Varsinaiseen yhdyntään hän ei kuitenkaan ikinä ryhdy samalla tarmolla... aika usein hän koittaa välttää sen, että hyväilisin häntä, kuulemma minun nautintoni on tärkeintä...
Aluksi meillä oli vain suuseksiä, jota hän antoi, sillä en saanut ottaa häneltä edes boksereita pois. Nyt jo saan, mutta usein hän peittää penistään tyynyllä tms ja suihin en ole uskaltanut ottaa kun en tiedä miten reagoisi :/
Ja taustaa: hänellä ei ole ollut kovin vakavia parisuhteita vaan käsitykseni mukaan yhden illan juttuja.
Kommentit (5)
Häpeää penistään syystä tai toisesta...tai sitten sillä on kondylooman aiheuttamia visvasyyliä siinä.
Kannattaa puhua asiasta, ja mikäli häntä jokin asia vaivaa, kannattaa siihen suhtautua asiallisesti. Veikkaisin syyksi jotain seuraavaa:
- Kokemusta vähän tai ei ollenkaan: saattaa jännittää niin ettei saa erektiota tai on lauennut jo esileikin aikana.
- Häpeää penistään
- Jokin trauma penikseen tai yhdyntään liittyen
- On homo
Ihmiset on erilaisia, tutustukaa kunnolla niin kyllä se siitä sitten lähtee aikanaa. Kaikki ei ole niin seksuaalisia että kokoajan pitäisi olla nylkyttämässä. 4kk aika lyhyt aika, ette ehkä tunne toisianne edes kunnolla. Tässä vinkkejä, ja puhumalla selviää niin ei tarvi arvata.
Voisitko ottaa asian puheeksi miehen kanssa? Jos seksiä harrastetaan, siitä täytyy myös tarvittaessa pystyä puhumaan yhdessä.