Lapset ei ehkä saa huomenna koulussa lämmintä ruokaa
Ja palstalaiset valittaa, kun lapsi ei saa sitä lämmintä ruokaa kun verojakin maksetaan jne.jne. Laita termariin ruokaa mukaan, niin lapsi ei kuole nälkään huomenna!
Kommentit (24)
Ei stadissa tunneta ruokatermareita. Ruokatermariin laitetaan lämmintä ruokaa samaan tapaan kuin juomatermariin laitetaan lämmintä juomaa. Suuaukko on vaan suurempi, että mahtuu lusikoimaan.
T: Metsäalan opiskelija, joka kuskaa joka päivä lounaansa koululta termarissa metsään.
Äidin pikku possuille tekee paastopäivä hyvää ja koulumatka käveleminen. Porvarit haluavat yksityistää palmian jotta kapitalistit pääsisivät keräämään voittoja julkisista palveluista. Mitään säästöä nämä yksityistämiset eivät voi tuoda. Sen ymmärtää jo maalaisjärjelläkin. Kunnan kannattaa tuottaa tarvitsemansa palvelut itse mikä on veronmaksjillekin edullisinta. Porvari on katkera koska haluaisi päästä jakamaan verorahoja osinkoina.
Mitä väliä, onko ruoka lämmintä vai ei? Itseasiassa lämmitettynä ruoassa on vähemmän vitamiineja.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 17:00"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 16:53"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 16:50"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 16:44"] Oon ihan pihalla, siis mikseivät muka saa? [/quote] Tää on joku hesalaisten kehittelemä ongelma, me muut vain nauramme. [/quote] Et avannut asiaa kyllä tällä yhtään.
[/quote]
Jos on näin kädetöntä porukkaa niin kokeilkaapa http://hs.fi
[/quote]
Voi, että kun en tajunnut, kaikista suomen lehdistä olisi mun täytynyt älytä mennä hs lukemaan vastauksen saamiseksi!