Naapurin komea mies ja jatkuvasti pihalla nalkuttava kaunis puoliso.
Olemme juuri muuttaneet, esittäytyneet naapureille jotka vaikuttivat ihan järjellisiltä ihmisiltä.
Kaunis pariskunta, jotenkin ulkonäöllisesti niin toistensa oloset Mutta.
Jokaikinen kerta kun istun patiolle kahville tai teen pihatöitä, heidän ollessa yhtä aikaa pihalla nainen nalkuttaa aivan lakkaamatta. Hörppii ja sohii joka sanalla, vittuilee ja naureskelee. Kutsuu miestä typeräksi ja idiootiksi eikä välitä yhtään vaikka näkee minut ulkona. Meno alkaa joskus suoraan tervehtimisen jälkeen.
Mies koittaa hyssytellä tai vaihtaa tontilla paikkaa. Vastailee välillä "olipa kauniisti sanottu" tai "voitko lopettaa nyt" tyyppisesti mutta ei. Hän ei lopeta.
Voiko aidan takaa tilanteeseen puuttua kun kyseessä on aikuiset ihmiset?
Jos lapset käyttäytyisivät noin olisin oitis mainitsemassa. Kynnys on korkea kun kyseessä on aikuiset ihmiset vaikka se tuntuukin pahalta.
Vain kerran 4 kk aikana olen kuullut naisen puhuvan normaalisti miehelleen.
Tänään meinasi oma hermo katketa kun hän huusi ulko-ovelta miehelleen että mene saa**** salille jos kauppakassin kantaminen on noin vaikeaa.
Mies on siisti, komea ja tekevä. Ikävää että hän alistuu tuollaiseen kohteluun.
Olisiko väärin yrittää tutustua häneen ja ottaa asia esille.?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Tuommoisia pariskuntia tunnen minäkin muutaman. Eikä se, jolle aina valitetaan, välttämättä ole täysin syytön itsekään. Harvoin kukaan tuommoista inhoa ihan tyhjästä kehittää. Tuo minun korvaani vaikuttaa syvältä katkeruudelta ja erotahan tuommoisesta liitosta pitäisi.
Kyllä tuossa tapauksessa nimenomaan kuulostaa että on täysin syytön. Ainoa mihin hän on täysin syyllinen on hyväksyä ja mahdollistaa tuo epäterve käytös. Joskus nämä asetelmat ovat vielä todella tiukassa ja alistuva osapuolikin tulee immuuniksi ja riippuvaiseksi huonosta kohtelusta. Eivät edes välttämättä eroa.
Olisin taipuvainen ajattelemaan, että naisella on käytöksensä hyvä syy. Meistä voisi myös ajatella tuon suuntaista, sen verran monta kertaa olen pihalla avautunut miehelle. Totuus on se, että hän on minua kohtaan julma ja inhottava, kohtelee tosi huonosti. Kun yritän kertoa olostani, juoksee, siis ihan oikeasti joskus juoksee, karkuun. Vähemmästäkin menee polla jumiin jossain vaiheessa. No, nyt on mies pääsemässä rauhaan minusta ja eiköhän tuollakin parilla jossain vaiheessa nainen päästä sietämättömän ukkonsa menemään.
AP selvästi naapurin miehen perässä, kun niin paljon on alleviivattu miehen komeutta.
Jos olisi joku peruspaksu kulahtanut Pena kyseessä, niin ei voisi vähempää AP:tä kiinnostaa.
Luulen, että miehennälässäsi kuvittelet olevasi parempi puoliso sille naapurin miehelle ja miestä ei oikeasti kiinnosta pätkääkään tutustua sinuun.
0/5
Olen nähnyt vastaavanlaisia pariskuntia useita ja ihmettelen aina miten ne naiset kehtaavat huutaa miehelleen julkisella paikalla ja miten mies voi olla henkisesti niin alistunut ettei osaa lähteä lätkimään
Kukaan ei voi tietää mitä pariskunnan elämässä on tapahtunut tai tapahtuu. Voi olla, että mies on vaan ihastunut naisen kauneuteen ja vasta myöhemmin todennut, että silkkoa sisällä.... Tai mies on pettänyt naista kerta toisensa jälkeen ja naisen katkeruus tulee pintaan aivan liian usein ja julkisesti.
Mutta eihän tässä tapauksessa asialle voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydät kohteliaasti, että voisiko naapuri sättiä miestänsä sisätiloissa, kun ette jaksaisi kuunnella.
Sen jälkeen ei sitten tarvi naapureille enää puhuakaan…
Menettääköhän siinä paljon, jos tuommoinen naapuri ei enää teille puhu :D
Nainen menee vaihtoon. Jos haluat miehen, niin nyt on tarjolla.
Jotkut miehet suorastaan rakastavat tuittupäisiä naisia. Eivät sellaiset miehet halua jotain kilttiä tossukkanaista. Se oikea dynamiikka puuttuisi sellaisesta suhteesta. Yleensä ne tuittupäiden ja Justiina-tyyppisten perässä olevat miehet ovat itse lauhkeita, rauhallisia ja kaikkeen myöntyväisiä.
Mielestäni toisten ihmisten parisuhdeasiat ja -napinat eivät kuulu muille lainkaan. Sanon näin, vaikka olen itse ikisinkku.
Ap
Komeus tai kauneus ei sinällään kai liitykkään.
Tai no ehkä "moni kakku päältä kaunis" sanonta tavallaan.
Ehkä mainitsin ulkonäeön siksi että he olivat mielestäni ulkoisesti hyvin toistensa oloinen pariskunta ja silmiinpistävän vetävän ja herttaisen näköinen pari.
Ja siksi yllätti että sisältä käytös on rumaa. Ei siksi etteikö kauniit voisi puhua rumia mutta jotenkin tuo yhteinen ulkoinen viehättävyys antoi kyllä lisäharhautuksen kieltämättä.
Ala yhdessä naapurin naisen kanssa sättimään sitä miestä. :D
Minä sanoin, kun paikalla ei ollut lapsia niin otin puheeksi, että oletko miettinyt miltä aidan tällä puolella tuntuu kuunnella sinun räksytystäsi. Meni mies hiljaiseksi, siis kyseessä oli asetelma toisinpäin. Mies haukkui ja ivasi koko ajan. Loppui, varmaan jatkui sisällä mutta ulkona piti turpansa kiinni. Minä olen nainen, jossa jotain merkitsee.
oon huomannu et moni kaunis, mutta ilkeä nainen kiinnostaa miehiä aivan erityisesti, on oikein jonoa,luulen et osa miehistä tykkää alistavasta naisesta.
en tiedä mikä kyseisen pariskunnan idea on , ite en kuuntelisi parisuhtees vittuilua sekuntiakaan, mut toisalta jotkut voi tykätä?tietysti on myös kotiväkivallan uhreja eli voi ehkä kysyä tältä mieheltä mikä meininki, kun on kuullu jotain riitelyä ,onko kaikki ok?
Hei, faktahan on, että se on heidän ongelmansa. Mutta joo, voi olla kyllä tylsää kuunnella tota naapurin pihalta päivästä toiseen. Ehkä voisit pyytää heitä kahville ja jutella niitä näitä? Näyttää siis vähän toisenlaista keskustelukulttuuria. Mutta ei näihin mitään patenttiratkaisuja kyllä ole.
Ettei vaan olis ukko pettänyt … luulen että jotain tuollasta on taustalla.
Oliko oululainen? Ne pe rkeleet on niin vitt umaista sakkia että serkku pr kele meni ja nai sellaisen nor sunkyrp änaaman että voi h lvtti kun kaikki on aina pielessä. Kualis pois tuollanen muiden ilman pilaaja.
Kävin juttusilla, kun törmäsimme lenkillä koirien kanssa.
Kysyin suoraan asiaa huoli näkökulmasta kun olimme jutelleet pitkän tovin.
Ovat eroamassa,naisella on toinen mies. Nainen raivona, kun mies laittaa ahdistuksissaan taloa kuntoon tai siis pihaansa eikä jaksa keskustella enää. Nainen muuttaa lähiaikoina pois. Käy kuulemma kotona vain jokusen päivän viikossa lasten vuoksi. Muuten majailee uudella kumppanillaan.
Todella mukava mies, rikki ja toisaalta helpottunut. Mieheni pyysi häntä harrastukseen mukaan ja he lähtevät yhdessä.
Saatiin uusi ystävä ainakin. Ehkä voimme auttaa häntä myös lasten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Boi olla, etyä mies on tfhnytjotain, mistä nainen on vihainen. Tai voi olla, että nainen on vain k-pää. Monet miehetovat sovinisteja ja valitsevat puolison vain ulkonäön perusteella, eivät yhtään katso naisen luonnetta. Tyhmimmät, jotka oikeen esineellistävät naisia, luulevat kaikkien naisten olevan samanlaisia, rivätkä tajua, että he ovat yksilöitä ja sisäisesti kaikki erilaisia.
Yhtä hyvin voi olla niinkin, että se on nainen, joka tekee jotain sopimatonta. Oikeuttaakseen tekonsa nainen haukkuu miestä, jotta hän voi ajatella tekojensa johtuvan miehestä - Tällaiseen olen törmännyt. Ihmetystä on herättänyt se, miksi mies ei eroa vaimostaan.
Kaunis kuori ei ole tae kauniista sisällöstä.