Taas uudet erikoismuumimukit myyntiin vain K -Citymarketteihin syyskuun puolessa välissä
Kommentit (14)
Katoaa kohta harvinaisuuden vetovoima, kun alkaakin jatkuvasti ilmestymään jotain muumimuki erikoiseriä
Koska porukka hoksaa että kysymys on siitä, että firma täyttää markkinat randomeilla minisarjoilla joita se pystyy tasaisin väliajoin syytämään myyntiin aina vaan uusia kertoja "suuren kysynnän" vuoksi, ja se suuri kysyntä syntyy lähinnä siitä kun ne uudelleen brändätyt ja kuvioidut teemat lentää torilla uusille omistajille ihan järjettömillä hinnoilla?
Vierailija kirjoitti:
Katoaa kohta harvinaisuuden vetovoima, kun alkaakin jatkuvasti ilmestymään jotain muumimuki erikoiseriä
Eikö se ole kadonnut jo. Keinotekoisilla "erikoiserillä" otetaan tyhmiltä rahat pois Thaimaassa tehdyillä tusinamukeilla.
Johan se alkoi olla aikakin. Itse odottelen joulumukia, ei nuo keltasiniset niin kiinnosta.
Tuo 4 dl on kyllä liian iso. En tahdo noita kaappeihini!
Kuka muu odottaa kuplan puhkeamista innoissaan ja sitä että mukit muuttuvat arvottomiksi?
Meni jo maku.
Ja nuo Cittarin mukit on rumia. Siitä kyllä olen samaa mieltä, että ovat liian pieniä.
Ei nuo mitään erikoismukeja ole. Normivalikoimaan tulevat. Ihanaa kun ovat kunnon teemukit🥰
Muumimukit - aikuisten Pokemonit.
Gotta catch them all!
Vierailija kirjoitti:
Tuo 4 dl on kyllä liian iso. En tahdo noita kaappeihini!
Minäpäs tahdon! Se perusmuki on liian pieni mun mielestä.
Monesko muki tää tänä vuonna olikaan??
Vierailija kirjoitti:
Kuka muu odottaa kuplan puhkeamista innoissaan ja sitä että mukit muuttuvat arvottomiksi?
Mua ei haittaisi, hyvä vaan, koska silloin saisi puuttuvia keräilykappaleita ihan pikkurahalla!
Eikös just ollu joku muki ja sit sitä myytiin Fb marketplacessa älyttömiin hintoihin. Kuka oikeesti maksaa jostain mukista 100€ +?