Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selaimen muistissa hakuja raskausoireista

Vierailija
22.09.2014 |

Meillä yhteisessä käytössä oleva kone, talossa 13v murkku. Selaimen muistissa on hakuja mm. "oksentelu raskaus" muutama linkki tänne raskausoireketjuihin ja aika monelle muullekin sivulle. En ole näitä hakuja tehnyt. 

Pitäisikö huolestua vai onkohan vain ollut kiinnostunut asioista? Asia varmaan pitäisi jotenkin ottaa puheeksi murkun kanssa, koska en usko kenenkään muunkaan talossa tehneen hakuja ja murkku oli eilen koneella ennen kuin hätistin nukkumaan. Olen kyllä pettynyt jos jo nyt on seksi kuvioissa...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on myös esimerkiksi voinut tehdä koulun terveystiedon tunnin läksyjä, tai esitelmää. Ehkä hänellä oli väittely kavereidensa kesken, mitä raskauteen kuuluu. Tai jotain muuta yhtä viatonta. Tai sitten hän oksensi, ja pelkäsi olevansa raskaana. Minä olen teininä ja nykyäänkin hakenut netistä mitä kummallisempia juttuja, vaikka olenkin ihan kiltti ja mielestäni normaali.

Vierailija
2/4 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos murkun kaveri epäilee raskautta, ovat voineet yhdessäh tutkia. Tahi sitten (jos olet mies) vaimosi on pieniinpäin. Jos olet itse nainen, oletko varma että miehesi (olettaen että taloudessasi sellainen on) on pitänyt housut jalassa muiden naisten läsnäollessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitas muistella, olitko itse kiinnostunut 13-vuotiaana, mitä raskaus ihmiskropassa tarkoittaa..? =)

Ihan normaalia, ei paljon kannata huolestua..

Vierailija
4/4 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on keskusteltu kuukautisista kun tulivat ajankohtaiseksi mutta seksiasioista ei sen kummemmin olla puhuttu. Kuukautisetkin oli tytöstä nolo aihe ja se keskustelu oli aika yksipuolinen. Sitten kun on yrittänyt jotakin keskustella niin tullut vain "joo joo" ja jos telkkarista tullut aiheeseen liittyvää ja katsonut teini on lähtenyt muualle jos olemme tulleet paikalle. Tyttö on vasta aloittanut yläasteen eikä ole poikia tuonut kotiin.

Mies on taloudessa ja uskoisin että housut ovat jalassa pysyneet. Voisihan sille asiasta mainita mutta jos tyttö on ollut nyt asialla ja toinen menee möläyttämään vai ollaan sitä paksuna oikein epähienostuneeksi.

Kyllähän tuo hakeminen ihan viatontakin voi olla mutta pakko myöntää, että pahin käväisi mielessä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi