Vauvallani ummetusta
vauvallani on ollut ummetusta jo 2 viikkoa ja en tiedä mitä tehdä
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 13:53"]hän täytti viimekuussa vuoden
[/quote]
Luumusosetta nyt ainakin reippaasti. Kysy apteekista mitä tuon ikäiselle viisi antaa.
Kakka on jo niin pakkautunut peräsuoleen että muuttuu kovaksi kököksi peräaukon taakse. On vaikeaa ja kivuliasta punkea se ulos.
Jotain öljyä ehkä. Kipin kapin apteekkiin.
No mä en jaksaisi lähteä apteekkiin kun se on jonkun 35 kilometrin matka ja ole yksin huoltaja
Idiootti. Jos lapsi ei ole kakannut kahteen viikkoon niin alkaa oikeasti olla kiire! Ja sinä et JAKSA lähteä apteekkiin! Lapsella varmaan aika ikävä olo.
Lapsen suoli voi revetä. Tämä ei ole vitsi. Eli ole ystävällinen ja lähde sinne apteekkiin.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 14:01"]No mä en jaksaisi lähteä apteekkiin kun se on jonkun 35 kilometrin matka ja ole yksin huoltaja
[/quote]
Huoh...en jaksaisi lähteä...
Lapsi varmasti jo kärsii tilanteesta mutta sinä et jaksaisi lähteä. Mitäpä tähän sitten on sanottavaa.
Jaksatko soittaa neuvolaan ? Jaksatko kysyä voisiko joku tuttu käydä apteekissa kysymässä/ostamassa ?
tiedätkö sinä yhtään mitä bensa nykyään maksaa?! mulla ei yksinkertasesti oo varaa semmosee ku vauva iha saatanasti.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 14:10"]tiedätkö sinä yhtään mitä bensa nykyään maksaa?! mulla ei yksinkertasesti oo varaa semmosee ku vauva iha saatanasti.
[/quote]
Lapsiparka :(
Sinulla ei ole varaa ajaa autolla apteekkiin.
Miksi teit lapsen?
Neuvolaan voi soittaa joka arkipäivä. Miksi et ole kysynyt sieltä?
en mä jaksa mulla on muutakin tekemistä.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 14:16"]en mä jaksa mulla on muutakin tekemistä.
[/quote]
:(
Toivottavasti tämä ei ollut ap
suppo perseeseen nii eiköhän se siitä, lisäneuvoja saat apteekista tai neuvolasta
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 14:18"]mikä on ap oikeesti.
[/quote]
alkuperäinen postaaja
voi vauvaparkaa ihan oikeasti, toivon syvästi että tämä on vitsi..
Soita nyt hyvä ihminen neuvolaan ja kiireesti. Kaksi viikkoa on pitkä aika. Minkä ikäinen vauva on?